Achizitie publica - Reabilitare retea apa str.fdt Stefan cel Mare si inlocuire retea apa str.Privighetorii Piatra Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 334640
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334640/31.08.2012
Denumire contract: Reabilitare retea apa str.fdt Stefan cel Mare si inlocuire retea apa str.Privighetorii Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: +40 233233340-185, Fax: +40 233218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Locotenent. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei, [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei, Str. Locotenent. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare retea apa str.fdt Stefan cel Mare si inlocuire retea apa str.Privighetorii Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari ce constau: - in inlocuirea conductei de apa potabila(418m) de pe str. Privighetorii precum si bransamentele aferente blocurilor existente pe traseul propus(162m), conform proiectului 20-0/2012 si-inlocuirea retea apa str.fdt.Stefan cel Mare din teava PEHD 63mm pe o lungime de 51m conform proiectului 90-0/2012.
II.1.6) CPV: 45232151-5 - Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4700 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundereFormular nr.4 + Cazier fiscal al operatorului economic +Cazier judiciar al operatorului economic +Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundereFormular nr.4 + Certificat de atestare fiscala+ Certificat de taxe si impozite locale + Certificat pentru plata CAS3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundereFormular nr.54. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundereFormular nr.6Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri ? Sergiu Bumbu, Andrei-Sandocan Chelariu, Radu Marian Monda, Cristian Tomulet;Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Iustina Balan, Director Tehnic: Florin Comsa, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala si in domeniul de activitate-retele de alimentare cu apa potabila pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 237510 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Declaratie privind cifra de afaceri Formular nr. 7Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3(trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 230000 lei.Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 230000 lei si pentru o perioada de 3(trei) luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pt Contr de executie retele de apaofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contr similar care sa fi avut ca obiect realizarea unui numar de ml ce va fi mai mic sau egal cu cel care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit(469 ml retea apa si 162ml bransamente in mediu urban)Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similarecopii dupa parti relevante ale contr declarate sau documenteleconstatatoare eliberate de autorit contractan la finaliz contr de lucrari Din aceste documente trebuie sa reiasa beneficiarul lungimea perioada si locul executiei lucrarilorprocesul verbal de receptie finala procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrar au fost executate in conformitate cu normeleprofesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsitFormular6, Formular8, Formular8A siFormular8B, Personalul Contractorului implicat in proiect1sef santier retea apa-inginer-minim 5 ani experienta profesionala generala-minim 3 ani experienta specifica in contracte de alimentare cu apa potabila2responsabil tehnic cu experienta in domeniul constructii civile si edilitare3inginer constructor cu specializarea instalatii;4responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management indomeniul calitatii5responsabil tehnic cu sudura6sudor autorizat in PEHD7responsabil protectia muncii8responsabil protectia mediuluiPentru personalul de specialitate se vor prezentaCV-urile, copii dupa autorizatii si diplome de studiiFormular 14, Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului1autobasculanta si auto cu bena2buldoexcavator3compactor mecanic 150-200kg4masina de taiat cu discuri diamantate5motopompa usoara debit nominal minim 10mc/ora6aparat polifuziune PEHD7pompe si accesorii necesare pentru efectuarea probei de presiune a conductelor de apaFormular16 +Anexa Formular16 Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: P1 - Punctajul pentru factorul de evaluare "oferta financiara" de 70 puncte, se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 70 puncte, factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 70;c)pentru pretul care va depasi valoarea estimata declarata in invitatia de participare, oferta va fi declarata inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. 1, lit. e din HG 925/2006
Garantia lucrarii = 24 luni dar nu mai mare de 10 ani=P2
20
Descriere: P2 ? punctajul pentru factorul de evaluare ? garantia lucrarii? se va acorda astfel: a)pentru asigurarea termenului de garantie a lucrarii maxim, se acorda 20 puncte.Pt.termenul de garantie>10ani oferta va fi declarata neconforma;b)pentru alt termen de garantie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel : G(n) = (garantie(n)/garantie max X 20;c)pentru termen < 24 lunioferta va fi declarata neconforma.
Durata de executie a lucrarii in zile=P3
10
Descriere: P3 - punctajul pentru factorul de evaluare ? durata de executie a lucrarii in zile?a)pentru durata cea mai mica de executiea lucrarii in zile, se acorda 10 puncte;b)pentru alta durata de executie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel : D(n) = (durata min/durata(n) X 10;c)durata de executie maxima acceptata este de 90 zile(peste care oferta va fi declarata neconforma);d)durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 de zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 12:24