Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare retea de alimentare cu apa, comuna Salasu de Sus, jud. Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 335944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)
Numar invitatie: 335944/21.09.2012
Denumire contract: Reabilitare retea de alimentare cu apa, comuna Salasu de Sus, jud. Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453819, Adresa: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Telefon: 0254779501, Fax: 0254779501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare retea de alimentare cu apa, comuna Salasu de Sus, jud. Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: proiectare si executare statie de pompare, rezervor inmagazinare apa pentru clorinare, statie de clorinare, anexe administrative si imprejmuiri, bransament electric
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 633, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
)Cuantumul garantiei de participare: 32.660 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO10 TREZ 37121 360250 XXXXX 5453819 deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Clauze obligatorii: Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 5413, 13 lei. Gar pt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este10% din val.totala a contr.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 1% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.Aut.contr. va elib./rest.gar.de buna exec. Cf prev.art. 91- 92 din HG nr.925/2006.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc. in mod indiv
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , (a s evedea nota de mai jos)-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: primar Marica Petru Sorin , viceprimar Haitau Virgil, secretar Medrea Anisoara, contabil Casian Marioara, cl Dejulescu Ioan, cl Hamz Ghe, cl Cartos Ioan, cl Coman Nelutu, cl Coman Petrisor, cl Socaci Iacob, cl Barlea Veronica, Pastila Ioan, cl Mos Paulin cl Armie ViorelNota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilorLegii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 - 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta incursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 - 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in luna incurs.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire Se vor prezenta: -Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 3.260.000 lei.Se vor prezenta: -Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv, Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 400.000 lei pentru a realizacash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 2 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economicSe vor prezenta: -documente eliberate de banca operatorului economic si, dupa caz, declaratii sustinute analiza de diagnostic financiar al firmei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Proiectare-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de servicii de proiectare natura, complexitatea si valoarea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini (38.660 lei fara TVA)Executie-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de executie lucrari de natura, complexitatea si valoarea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini (1.594.470 lei fara TVA)Prin exp. sim./contract similar se intelege: exp. in proiectarea la nivel de PTsi exec.: statie de pompare, rezervor inmagazinare apa pentru clorinare, statie de clorinare, anexe adm. si imprejmuiri, bransament electric, Continuare cerinta nr.1Pentru indeplinirea cerintei minime solicitate privind experienta similara se accepta : - se vor prezenta maxim 3 contracte similare, valoarea cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata, care sa acopere in ansamblul lor (cumulat) toate tipurile de lucrari solicitateSe vor prezenta: Formularul nr. 4 Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv in ultimii 3 ani; Contractul/contractele, Recomandare, Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: -Echipament trasare lucrari (statie totala);
-buldoexcavator cu cupa de 0, 7 - 1, 2 mc;
-Incarcator auto pe pneuri cu cupa de1.1, 1 -2 mc;
-Echipament epuismente cu debit de 100 - 120 mc/ora;
-Compactor cu placa vibratoare si mai mecanic;
-Auto-camion cu o capacitate mai mare de 16 tone;
-Auto-utilitara transport materiale;
- aparat sudura in polietilena PEHD-Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II), Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -Manager de proiect;
-Sef echipa proiectare;
-Proiectanti de specialitate pentruinstalatii electrice cu atestat ANRE min gr IV A , constructii civile- industriale si instalatii hidro-edilitare/sanitare;
-Sef santier-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor;
-Inginer constructii civile-Inginer constructii hidrotehnice/hidro-edilitare;
-Inginer instalatii electrice, atestat ANRE min gr II B ;
-Coordonator SSM-Inginer specializare ingineria si protectia mediului-Responsabil asigurarea calitatii.-Personal muncitorSe vor prezenta: -Formularul nr. 6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Formularul nr. 8 - Angajamentul privind resursele umane., Declaratiile de disponibilitate ale expertilor, CV-uri, Cerinta nr. 3.1 -Profilul expertului Manager de proiect: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: -Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919);
-Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect/adjunct manager de proiect, Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertului Sef echipa proiectare: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare tehnice de lunga durata de profil inginerescconstructii finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia de sef echipa proiectare, Cerinta nr. 3.3 - Profilul expertului proiectant de specialitate: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc : hidrotehnica/constructii edilitare, constructii civile si industriale , instalatii electrice finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare cu obiect similar in cadrul caruia sa fi avut dupa caz, functie de pozitia pentru care este propus expertul, calitatea de proiectant instalatii electrice , proiectant instalatii sanitare, proiectant constructii civile/industrialeAtestat ANRE min gr IV A, Cerinta nr. 3.4 - Profilul expertului Sef santier: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare tehnice de lunga durata cu profil inginerescfinalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia de de sef santier/inginer, Cerinta nr 3.5 - Profilul expertului Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: 1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala, Cerinta nr 3.6 - Profilul expertului inginer constructii civile: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare constructii civile/indutriale finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari cu obiect similar in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia de inginer constructii civile, Cerinta nr 3.7 - Profilul expertului Inginer constructii hidrotehnice/hidro-edilitare: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii hidrotehnice/constructii edilitare/instalatii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent .1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii hidrotehnice /edilitare, Cerinta nr 3.8 - Profilul expertului Inginer instalatii electrice: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (electrice/electro- tehnica/automatizari) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani.1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer instalatii electrice si sa fi avut ca atributii realizarea de activitati de executie instalatii electrice si automatizari aferente structurilor de apa.Detinerea de atestat ANRE min gr II B, Cerinta nr 3.9 - Profilul expertului Specialist sanatate si securitate in munca: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesareimplementarii proiectului: Atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006, Cerinta nr 3.10 - Profilul expertului Inginer specializare ingineria si protectia mediului: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: -Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (protectia mediului) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent cu experienta in domeniu1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie cu obiect similar in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer protectia mediului si sa fi avut ca atributii realizarea de activitati de executie pentru protectia mediului, aferente domeniului de apa., Cerinta nr 3.11 - Profilul expertului Responsabil cu asigurarea calitatii: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii superioare de lunga durata de profil inginerescfinalizate prin diploma de licenta sau echivalent.1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor aferente infrastructurii de apa., Cerinta nr 3.12 ? Personal muncitor de specialitate in concordanta cu specificul lucrarilor ce se executa, Cerinta nr. 4Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptulsa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare, Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor Cerinta nr. 1Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, Cerinta nr. 2Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer