Achizitie publica - Reabilitare rezervoare inmagazinare apa 2x500 mc
Detaliu pentru invitatia numarul 337209
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337209/11.10.2012
Denumire contract: Reabilitare rezervoare inmagazinare apa 2x500 mc
Stare procedura: Anulata
Observatii: Aceasta cerere de oferta a fost trecuta in starea In asteptare anulare in mod automat deoarece la data limita de depunere oferte nu exista nici un ofertant inscris care a depus oferta de pret
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPAVIL SA VALCEACod fiscal: RO 16468149, Adresa: strada Dacia nr. 4, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731298, Fax: 0250731299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare rezervoare inmagazinare apa 2x500 mc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare rezervoare inmagazinare apa 2x500 mc
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie (completata conform Formularului nr.10 ) Virament bancar in contul RO07RNCB0263028903410057 deschis la BCR Ramnicu Valcea Scrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele si pentru intreaga asociere. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, acesta are obligatia sa anexeze la documentul de constituire a garantiei, o declaratie in care trebuie sa precizeze contul si banca unde se va restitui garantia de participare. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse Garantia de participare se transmite in ?original?. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr.13 - la sediul SC APAVIL SA Loc. Rm. Valcea, Str. Carol I, Nr 3-5, Jud. Valcea pana la data de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare ora 15.00.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari, retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie a proiectului prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari, se va utiliza Formularul model nr. 3 anexat. In cazul in care garantia se constituie prin retineri succesive, conform HG 1045/2011 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? Declaratiaprivind calitatea de participant la procedura.Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2-Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :1. Formularul nr. 2 - Declaratia privind eligibilitatea2. Cazierul judiciar al ofertantului (pentru statele unde este aplicabil).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta nr. 3Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 32. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datirii scadente inluna anterioara celei in care se depune oferta.3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca operatorul economic nuare datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit. a), C1) si d)din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4-Fiecare ofertant (membru al asociatiei, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratia operatorului economic: se prezinta Formular nr. 4Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Ing. Jianu Cristian ? Director General;
- Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;
- Ec. Ghibirdic Alexandru ? Director Economic;
- Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Popescu Cristian ? responsabil proceduraCerinta nr. 5-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut - Formular nr. 5Atentie: Toate doumenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 60 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.Nu se folosesc prescurtari.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-Se vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data deschiderii ofertelor, dincare sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei proceduri de achizitie.Cerinta nr. 2-Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidentaa operatorului economic.2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.Atentie!Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 60 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului.Toate documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant .Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.Nu se folosesc prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico -financiara. Cerinta minima : media anuala a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie minim 200.000 lei, fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca entrala Europeana pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ. Atentie! Toate documenele/declaratiile/formularele emise deofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare asoc.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraCerinta minima : Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 5 ani aexecutat lucrarisimilare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1(unul) saucel mult 2 (doua) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 80.000 lei, fara TVA.Lucrarile seconfirma prin prezentarea unorcertificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate saude clientul beneficiar. In cazul asocierii cerinta se va considera in modcumulativ. Valoarea minima ce va fi luata in considerare este: - fie valoareacumulata a cel mult 2 contracte ce fac obiectul procedurii in care ofertantul aactionat ca unic Contractor, - fie o parte din valoarea totala a cel mult 2 contracte ce fac obiectul procedurii, corespunzatoare cu cota sa de participare in asociere sau cu procentul subcontractat din contract., Cerinta nr. 2: Informatii privind asociatii/ subcontractantii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar acordul de asociere legalizat Formular 7.1 va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii acordului cadru/contractului. La evaluarea capacitatii tehnice si profesionale nu se iau in considerare datele subcontractantilor, cu exceptia resurselor materiale si umane alesubcontractantilor declarati, care se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pe parcursul derularii procedurii deevaluare a ofertelor, la cererea Autoritatii Contractante, fiecare ofertant va fi obligat sa prezinte orice document solicitat in vederea sustinerii/verificarii inf. prezentate despre subcontract. Cerinta nr. 1 Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu., Cerinta 2. Ofertantul sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre unorganism specializat in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 12:16