Achizitie publica - Reabilitare rezervor apa potabila si construire puturi forate - apa potabila in loc. Zebil
Detaliu pentru invitatia numarul 330956
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330956/02.07.2012
Denumire contract: Reabilitare rezervor apa potabila si construire puturi forate - apa potabila in loc. Zebil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARICHIOICod fiscal: 4508614, Adresa: loc. SARICHIOI, Sarichioi, Telefon: 0240563538, Fax: 0240563511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. SARICHIOI, Sarichioi, Romania, cod postal: 827190, telefon: +40 240563538, fax: +40 240563511, persoana de contact: Primaria Comunei Sarichioi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Sarichioi, nr. 254, jud. Tulcea, cod postal 827190
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare rezervor apa potabila si construire puturi forate - apa potabila in loc. Zebil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Descrierea completa se regaseste in documentatia de atribuire atasata la prezenta invitatie de participare.Succint: Executia puturilor forate presupune : - Saparea unor puturi prin foraj vertical la adancimea de 65 ml respectiv 75 ml ;
- Tubarea puturilor forate ;
-Realizarea stratului de filtrare si fixarea definitiva a coloanelor filtrante si a celorlalte tuburi.Pentru executarea retelelor de apa potabila se vor parcurge urmatoarele etape : - sapatura pentru conducte si pentru camine ? se va executa manual, pentru a nu deterioa celelalte utilitati existente. Santurile se vor executa pana la adancimea de 1, 50 m si vor avea o latime de 60 - 80 cm;
- sprijinirile de pamant se vor executa cu panouri, dulapi si popi din lemn;
- se va compacta fundul santului cu maiul de mana;
- se va realiza un strat continuu de nisip cu grosimea de 10 cm;
- se vor poza vanele, hidrantii si se vor realiza legaturile cu fitingurile din PE (ramificatii, coturi, reductii, capete de flansa, piese de bransare, conectori etc.)- se va poza teava din PEHD si se vor realiza imbinarile prin polifuziune, precedeu de sudura cap la cap ;
- dupa executarea unor tronsoane de aproximativ 600 m se vor face probe de presiune la 1.5 * presiunea de regim. Dupa receptionarea probei de presiune, conductele se vor spala si dezinfecta.- se vor acoperi conductele cu 10 cm de nisip peste generatoarea superioara si se vor face umpluturile cu pamant. Pe ultimii 35 ? 40 cm se va reface stratul de fundatie al strazii cu piatra, nisip si praf de piatra;
- se vor racorda consumatorii la noua retea de alimentare cu apa potabila ;
- se vor face probe de functionalitate la hidranti si vanele de inchidere.Reteua de apa potabila se va executa din conducte de PEHD, PE100, PN 10, cu diametrul de 100 ? 125 mm.Pentru fiecare consumator se va monta cate un racord cu diametrul de 25 mm, un camin din polipropilena prevazut cu robinet de inchidere, contor si capac etans.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 639, 388.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12500 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui optional fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata (in ORIGINAL) fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, fie prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/sau sa fie nominalizati ca subcontractanti al unui alt ofertant.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Se vor prezenta, de asemenea: Certificatul de participare cu oferta independenta" (in cazul in care ofertantul participa in mod invidividual), precum si "Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006". Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Finoghen Vitali-Cristian - primar; Muscalu Gabriel - secretar; Haralambie Daniel - consilier juridic.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.Certificate constatatoare / Caziere judiciareCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social(A.N.A.F.), din care sa reiesa ca ofertantul nu are datorii scadente la Bugetul de Stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetul asigurarilor sociale pentru somaj) in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata la notariat sau copie conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetuluilocal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original, copie legalizata la notariat sau copie conform cu originalul.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat (DGFPS) si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Caziere judiciare/fiscal- Cazier judiciar al operatorului economic- Cazier judiciar pentru administrator (i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent), precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181- Cazier fiscal al operatorului economicOfertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii conforme cu originalul, cazierul judiciar si fiscal al operatorului economic, precum si pentru administrator(i), asa cum sunt mentionati in certificatul constatator emis de O.R.C (sau echivalent), precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181 ? formulare tip emise de autoritatile competente valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Pentru persoane fizice/juridice straine: Cerinte minime obligatorii: - Se accepta prezentarea din partea operatorului economic o oricaror documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii conforme cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinte minime obligatorii: Prezentare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la datei limita de depunere a ofertelor), in original, copie legalizata sau conform cu originalul.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta minima obligatorie: Prezentare: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul care va fi clasat pe primul loc in etapa evaluarii ofertelor, va prezenta pentru conformitate cu, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri anuala din ultimii trei ani trebuie sa fie de : minim 1.275.000, 00 lei. Daca operatorul economic sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociati face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, valoarea minima solicitata a fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50 % in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004., Pragul minim al cifrei medii de afaceri va fi dovedit de ofertanti prin orice documente disponibile acestora.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de experienta similara din care sa rezulte ca ofertantul face dovada ca a incheiat si finalizat, minim 1 lucrare similara si maxim 2 lucrari similare cu obiectul contractului supus licitatiei., minim 1 recomandare/certificare din partea beneficiarului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, impreuna cu lista referitoare la persoanele responsabile direct de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului certificare SR EN ISO 9001:2001(2000) pentru implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, certificare SR EN ISO 14001:2005 pentru implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Descriere criteriu: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertei
Termenul de executie al lucrarilor
30
Descriere: Pentru cel mai scurt termen de executie se acorda punctajul maxim.- Punctajul pentru termenul de executie acordat lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: - 1.Pentru cea mai mica perioada de executie, acordata lucrarii (conform graficului de executie si coroborat cu extrasul de forta de munca), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P5 maxim = 20 puncte;
- 2. Pentru perioade de executie acordate lucrarii mai mari decat cea prevazuta la punctul 1 se acorda punctajul astfel: P5 (n) = (perioada de executie cea mai mica acordata (n)/ perioada acordata lucrarii)x 20. Durata maxima de executie a lucrarii este de 2 ani. Depasirea acestei durate va duce la declararea ofertei ca fiind neconforma.Durata minima de executie a lucrarii este de 3 luni pentru care se acorda punctajul maxim. Sub aceasta perioada, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Termenul de garantie al lucrarilor
30
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim. - Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: 1.Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P6 maxim = 20 puncte;2. Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici decat cea prevazuta la punctul 1 se acorda punctajul astfel: P6 (n) = (perioada de garantieacordata (n)/ perioada de garantie cea mai mare acordata lucrarii)x 20. Durata minima de garantie a lucrarii este de 3 ani. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Durata maxima de garantie a lucrarii pentru care se acorda punctajul maxim este de 5 ani. Peste aceasta durata, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie tehnica de la sediul Primariei Comunei Sarichioi, loc. Sarichioi, nr. 254, jud. Tulcea, cod postal 827190, iar restul documentatiei de pe SEAP in format electronic si semnata digital.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 14:37