Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare retele de termoficare si de apa calda menajera pe str.Independentei, Oras Nadlac


Detaliu pentru invitatia numarul 29591
Autoritate contractanta
ORASUL NADLAC
Cod de identificare fiscala: 3518822
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE NR. 24, Nadlac
Telefon: 0257474325
Fax: 0257473300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare retele de termoficare si de apa calda menajera pe str.Independentei, Oras Nadlac
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reabilitarea retelelor de termoficare si de apa calda menajera de pe strada Independentei, Orasul Nadlac, judetul Arad
Stare procedura: -
Data publicarii: 20.04.2007 11:38
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: str.1 Decembrie nr. 24, Oras Nadlac, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
- declaratie de impartialitate;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata.- lista a lucrarilor executate in ultimii 3 ani; Experienta similara: minim un contract, conform Documentatiei de atribuire;
- decl. ref la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant;
- decl. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarii.- decl. ref. la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic;
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 23.04.2007.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer