Achizitie publica - Reabilitare pod beton armat pe DC 110 km 1+612, Comuna Savinesti Judetul Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 331593
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331593/12.07.2012
Denumire contract: Reabilitare pod beton armat pe DC 110 km 1+612, Comuna Savinesti Judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SAVINESTICod fiscal: 2613176, Adresa: strada GENERAL BUNIS , nr.7, Savinesti, Telefon: 0233281572, 0744341067, Fax: 0233281572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada GENERAL BUNIS , nr.7, , Savinesti, Romania, cod postal: 617410, telefon: +40 0233281573, fax: +40 0233281574, adresa e-mail: [email protected], Registratura, persoana de contact: Ilasi Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada GENERAL BUNIS , nr.7, , Savinesti, Romania, cod postal: 617410, telefon: +40 0233281573, fax: +40 0233281574, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare pod beton armat pe DC 110 km 1+612, Comuna Savinesti Judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor de reabilitare a podului la nivelul infrastructurii si suprastructurii , a caii podului si a rampelor de acces conform cerintelor caietelor de sarcini.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 5.000 lei, iar pentru IMM 2.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5% pentru IMM)din pretul contractului fara TVA garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90(1)din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006- Formular A. 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular B. 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular O.Persoanele cu functie de decizie: Horciu Daniel-primar, Dumitrachi Brindusa-secretar, Vasilache Rodica-contabil, Ilasi Elena, Bendrisi Constantin, Nistor Rita, Galan Alina, Toronila Maria-comisia de evaluare, Consilieri Andrioaiei Eufrosina, Baghiu Vasile, Baesu Marcel, Blaga Cristi, Chirila Florin, Chele Const, Horciu Ioan, Iacob Vasile, Lacatusu Dorin, Dumitriu Const, Raducu Ioan, Tofan Vasile, Urda Neculai, Vasiliu Ana, Parjoleanu Maria. 4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular U. 5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010-Formular C.6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele compentente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 880.000 lei. In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. IMM-urile beneficiazade reducerea pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%. In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art 16 alin 2 din Legea nr 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cifrei de afaceri.b)Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, cerintele obligatorii pentrusituatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor din asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate, care sa contina cel putin un contract similar de executieavand ca obiect lucrari de reabilitare (reparatii capitale) poduri, lucrari de executie poduri noia carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 440.930lei fara TVA., Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care va dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract comodat) insotita de copia xerox a certificatului de inmatriculare, actul de proprietate, chirie sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora;Avand in vedere specificul lucrarilor de reabilitare poduri se impune necesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor a unei statii de betoane de ciment sau a unui contract de furnizare. La aceste lucrari se impune si dovada detinerii unui laborator minim grad II specific lucrarilor supuse achizitiei., Declaratie referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, care sa cuprinda obligatoriu minim urmatorul personal despecialitate: un inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri;un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri, un responsabil calitate(CQ). Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate si de executie se va face pe baza urmatoarelor documente: -prezentarea de catre ofertant a copiilor dupa contr indiv de munca, contr de prest serv pentru acestia, sau orice alt tip de contr incheiat in conditiile legii ;
- copii dupa diplomele de studii absolvite;
-copii ale autorizatiilor/atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu (toate acestea certificate conforme cu originalul).Se permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contr indiv de munca., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza se fie indeplinit de catre subcontractanti (daca este cazul). Intre ofertant (antreprenor general sau asociati) sisubcontractanti se va incheia in mod obligatoriu contract de subcontractare incheiat in conditiile contractului dintre ofertant si autoritatea contractanta, va fi parte din oferta tehnica a ofertantului (antreprenorului general, asociat)si va cuprinde in mod obligatoriu: a)obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referinta la parte din lucrarile ce vor fi executate desubcontractantul respectiv;b) valoarea contractului de subcontractare; c)durata contractului de subcontractare; d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare., Mai multi op ec au dreptul de a se asocia cu scopul dep ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz ac de asoc, in care vor fi precizatedetaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Ac de as va fi insotit de o decl pe proprie rasp prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fideclarata castigatoare, sa prezinte ac de asociere in forma autentica (de catre un notar public, in conf cu prev art.8, lit. b) a legii 36/1995 actualizata)inainte de semnarea contr. Cand un grup de op ec depun oferta comuna, cerintele privind sit pers si cap de ex a act prof trebuie sa fie indeplinite defiecare asociat, iar cerintele privind sit ec si fin, precum si cap tehn si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.In cazul unei as, cerintele sol pentru indepl crit privind stand de as a calit, nu se pot demonstra prin luarea in consid a tuturor membrilor dinasociere, trebuiesc indepl in mod oblig cel putin de liderul asocierii Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de management al calitatii - certificat ISO 9001 ?privind sistemul de management al calitatii pentru lucrari de drumuri si poduri ( sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare, Certificate emise de organisme independente de acreditare care atesta implementarea sistemului de mediu - certificat ISO 14001 - privind sistemulde management de mediu pentru lucrari de drumuri si poduri (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem al managementului calitatii vor fi prezentate cel putin de liderul asocierii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata pe SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 13:09