Achizitie publica - Reabilitare sala sport la Scoala Generala Constantin Savoiu, municipiul targuJiu
Detaliu pentru invitatia numarul 340384
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340384/03.12.2012
Denumire contract: Reabilitare sala sport la Scoala Generala Constantin Savoiu, municipiul targuJiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Targu Jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare sala sport la Scoala Generala Constantin Savoiu, municipiul targuJiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatii la pereti , lucrari de inlocuire a suprafetei de joc existente cu una noua performanta din PVC de trafic , montaj lambriu protector din PAL melaminat in sala de joc , lucrari de finisaj la pereti si tavane, vopsitorii cu vopsea lavabila , inlocuirea invelitorii , a jgheaburilor , burlanelor, si parazabezilor .
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 lei perioada de valab?60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% respectiv 829, 20lei , conf art.278^1din OUGnr.34/2006.Modul de constituire: Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conf Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata ofertantul prezentand obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: curs valutar valabil cu 3 zile ianinte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv eligibilitatea?formularu12A;Declaratie priv neincadrarea in prev art. 181 din O.U.G. 34/2006?formularul12B;Declaratie confcu ORD 314/2010 al ANRMAP? formular 1; Declaratie priv neincadrarea in situatia prevaz la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modif si completulterioare? formular2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, ViceprimarJr.Matei Nadrag, Dir.Ec.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.teh.Ing.Marius Ionescu, Dir.A.P.L.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Investitii Ing.RaulChiriac, cons. Serviciu Investitii ec Simion Cocolea, Sef Serviciu Juridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.GheorgheSulea, Insp.Birou Licitatii Ing.Elena Patrut, consilierii: Blejan Constantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, MergeaNicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, Popescu Grigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor Draghici MarcelAdrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Dan;certificat constatator priv obligatiile de plata la bugetul local si de stat care sa ateste situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pt. tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute laart69cu1, art186 alin2, si art.190 alin2din OUG34/2006 cu modif si compl.ulterioare, prin Legea 279/2011.Persoana care asigura sustinereatehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf preved art180 si 181 lita c1si d. Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie conform cu originalul emis de ORC din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident; Documentele prezentate trebuie sa fie actuale /reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarilor priv.rezultatul procedurii, va prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? cu valoarea cumulata de minim 80000, 00lei, fara TVA, ale caror obiect a fost executia de lucrari similare.Se solicita: ? formular 12F; - certificari de buna executie pentru lucrari, conform art 188 alin 3 lit. a din OUG 34/2006, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii -formular 12H, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului formular12I;, Informatii priv subcontractantii ?formular12G Informatii privind asigurarea calitatii si indeplinirea sistemelor demanagement a calitatii precum si respectarea standardelor de protectie amediului - certificat ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.11.2012 09:22