Achizitie publica - «REABILITARE RETELE TERMICE DE INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM»
Detaliu pentru invitatia numarul 320196
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320196/14.02.2012
Denumire contract: «REABILITARE RETELE TERMICEDE INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «REABILITARE RETELE TERMICEDE INCALZIRE SI APA CALDA DE CONSUM»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea retelelor termice, pentru PT 1, PT 38, PT 13.
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 436, 865 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare LOT 1este de9.500 lei.Cuantumul garantiei pentru participare LOT 2 este de13.400 lei.Cuantumul garantiei pentru participare LOT 3 este de21.300lei.Valabilitatea garantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei si este de 90 zile, de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuant.garan.de b. exec. este10% din val.contr. f.TVA .Modul de constit.a garan.de b.exec.: garan.de b.exec.se constit. printr-un instr.de garantare emis de o soc. Banc./soc.de asig., ,in termen de 7zile de la semn.contr.;retineri succesive din sume datorate pt. fact.partiale;
- contr.-ul are oblig.de a desch.un cont la dispoz.AC, la Trez. si depune o suma initiala de min.0, 5% din pretul contr., dupa semn.contr.Pe parcursul derularii contr., AC urmeaza sa alimentez.contulprin ret.succesive din fact.Modul de restit.a garan : In cazul contr.de lucr., AC.are oblig.de a elibera/restitui garan.de b.exec.astfel: 70% din val. garan., in 14 zile de la data inch.p-v receptie la term.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; restul de 30% din val.garan., la exp.per.de garan. a lucr.exec., pe baza pv recep.finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Informatii privind calitatea de participant la procedura;Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu 4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 8. Director Economic - Ion Lepadat 9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 10. Director Juridic - Petre Cazan 11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .2.Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla instare de faliment .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: aDocumentele privind capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.-Operatorul economic are obligatia sa prezinte autorizatie emisa de ISCIR pentru domeniul de autorizare, montare si reparare conducte metalice pentru abur si apa fierbinte.Nota pentru cerintele de mai sus: 1.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerin?a este considerata indeplinita daca unul dintre asocia?i ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ?de?ine autorizarea solicitata ?i numai cu condi?ia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.2.Ter?ul nu poate sus?ine, prin prezentarea unei astfel de autoriza?ii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.3. Pentru personalul implicat, indeplinirea cerin?ei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu condi?ia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifreide af globale pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010 : val 1.140.000 lei-Lot 1 -val 1.600.000 lei-Lot 2 -val 2.500.000 lei-Lot 3 -2.500.000 leiCifra de afacerianuala (la 31dec.lei)Cifra de afaceri anuala (la 31dec.echivalent euro1.2008Curs anual mediu BNR /20081euro= 3, 6827lei2.2009Curs anual mediu BNR /2009, 1 euro= 4, 2373lei3.2010Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 leiIn situatia in care un op. ec. si-a inregistrat bilantul contab. aferent anului 2011, acesta il poate prezenta pe anul 2011., Documente de confirmare pentru cifra de afaceri: -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente la 31.12.2010- alte documente echivalente (declaratie fiscala)Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucr. execut. in ultimii 5 ani, inso?ita de certif. de buna exec. pentru cele mai import. lucr., din care sa reiasa ca of. a execut. acest tip de lucr.Aceasta lista va fi inso?ita de unul sau mai multe contr. a caror val. cumulate sa fie de 950.000 lei fara TVA? Lot 1, 1.300.000 lei fara TVA- Lot 2, 2.100.000 lei fara TVA ? Lot 3 din care sa rezulte ca of. a exec. acest tip de lucr.Aceasta lista poate fi inso?ita de recom. din partea benef.NOTA valabila pentru toate loturile.In situa?ia in care contr. au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in considerare lucr exec. ?i duse la bun sfar?it in perioada solicit. (adica ultimii 5 ani) ?i va avea in vedere doar lucr.exec.in aceasta perioada. Nr. max. de contr. ptr. exper. similara este de 10 contr, cu o val minima a unui contr de 100.000 lei fara TVA.Curs anual mediu BNR/2007, 1euro= 3, 3373lei, Curs anual mediu BNR/2008, 1euro= 3, 6827lei, Curs anual mediuBNR/2009, Curs anual mediu BNR/2010, 1euro= 4, 2099 lei, O declara?ie referitoare la utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Organigrama echipei care va fi implicata in derularea contractului cu specificarea numelor si a pozitiilor personalului in cadrul echipei.?Se solicita o declara?ie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari?diploma de inginer, studii superioare, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formular anexat?responsabil tehnic cu execu?ia (RTE), responsabil tehnic cu sudura (RTS) sicontrolul calitatii (CQ) (se vor prezenta autorizatiile, atestatele specifice valabile la data deschiderii ofertelor si acoperitoare pe intreaga durata de executie a lucrarilor).?RSL ? responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii sub presiune clasice;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze? Documente de confirmare: Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora., Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului anexat.a) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ?Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
570
Descriere: Componenta financiara
"Termenul de interventie in perioada de garantie a lucrarii
30
Descriere: reprezinta timpul in ore in care operatorul intervine la fata locului si sa constate defectiunea in perioada de garantie a lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se afla atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 12:18