Achizitie publica - ?Reabilitare put forat, construire rezervor apa potabila cu uluc pentru adaparea animalelor si retea aductiune apa localitatea Frecatei?
Detaliu pentru invitatia numarul 339217
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339217/12.11.2012
Denumire contract: ?Reabilitare put forat, construire rezervor apa potabila cu uluc pentru adaparea animalelor si retea aductiune apa localitatea Frecatei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRECATEI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4508657, Adresa: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Telefon: +40 0240548291, Fax: +40 0240548291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Frecatei, comuna Frecatei, judetul Tulcea, Frecatei, Romania, cod postal: 827075, telefon: +40 0240548291, fax: +40 0240548291, persoana de contact: NAIMAN MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA FRECATEI, LOCALITATEA FRECATEI, JUDETUL TULCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare put forat, construire rezervor apa potabila cu uluc pentru adaparea animalelor si retea aductiune apa localitatea Frecatei?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denisiparea unui put forat existent, renovarea cabinei putului, amplasarea unui rezervor de apa cu capacitatea de 50mc, realizarea imprejmuirii pentru rezervorul de apa, realizarea iluminatului perimetral, executia retelelor de apa (refulare, aductiune, distributie), precum si a ulucului pentru adaparea animalelor. Pe traseul retelei de apa se vor prevedea camine de vane.
II.1.6) CPV: 45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 138 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare : total 2.900 RON.Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul primariei comunei Frecatei nr RO18TREZ6415006XXX000150 deschis la Trezoreria Tulcea), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in RON.Se constituie prin una din urmatoarele modalitati, in perioada de valabilitate a ofertei: - Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.- Prin retineri conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 si ale H.G. nr. 1045/2011.Valabilitatea : conform Anexa la oferta.Documentul de garantare de buna executie va fi depus in original.Garantia de buna executie va face referire expresa la obiectul contractului de achizitie publica, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata.In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.4. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.7. In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar odeclaratie pe propria raspundere (Formular nr. 5 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze :1. Formularul nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura2. Formularul nr. 7 Certificat de participare cu oferta independenta3. Formularul nr. 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).4. Formularul nr. 12 Declaratie privind eligibilitatea.5. Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), din care sa rezulte ca finele lunii anterioare deschiderii ofertelor, operatorul economic nu are condamnari.6. Formularul nr. 13 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.7. Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat.8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local.Nota 1: cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: Naiman Marian - primar , Mitu Paul ? viceprimar , Chislitchi Catalin- secretar, Tita Mariea ?inspector buget finante , Butan Daniela ? inspector impozite si taxe locale, Dumitrache Georgeta - compartiment achizitii, Aragea Dumitru- consilier local Burcus Nicolai- consilier local , Calenic Petre - consilier local, Casian Marin- consilier local, Cergau Stefan - consilier local , Despina Viorica - consilier local , Dumitrache Stela - consilier local , Iorga Virgil- consilier local , Moroianu Gheorghe - consilier local, Patrascu Gherghina - consilier local , Tanase Vasile- consilier local, Tudor Ion ? consilier localNota 2: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).Nota 3: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 4: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 5: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documen-tele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 6: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: .a. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator. Informatiile inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota 1: Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2: Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens.Nota 3: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (dupa caz), inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: egala sau mai mare decat 290.200 leiBilanturile contabile pentru anii (2009, 2010, 2011)., In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., 2.Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, situatia economica si financiara poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Alte precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani (oct. 2007- data depunerii ofertei) in cadrul a cel putin un contract, lucrari similare constand in: foraje, retele de alimentare cu apa potabila, gospodarie de apa noua, camine de vane, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat 145.138 lei.Prin formularea lucrari ?duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptiepartiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita si prin lucrari duse la bun sfarsit in cadrul a doua contracte cu o valoare cumulata de 145.138 lei care sa includa lucrarile descrise mai sus., 2. Personalul cheie al ofertantului implicat in contract: - Sef de santier: experienta profesionala in aceasta functie in lucrari tehnico edilitare prinparticipare la cel putin un contract similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie civila.- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor (domeniul IX) ? atestat de MDRT vizat la zi.- Inginer constructor ? experienta profesionala in lucrari tehnico edilitare prin participarea la cel putin un contract similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie civila.Contract similar: un contract de executie de lucrari care sa includa gospodarie de apa, retele de alimentare cu apa si/sau foraje., 3.Lista utilajelor/echipamentelor/ dotarilor de constructii necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari.Echipamentele si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel minimobligatoriu: - Instalatie pentru forare ? 1 buc- Autobasculanta ? 1 buc- Echipament sudura conducte PEHD ? 1 buc- Autobetoniera ? 1 buc- Automacara ? 1 buc- Laborator autorizat pentru analize si incercari avand minim gradul II- Aparat sudura electrica ? 1 buc, 4. Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art.190 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indepliniriicontractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., 5.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic areintentia sa o subcontracteze, 6. Informatii despre asociere.In cazul in care ofertantul castigator este format printr-o asociere la care participa mai multi operatori econo-mici, la data semnarii contractului de lucrari, va fi prezentat Autoritatii Contractante contractul de asociere legalizat. Sistem de management al mediului implementat: certificat emis deorganisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii., Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, corespunzatoractivitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 55 de puncte b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim/Pretul Ofertei ) X 55
Termenul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termenul de executie a lucrarilor" se acorda astfel: a) pentru termenul de executie a lucrarilor - cel mai scazut se acorda 40 de puncte ;b) pentruun termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pdurata= (Termenul minim/Termenul Ofertei ) X 40 Termenul de executie a lucrarilor va fi prezentat in zile si va fi mai mic sau egal cu 90, termen maxim solicitat de achizitor. Termenul minim accepat pentru executia lucrariloreste de 45 zile. Pentru un termen mai mic decat termenul minim acceptat, oferta nu va fi punctata suplimentar. Ofertele ce contin ?termenul de executie a lucrarilor mai mare de 90 zile, vor fi respinse ca neconforme
Termenul de prezentare pentru remedierea defectiunilor
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " termen de prezentare pentru remedierea defectiunilor " se acorda astfel: a) Pentru cel mai mic termen de remediere a defectiunilor se acorda 5puncteb) Pentru alta durata de remediere decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: Ptermen de prezentare= (Termenul de prezentare minim/Termenul Ofertei ) X 5 Acesta va fi prezentat in ore si nu va fi mai mare de 24 ore. Termenul minim acceptat este de 1 ora. Pentru termene de prezentare pentru remedierea defectiunilor mai mici decat termenul minim acceptat nu se primesc puncte suplimentare. Ofertele ce contin termene mai mari de 24 orevor fi respinse ca neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site -ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 15:35