Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare retea apa potabila si bransamente pe str. Viitorului, Stefan cel Mare, Armata Poporului, Panduri si Poienitei, oras Breaza, judetul Prahova.


Detaliu pentru invitatia numarul 321043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BREAZA
Numar invitatie: 321043/29.02.2012
Denumire contract: Reabilitare retea apa potabila si bransamente pe str. Viitorului, Stefan cel Mare, Armata Poporului, Panduri si Poienitei, oras Breaza, judetul Prahova.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 2845486, Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza, Telefon: 0244340508, Fax: 0244340428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR.82 B, JUD.PRAHOVA, Breaza, Romania, cod postal: 105400, telefon: +40 244340508, fax: +40 244340428, persoana de contact: Nicolae Ferastareru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Breaza, Sala de sedinte a Consiliului Local Breaza
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare retea apa potabila si bransamente pe str. Viitorului, Stefan cel Mare, Armata Poporului, Panduri si Poienitei, oras Breaza, judetul Prahova.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea consta in inlocuirea retelei de distributie apa potabila si a bransamentelor din otel cu conducta din polietilena de inalta densitate, conform cerintelor din Caietul de Sarcini, pe strazile mentionate in denumirea contractului, din orasul Breaza.
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 616, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.000 leiValabilitatea garantiei pentru participare: 90 zilede la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: 1) prin virament bancar in contul Primariei Breaza RO68TREZ25225006XXX002748, deschis la Trezoreria Campina, sau2) printr-un instrument de garantare, Formular 13, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: i) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sauii) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iarConsiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1), lit. b, din O.U.G. 34/2006, suma de 4.396, 47lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original.2) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratii privind eligibilitatea.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Aceasta declaratie trebuie completata de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune sau de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea Formularului nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Aceasta declaratie trebuie completata de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune sau de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea si prezentareaFormularului nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie trebuie completata de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune sau de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 4.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Sa isi fi indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire- certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;
- certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin rezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Din certificatele depuse trebuie sa reiasa obligatiile exigibile conform prevederilor Legii nr. 571/2003- In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Din respectivele certificate sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Fiecare ofertant/candidat la procedura de achizitie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin carese certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se cere sa se completeze Formularul nr. 4.Cerinta nr. 6.Evitarea conflictului de interese.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Ferastraeru Nicolae ? Primarul orasului Breaza;
-Dragan Niculae ? Viceprimar, oras Breaza;
-Elena Moldoveanu, Secretar Oras;
-Sichim Elena, Sef Serviciu Finaciar Contabil;
-Cosmulescu Nicolae , referent, compartimentul Achizitii Publice si Investitii;
-Comarniceanu Ion, consilier superior, compartimentul Achizitii Publice si Investitii;
-Savu Constantin , consilier superior, compartimentul Achizitii Publice si Investitii.Se cere sa se completeze Formularul nr. 5. Cerinta nr. 1.Persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar realizarea de lucrari de alimentare cu apa, lucrarisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatele trebuie depuse si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune, daca este cazul.Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2.Persoane juridice /fizice straine.Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Persoanele juridice nerezidente vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate sa executa lucrari de alimentare cu apa, lucrarisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire realiza activitati.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: denumirea completa, durata de functionare, sediul social, asociati/actionari, persoane imputernicite/ administratori, domenii de activitate, subunitati/ sedii secundare, activitati autorizate.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata iar fiecare document prezentat va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate in cazul persoanelor juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Informatii privind cifra de afaceri.Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 1.000.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3.6827 lei;2009-1 euro=4.2373 lei;2010-1 euro=4.2099 lei., Cerinta 2.Informatii privind bilantul contabil.Se va prezenta bilantul contabil, inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010., Cerinta 3.Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 250.000 lei, pentru executialucrarii pentruo perioadade 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Asigurarea cu personal de specialitate.Sa asigure personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: Un responsabil de proiect ? inginer, cuexperienta specifica in derularea unor lucrari similare;Un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;Un responsabil tehnic de calitate cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;2 sudori autorizati ISCIR in PE-HD.-Se va prezenta CV-ul in formatul Formularului 8.- In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezentaDeclaratia de disponibilitate conform modelului prevazut in Formularul 9.- In plus se va prezenta si un Angajament al ofertantului privind resursele umane potrivit modelului inclus in Formularul 10 din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate., Cerinta 2.Declaratie privind echipamente tehnice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: -Autobasculante > 16 to (, ITP, RCA si licente conforme si valabile): ? 2 buc.;
-Buldoexcavator: - 1buc;
-Excavator pe pneuri?1 buc.;
- Aparate de suduraPE-HD- 1 buc, cap la cap si 1 buc.electrofuziune.Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare.Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului., Cerinta 3.Experienta similara.- Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in CS, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
- sa fi perfectat si executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare, a carui valoaresa fie de minim 500.000 Lei (fara TVA).;Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 1. pentru 2006 ? 3, 5245 lei / euro ;2. pentru 2007 ? 3, 3373 lei / euro ;3. pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ;4. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ;5. pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro ;6. pentru 2011 - 4, 2379 lei / euro .- se va prezenta o recomandare din partea beneficiarului;
- o copie de pe procesul verbal de receptie laterminarea lucrarilor respectiv finala (ambele fara receptii respinse sau amanate);
- o copie de pe contractul de executie de lucrari resp., din care sa rezulte partile., Cerinta nr. 4.Informatii privind subcontractantii.- Sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului.- Ofertantul va completa si prezenta Lista cuprinzand subcontractantiicu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor pari;
- In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus., Cerinta 5.Informatii privind asociatii.In Formularul 16 se va specificaliderul asociatiei.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire cu titlul de documente de calificare, urmand ca indeplinirea cerintelor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul acelei asociatii.Documentele de calificare se vor prezenta de fiecare asociat, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate de catre liderul asociatiei. Cerinta 1.Asigurarea calitatii.Ofertantul va prezenta pentru a dovedi respectarea cerintelor standardului ISO 9001:2008, privitor la implementarea unui sistem de management al calitatii eficient un certificat emis de o societate care este acreditata ca organism de certificare pentru sistemul de management al calitatii sau document echivalent.Certificatul / documentul trebuie sa fie pentru domeniul supus procedurii de achizitie si sa fie in perioada de valabilitate la deschiderea ofertelor., Cerinta 2.Informatii privind masurile de protectie a mediului.Ofertantul va prezenta pentru a dovedi respectarea cerintelor standardului ISO 14001:2005, privitor la implementarea unui sistem de management al mediului eficient un certificat emis de o societate care este acreditata ca organism de certificare pentru sistemul de management al mediului sau document echivalent.Certificatul / documentul trebuie sa fie pentru domeniul supus procedurii de achizitie si sa fie in perioada de valabilitate la depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer