Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare piata garii in Municipiul Fetesti?


Detaliu pentru invitatia numarul 348960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL FETESTI
Numar invitatie: 348960/21.06.2013
Denumire contract: ?Reabilitare piata garii in Municipiul Fetesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FETESTICod fiscal: 4365077, Adresa: str. Calarasi, nr. 544, Fetesti, Fetesti-Gara, Telefon: 0243/206039, Fax: 0243/361206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calarasi, nr. 544, Fetesti, Fetesti-Gara, Romania, cod postal: 925150, telefon: +40 243206039, fax: +40 243361206, persoana de contact: Luminita Ilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calarasi, nr. 595, bl.CF 3 , etj.4, sala de sedinte, Fetesti, , Romania, cod postal: 925150, telefon: +40 243206039, fax: +40 243361206,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare piata garii in Municipiul Fetesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de executie de lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare piata garii in Municipiul Fetesti?consta in: - executia lucrarilor aferente obiectivului?Reabilitare piata garii in Municipiul Fetesti?, respectiv reamenajare intersectie , executie drumuri, semnalizare, spatii verzi si iluminatValoarea totalaestimata a contractului ce face obiectul procedurii este de 930.180 lei ?fara TVA, care cuprinde: 882.780 lei-fara TVA valoare estimata pentru executia lucrarilor conform DG47.360 lei-fara TVA ? valoarea estimata conform DG pentru executia lucrarilor diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 930, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 17.655 lei-Perioada de valabilitate a garantiei ?90 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor.-Modalitati de constituire: conform art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. actualizata.-Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.-Restituirea garantiei de participare. Garantia de participare se restituie conf. Art.88 din HG 925/2006-Retinerea garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare, daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.662, 78lei, conform art.2781 din OUG 34/2006, actualizata.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de participare. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii? Formular nr. 35-Pentru echivalenta si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare depusa in Euro se face la cursul BNR din data anteriara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr. 34) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea estimata a contractului (fara TVA).Modalitati de constituire: conform art. 90, alin.1 si alin.3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul retinerilor succesive intr-un cont deschisla trezorerie, se va face o depunere initiala de 0, 5% din valoarea estimata a contractului fara T.V.A.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 35. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1.Nota: Documentul va fi prezentat si de asociat/tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Nota: Documentul va fi prezentat si de asociat/tert sustinator, daca este cazul, cu mentiunea neincadrarii in dispoz.art. 181, punct.a, c^1, d din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3Cerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gheorghe Catrinoiu -primar, Gheorghe Mitache-viceprimar, Gheorghe Tutuianu-director economic, Felicia Bordusanu -Director investitii si proiecte europene, Luminita Ilie ?sef serviciu investitii si proiecte europene, Vacarus Alina ?consilier in cadrul compartiment programe dezvoltare investitii, Buzila Daniela ?sef birou contabilitate, Dicianu Nicu ?Director juridic , Nela Rosca -secretar , Manole Marilena ? inspector in cadrul compartiment programe europene, Parvan Aurica-consilier Compartiment Achizitii Publice.Nota: Documentul va fi prezentat de catre subcontractant si de catre asociat/tert sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 5Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(2)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.(3)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului -care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCcu obiectul contractului.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Mediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractuluipeultimii 3 ani cel putin egala cu 1.760.000pentru realizarea lucrarilor de executie- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare trebuiesa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana documentelor solicitate mai sus.Nota : Conversia leu- euro se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an.2010- 4, 2099 lei/euro2011- 4, 2379 lei/euro2012- 4, 4560 lei/euroForma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., Cerinta nr.2Cpacitatea ec.si financ.poate fi sustinuta si de un tert. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006(b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute in Anexa 2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a executat cel putin un contract de lucrari similar (de constructiede drumuri) in valoare de min 882.000 lei fara TVA. Se va lua inconsiderare valoarea cumulata a maximum 2 contracte.Lista principalelor lucrariprestate in ultimii 5ani.Se vor prezenta copii dupa certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care trebuie sa contina valori, perioada si locul de executie, beneficiari si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Ultimii 5 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor2008- 3, 6827lei/euro2009- 4, 2373lei/euro2010- 4, 2099 lei/euro2011- 4, 2379 lei/euro2012- 4, 4560 lei/euroForma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011, Cerinta nr.2Ofertantul va dovedi ca asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) echipamente, utilaje, mijloace de transport pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari prin completare uneideclaratii privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice printre care: Excavator , buldozer, autogreder, cilindru compactor, autobasculante, trailer, statie asfalt(cel putin cate 1 buc. din fiecare). Laborator de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor .Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011, Cerinta nr. 3a) Asigurarea de personal responsabil de controlul calitatii: responsabil cucontrolul tehnic de calitate in constructii (CQ) ? absolvent studii superioarecu specializare constructii drumuri ? 1 persoana- cu respectarea prevederilor Legii 10/1995b) Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului- Sef santier (inginer specializarea constructii drumuri), cu experienta pe opozitie similara de 3 ani? 1 persoana;
- Inginer specializare electrice -1 persoana- Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat RTE - drumuri? 1 persoana- Responsabil coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ?atestat conform legii pentru SSM ? 1 persoana- cu respectarea prevederilor Legii 319/2006 !NOTA: Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: -CV- uri(mentiunile din CV trebuie sustinute de : diplome de studii, atestate, decizii de numire , autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertelor- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011, Cerinta nr.3 - continuarec) Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate(personal calificat): lucratori pt. drumuri (cod COR 712924). Se va prezentaun nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)Pentru subcontractanti se vor mentiona partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Pentru asociatise vor mentiona liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie samentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011., Notaa) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sauprofesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilealin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, informa autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocateForma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 dinOrdinul nr. 509/2011. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management alcalitatii pentru activitatea ce face obiectul contractuluiin conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, valabile la data limita de depunere a ofertelor- Ofertantii care se afla in curs de certificare privindimplementarea Sistemelor de Management conformstandardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati inetapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management almediului pentru activitatea ce face obiectul contractuluiin conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, valabile la data limita de depunere a ofertelor- Ofertantii care se afla in curs de certificare privindimplementarea Sistemelor de Management conformstandardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati inetapa de evaluare a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei dinpropunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 80 puncte.Pentru preturileofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula
Garantia lucrarii
20
Descriere: :. Term. min. de garantie acceptat - 24 luni. Sub acest termen oferta este decl.neconforma.Term.de garant.maxi. realist.-60 luni- Peste acest termen nu se va puncta suplimentar .Oferta cu term. garant. cel mai mare(in luni) ?punct. max-20 pct. Pentru term. ofertate diferit se va aplica formula de calcul.Nota: Term. de garantie max. acordat lucrarii, trebuie justificat prin Prop. tehnica si prin Prop. financiara,
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer