Achizitie publica - Reabilitare, reparatii curente si amenajari Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Gherla, Cod SMIS 14302, proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 si cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvol
Detaliu pentru invitatia numarul 346700
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346700/14.05.2013
Denumire contract: Reabilitare, reparatii curente si amenajari Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Gherla, Cod SMIS 14302, proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 si cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia generala de asistenta sociala si protectia copilului ClujCod fiscal: 5013699, Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264420146, Fax: +40 0264420602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400304, telefon: +40 0264420146, fax: +40 0264420602, persoana de contact: Aurel Prodan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a DGASPC din Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Romania, cod postal: 400304,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, reparatii curente si amenajari Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Gherla, Cod SMIS 14302, proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 si cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede executarea urmatoarelor lucrari : -lucrari de finisaje interioare : desfaceri tencuieli interioare, pardoseli, demontare usi si ferestre lemn; reparatii tencuieli, gleturi, lavabil; placari cu faianta si gresie; pardoseli parchet; montare tarchet; refacere spaleti; inlocuire usi si ferestre.-lucrari de reparatii exterioare : desfacere tencuieli la pereti, soclu; izolare pereti exteriori cu polistiren; izolare soclu cu polistiren; refacere imprejmuire, amenajare spatii verzi, refacere invelitoare-lucrari de canalizare exterioare si conducta apa, -lucrari de instalatii : reparatii instalatii electrice, sanitare si termice;Valoarea estimata a lucrarii este de 2.360.540, 11 lei fara TVA, conform devizului general : Capitolul 4 : Cheltuieli pentru investitia de baza4.1 Constructii si instalatii 2.170.486, 49 lei fara TVA4.3 Montaj utilaje si echipamente tehnologice 22.140, 00 lei fara TVACapitolul 5 : Alte cheltuieli5.1 Organizare de santier5.1.1 Lucrari de constructii 44.150, 00 lei fara TVA5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute aferente contractului de lucrari - 123.763, 62 lei fara TVA (5, 24% din valoarea lucrarilor)Nota: Cheltuielile diverse si neprevazutese vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 5, 24% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta finaciara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 360, 540.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.141, 00 RONForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este: Scrisoare de garantie bancaraDepunere numerar la casieria unitatiiOrdin bancarSe va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire.Nu vor fi luate in considerare scrisorile de garantie bancara care nu respecta conditiile minimaleprezentate mai sus si in modelul atasat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de primire a ofertelor.- Formular nr.7;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, va contine si prevederile art.87 din H.G.925/2006;ordin de plata (in contul RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria municipiului Cluj-Napoca), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM(Formular nr.19), garantia de participare se constituie in procent de 50% dincuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.925/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare..Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta pentru o garantie departicipare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la data deschideriiofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G.925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.Modul de restituire a garantiei de buna executie : conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri. Cifra medie globala de afaceri, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 4.000.000 lei.Se vor prezenta copii certificate pentru conformitatea cu originalul alebilantului contabil inregistrat la organele competente pe ultimii 3 ani, extrasede bilant, raport de audit sau alte documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BancaCentrala Europeana pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie saefectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimbmedii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int)., In cazulofertantilor din categoria IMM-urilor, valoarea pentru cifra medieglobala de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Declaratie privind Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va prezentao lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unuicontract de lucrari, similar obiectului contractului(in domeniul constructiilorcivile si industriale), cu o valoare de minimum 2.000.000 lei fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit.Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calcululechivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valutacomunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) / Banca CentralaEuropeana (www.ecb.int), pentru anul respectiv., Resurse umaneOfertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executarea lucrarii dispune deResponsabil Tehnic cu Executia (RTE) atestat in temeiul cerintelor Legii10/1995 privind calitatea in constructii, cu atestatul valabil la data limita dedepunere a ofertelor.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative : Atestat, in copie, cu mentiunea conform cu originalul;CV- ul semnat, Formular Europass; Declaratie de disponibilitate, Utilaje, instalatii si echipamente tehnice : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje, instalatii siechipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa sesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza a fiindeplinit de unul sau mai multi subcontractanti, inainte de incheiereacontractului ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cusubcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate Sistem de Management al Calitatii ISO 9001Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat sidin el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Sistem de Management al Mediului ISO 14001Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat sidin el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:22