Achizitie publica - Reabilitare retea apa si retea canalizare str.Amurgului, Piatra Neamt si Executie retea canalizare str.Izvor Piatra Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 330203
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330203/22.06.2012
Denumire contract: Reabilitare retea apa si retea canalizare str.Amurgului, Piatra Neamt si Executie retea canalizare str.Izvor Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/233340 int 140, Fax: 0233/218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Locotenent. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei, str.Str. Locotenent. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare retea apa si retea canalizare str.Amurgului, Piatra Neamt si Executie retea canalizare str.Izvor Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari ce constau in: - inlocuirea conductei de apa potabila pe un tronson de 237m conform proiectului140-0/2012, -executia retelei de canalizare menajera pe o lungime de 167m conform proiectului140-0/2012 , - executia a doua tronsoane de canalizare menajera , unul in lungime de 85 m care va avea un colector menajer din tuburi de PVC Dn 250mm si altul in lungime de 180m, prevazute cu ?teuri de racord?pentru racorduri la reteaua de canalizare si cinci camine de vizitare di tuburi de beton, conform proiectului139-0/2012
II.1.6) CPV: 45232151-5 - Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4800 Ron.Se constituie prin virament bancar(in contul nr. RO04BRD280SV04771562800 deschis la BRD Piatra Neamt) sau prin instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de asigurari, carese prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, In conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateRestituirea garantiei de participareGarantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participareOfertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semnezecontractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului.Se constituie prin virament bancar, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau conform art 90din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea a maxim trei contracte similare de lucrari de reabilitare retea apa potabila si canalizare, cu valoarea cel putin egala cu 240000 lei sau echivalent euro la cursul: ANUL CURS EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099Declaratie privind lista principalelor lucrari de reabilitare retea apa potabila si canalizare, in ultimii 5 ani Formularul 14., Personalul Contractorului implicat in proiectsef santier retea apa si canalizare-inginer-minim 5 ani experienta profesionala generala-minim 3 ani experienta specificaresponsabil tehnic cu experienta in domeniul constructii civile si edilitare;inginer constructor cu specializarea instalatii;responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management indomeniul calitatii;responsabil tehnic cu sudura;sudor autorizat in PEHD;responsabil protectia muncii;responsabil protectia mediului.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: CV-urile, copii dupa autorizatii si diplome de studii.Formularul 16 Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducereFormularul 18 Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului1.autobasculanta si auto cu bena;2.compactor cu placa vibratoare 0.7to cu motor cu ardere internaIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 70 puncte, factorului de evaluare respectiv b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 70c)pentru pretul care va depasi valoarea estimata declarata in invitatia de participare, oferta va fi declarata inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. 1, lit. e din HGR. Nr. 925/2006
Garantia lucrarii = 24 luni dar nu mai mare de 10 ani=P2
20
Descriere: a)pentru asigurarea termenului de garantie a lucrarii maxim, se acorda 20 puncte, b)pentru alt termen de garantie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel : G(n) = (garantie(n)/garantie max X 20 c)pentru termen < 24 lunioferta va fi declarata neconforma.
Durata de executie a lucrarii in zile=P3
10
Descriere: a)pentru durata cea mai mica de executiea lucrarii, se acorda 10 puncteb)pentru alta durata de executie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel : D(n) = (durata min/durata(n) X 10c)durata de executie maxima acceptata este de 90 zile(peste care oferta va fi declarata neconforma) d)durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 de zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 12:04