Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare prin pietruire drumuri satesti in satul Luparia, comuna Prajeni, judetul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 348169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PRAJENI
Numar invitatie: 348169/07.06.2013
Denumire contract: Reabilitare prin pietruire drumuri satesti in satul Luparia, comuna Prajeni, judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRAJENICod fiscal: 3373330, Adresa: sat Prajeni, com. Prajeni, judetul Botosani, Prajeni, Telefon: +40 0231553010, Fax: +40 0231553010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Prajeni, com. Prajeni, judetul Botosani, Prajeni, Romania, cod postal: 717305, telefon: +40 0231553010, fax: +40 0231553010, persoana de contact: Raileanu Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Prajeni, com. Prajeni, judetul Botosani, Prajeni, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare prin pietruire drumuri satesti in satul Luparia, comuna Prajeni, judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare prin pietruire drumuri satesti in satul Luparia, comuna Prajeni, judetul Botosani. Valoarea estimativa a contractului este de 1.539.230, 00 lei fara TVA din care suma de 32.230, 00 lei reprezinta valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute (raportata la valoarea estimata a contractului)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 539, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 15.070, 00 lei. Modalitatea de constituire a garantiei: Cf. art.86, alin.1 din HG 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata. Perioada de valabilitate 90 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.319, 23 calculata in conformitate cu art. 278ยน din OUG 34/2006.Data de referinta la care se va face echivalentul leu/alta valuta este 15.06.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 %, din valoarea contractuluide lucrari fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) formular nr. 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular nr. 3Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Raileanu Alexandru-primar, Matei Gheorghe-viceprimar si consilier local, Clipaciuc Mihai -consilier, Baciu Mihai-Gabriel-consilier, Pascaru Constantin-consilier, Ciobanu Dumitru-consilier, Sandeanu Liviu-consilier, Iftodi Gheorghita-Mihaita-consilier, Popiniuc Dorin-consilier, Pintilie Elena-consilier, Clipaciuc Gheorghe-consilier, Ungureanu Ion-consilier, Olaru Ion-consilier, Zamfirache Vasile-consilier3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 4Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul5..Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formular nr. 66.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valoarea, perioada si locul de executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clinti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer