Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare sala de sport - Deviere retea canalizare


Detaliu pentru invitatia numarul 200380
Autoritate contractanta
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Cod de identificare fiscala: 4244423
Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava
Telefon: 0330103703
Fax: 0330103703
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare sala de sport - Deviere retea canalizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Conform Caietului de sarcini constituit din proiectul tehnic intocmit de firma S.C. ARHITECTURAL SRL Bucuresti si S.C. ECOFLUID SRL Suceava.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.04.2009 13:23)
Data publicarii: 01.04.2009 14:48
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Stefan cel Mare?, corp E, camera E135
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Universitatii ?Stefan cel Mare? Suceava, Corp F, etaj II, Sala de sedinte, nr. 218
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 236, 428.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate: Formular nr. 12A.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Formular nr. 12C.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Formular nr. 12BCertificate constatatoare ANAF si PrimarieCertificat constatator emis de ORCFormularul 12J - IMMDeclaratialucrarilor efectuate în ultimii 5 ani - Formularul 12FExperienta similaraFormular B3ReferinteFormular B6Echipamente si utilaje conform documentatiei de atribuireFormular 12I ? personalul angajatFormular B5cu completarea cerintelor minime de calificareFormular 12G ? cu completarea cerintelor minime de calificareISO 9001:2001 sau echivalent - copii legalizateISO 14001sau echivalent - copii legalizateISO-18001:1999 sau echivalent - copii legalizateDeclaratie Formular D.Acceptarea modelului de contract.
Sediul Universitatii, corp F , etaj II, camera 205costul documentatiei 100 lei
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer