Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare sala de sport - Deviere retea canalizare


Detaliu pentru invitatia numarul 197413
Autoritate contractanta
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Cod de identificare fiscala: 4244423
Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava
Telefon: 0330103703
Fax: 0330103703
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare sala de sport - Deviere retea canalizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Conform Caietului de sarcini constituit din proiectul tehnic intocmit de firma S.C. ARHITECTURAL SRL Bucuresti si S.C. ECOFLUID SRL Suceava
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 24.03.2009 11:23)
Data publicarii: 06.03.2009 15:15
Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Stefan cel Mare?, corp E, camera E135
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Universitatii ?Stefan cel Mare? Suceava, Corp F, Sala de sedinte, nr. 218
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 236, 428.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate- 12A.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- 12C.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 - 12BCertificate constatatoare ANAF, Primarie-în original sau copie legalizataCertificat constatator emis de ORC.Formularul 12J - formular IMMDeclaratia si lista principalelor lucrari efectuate în ultimii 5 ani - Formularul 12Fexperientei similareFormular B3Formular B6, minim 3 recomandariEchipamente si utilaje specifice conform fisei de dateasigurarea cu personal despecialitateconform fisei dedateFormular B5 ? daca e cazulFormular 12G ? daca e cazulCertificat ISO 9001:2001 sau echivalent - copii legalizateCertificatISO 14001sau echivalent - copii legalizateCertificatul SR-EN-ISO-18001:1999 sau echivalent- copii legalizateDeclaratie pe propria raspundereFormular D.Acceptarea modelului de contract.
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini se ridica din corpul F, camera 205. Costul documentatiei este de 100 lei RON.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer