Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare retea de alimentare cu apa si infiintare canalizare menajera in sat Nazarcea, comuna Poarta Alba?


Detaliu pentru invitatia numarul 356875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA POARTA ALBA
Numar invitatie: 356875/13.01.2014
Denumire contract: ?Reabilitare retea de alimentare cu apa si infiintare canalizare menajera in sat Nazarcea, comuna Poarta Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POARTA ALBACod fiscal: 4515239, Adresa: str Visinilor nr 16 Poarta Alba, Poarta Alba, Telefon: +4 0241853228, Fax: +4 0241853228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Bucuresti, nr.25, Poarta Alba, Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +4 0241853228, fax: +4 0241853228, persoana de contact: Sim Ioana Raluca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calea Bucuresti, nr.25, Poarta Alba, Poarta Alba, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare retea de alimentare cu apa si infiintare canalizare menajera in sat Nazarcea, comuna Poarta Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare retea de alimentare cu apa si infiintare canalizare menajera in sat Nazarcea, comuna Poarta Alba?, conform proiectului tehnic incarcat in SEAP
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 589, 859.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarei , suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 din OUGnr.34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul RO 52TREZ2315006XXX015064 deschis la Trezoreria Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor conform art.86(5), lit.a) din H.G. 925/2006. In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de Banca Centrala Europeana pentru cea de-a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Nota: IMM-urile sau grupulformat exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM beneficiaza de reducere de 50% din garantia de participare, daca fac dovada statutului lor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% si se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0.5 % din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire? Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )?Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalCerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006Modalitate de indeplinire : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.- Cazier fiscal, valabil la data limita de depunere a ofertelor , in conformitate cu art.172(1) din OUG 34/2006Din certificatele de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social, sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare velei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Din documentele care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4) din H.G.925/2006.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 4: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 6, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Delicoti Vasile-Primar, Gigea Milica-Viceprimar, Cacina Sergiu Arhitect Sef-membru comisie de evaluare, Biju Anca Florina ? referent Achizitii Publice ? Presedinte comisie de evaluare, Cumpanasu Camelia-Secretar comuna ?membru comisie de evaluare, Raicu Cristina-inspector-membru supleant comisie de evaluare, Copceag Cristi Mihaita-referent-membru supleant comisie de evaluare, Pescaru Rodica?inspector superior-membru comisie de evaluare, Sim Ioana Raluca ? inspector asistent-membru comisie de evaluare, Consilieri locali: Belcea Valerica, Ciuca Valentin, Farcas Daniel Ionut, Mihai Marian, Pituru Florentin, Raiciu Vasile, Stavian Tiberiu, Tigmeanu Florentina, Vasile Nicu, Visan Ion, Romanet Costica, Meca Alina, Sandu Nicolae.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniuluiobiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste documente.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: InIncazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 3.589.859, 68lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraConform Ordinului comun nr. 2266/335/2012-Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3, 4 kmde retele de canal, respectiv ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin5, 7 km de retele de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer