Achizitie publica - Reabilitare sala sport
Detaliu pentru invitatia numarul 341509
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341509/04.01.2013
Denumire contract: Reabilitare sala sport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232216853, fax: +40 232216853, persoana de contact: Birou TehnicDSS camin T19 Parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, corp T - RECTORAT , sala C 101 , etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare sala sport
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie reabilitare sala sport = tamplarie exterioara, pardolseli , reparatii si zugravelisala antrnement , birouri cadre didactice , sala recuperare + echipamente sala recuperare.
II.1.6) CPV: 45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3500 lei Per.de valab.a gar.de particip.tb.sa fie 90 zile de la termenul limita de depun.ofertelor).Gar.de particip.p.fi depusa pana in mom.deschiderii ofertelor(Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Univ.Tehn.?Gh.Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trez.Iasi sau depunerea de numerar la casieria DSS a Univ.Tehn.?Gh.Asachi?? din Iasi, str.prof.dr.doc.D.Mang.nr.67, camin T18, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in orig.(art. 86 din HG 925/2006).In conf.cu prev.L346/2004 cu modif.si compl.ulterioare, garantia de participare p. fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM. Pentru return.garantiei de participare, op.ec. se obliga dupa expirarea termenelor prevazute la art. 88 din HG 925/2006, modif.si compl.ulterior, sa transmita prin fax/adresa scrisa, cu solicitarea return.gar.si cu mentiunea contului bancii in care doreste sa se efectueze OP.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.se constit.in suma fixa, intr-un cuantum de 5% din val.lucrarilor executate fara TVA pentru o perioada de 12 luni.Forme de constit.a gar.de buna exec. ce vor fi acceptate: cont de garantii deschis la Trezoreria Iasi in favoarea Univ.Tehn.?Gh.Asachi? din Iasi sauscris de garant bancara elib, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref.cu coresp.in Romania sau o societate de asigurari.In conformitate cu prev L346/2004, gar de buna exec p.fi achitata cu red.de 50% in cazul in care ofertantul e IMM.Returnarea garantiei de buna executie se face 70% la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarii si dif. de 30% la expirarea perioadei de garantie(12 luni)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, cu mod.si compl. ult. Cerinte: a) prezentarea doc.mentionat, completat in conformitate cu Form. 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b)din continutul docum sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lun anterioara celei in care se depun ofertele.- c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedinteluiA.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006. NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic- Ec.Mariana Crivoi.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate al respectivului operator economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Note: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese, potrivit O.U.G34/2006.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: 1a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;2b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii3(trei) ani-Formularul 8
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu valoare mai mare sau egala fata de valoarea estimata in calitate de contractant sau subcontractant: minim 282250 lei. continutul documentelor sa dovedeasca executia in ultimii 5 (cinci) ani, a unul sau mai multe contracte de lucrari centru recuperare, cu o valoare cumulata de cel putin 282.250 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., a) -Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sao subcontracteze- formu1ar 10 (acord de subcontractare) si12 ( declaratie privind subcontractantii). daca este cazul, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-formular 14, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- formu1ar nr.l3CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 08:11