Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare platforma rutiera strazile Cornel Lupea si Garii, Localitatea Racovita, Jud. Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 337696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Racovita (Primaria Rracovita)
Numar invitatie: 337696/18.10.2012
Denumire contract: Reabilitare platforma rutiera strazile Cornel Lupea si Garii, Localitatea Racovita, Jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Racovita (Primaria Rracovita)Cod fiscal: 4241150, Adresa: Racovita, Nr. 416, Racovita, Telefon: +40 0269527101, Fax: +40 0269527421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Racovita, str. Protopop Valeriu Florianu, Nr. 416, Racovita, Romania, cod postal: 557195, telefon: +40 0269527101, fax: +40 0269527421, persoana de contact: Pavel Virginia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Racovita, str. Protopop Valeriu Florianu, Nr. 416, Racovita, Romania, cod postal: 557195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare platforma rutiera strazile Cornel Lupea si Garii, Localitatea Racovita, Jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in realizarea complexului rutier si a structurii rutiere din zona strazilor Cornel Lupea si Garii, Localitatea Racovita, Jud. Sibiu
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 22.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor).Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO82TREZ58124510220XXXXX , deschis la Trezoreria Avrig, care se prezinta in original.Retineri din suma constituita conform art.2781 din OUG nr.34/2006- intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv- 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art.90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180FORMULARUL NR. 7-Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181FORMULARUL NR 8Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.4.Certificat eliberat de autoritatea competenta pentru sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFORMULARUL 9;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006.FORMULARUL10;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul comunei Olariu Simion, viceprimar Trifu Claudiu Valer, contabil Calin Simona, secretar Pavel Virginia, Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu aprobarea achizitiilor publice; Consilieri locali: Olariu Simion, Candea Valeriu, Limbasan Camelia, Peciu Florina-Florianu, Dragoi Cornel, Trifu Claudiu Valer, Ivan Simion, Dragoi Dionisie, Tulban Valentin, Stoia Ioan, Maerean AnaNota: Formularele mentionate se regasesc atasate la prezenta fisa de date.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentruconformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de minim 2.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de executie de lucrari similar cu o valoare de minim (cumulata) de 1.000.000 lei, exclusive TVA, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari: ?Responsabil tehnic cu executia in constructii - 1?Responsabil cu controlul calitatii in constructii (CQ) -1?Personal tehnic de specialitate - inginer constructor (drum) 1?Muncitori 10?Soferi 3?Mecanic utilaje 5?Asfaltator Pavator 5, Ofert va const dovada ca det (in dot propr, prin ctr sau conventii de inchir, etc.) ac echip, util, mijl fixe si a altor dotari care sunt consid strict nec pt indepl ctr de lucr: - St de prod asfalt cu Certif priv ctrl prod iin fabr (in copie leg/autentif sau copie liz cu ment (conf cu orig) -Util terasautogreder, freza, buldoexcav, compactor , placa vibr). -Autobas -Instal de pulv emulsie -Ut de ast mixt asf (repart finis)-Mas de taiat rosturi -Rul comp rul netede-Rul comp pneuri -Cist apa-Perie mec -Lab de grIII (propr sau cu ctr de colab)-Cel putin un ap de niv topo-Cel put o stat tot pt mas topo-Cel put a unui set de indic rut si mijl rut aux de semn a lucr pe timp de zi si noapte, cf Ord comun MT/MI1124/411 din oct2000 priv aprob-Norm Metod priv cond de inchid circ si instit restric de circ in ved ex lcr in zona dr pub si/sau pt protej dr, informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul executiei lucrarilor de constructii drumuri sau alte documente echivalente acceptate(copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii drumuri sau alte documente echivalente acceptate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer