Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SARPANTA SI INVELITOARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV, LOC. VETIS, JUD. SATU MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 336338
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Scoala cu clasele I-VIII Vetis
Numar invitatie: 336338/28.09.2012
Denumire contract: REABILITARE SARPANTA SI INVELITOARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV, LOC. VETIS, JUD. SATU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala cu clasele I-VIII VetisCod fiscal: 17352621, Adresa: Str. Principala nr. 185, Vetis, Telefon: 0261820703, Fax: 0261820703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 185, Vetis, Romania, cod postal: 447355, telefon: +40 261820703, fax: +40 261820703, persoana de contact: Hudacsko Gyongyi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Gimnaziala Vetis, loc. Vetis, str. Principala nr.185, jud. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SARPANTA SI INVELITOARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV, LOC. VETIS, JUD. SATU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea sarpanta si invelitoare la acoperis la Scoalacu claseleI-IV din loc. Vetis, com. Vetis, jud. Satu Mare.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 853 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.400, 00 lei.1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar, cont RO73TREZ5465006XXX009027 deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art.87 din HG nr.925/2006 si art.278¹ din OUG nr.34/2006.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantii individuali sau in asociere vor prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.5.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 10 % din valoarea fara T.V.A a contractului si se poate constitui: 1)printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contr., prev. art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod coresp.;2)prin retineri succesive din sumele datorate pt. plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trez. St. din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contr. nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.;3)daca val. gar. de buna exec.este redusa, A.C. va accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. In cazul ofertantilor care se regasesc in categ. IMM conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) gar. de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69¹ din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: HUDACSKO GYONGYI-director, POP RODICA- contabil sef; Membrii consiliului de administratie: HUDACSKO GYONGYI, BOJAN MONICA, SERES GABRIELA, NAGY GYONGYI, KOROSI ELISABETA, GLODEAN ILDIKO, BUZAS MARIA.Comisia de evaluare: SERES GABRIELA, BOJAN MONICA, COSARCA MARIA, BOB RAMONA, CSELE KATALIN.Cerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 8 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 9 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 10 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.6Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii oferteiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in derularea contractului-in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr. 1Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si care prezinta codurile CAEN in domeniul de activitate necesar executarii contractului - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr.2Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord. ANRE 24/2007.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat/autorizatie pentru executarea de instalatii electrice valabil la data limita de depunere a ofertelor in vederea executarii de instalatii electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe ultimul an fiscal de minim 200.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru datele financiare in euro, se va considera cursul mediu pentru anul fiscal incheiat comunicat de Banca Nationala a Romaniei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul declara eventualii subcontractanti.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta lista princip. lucrari exec. in ult.5 ani si va face dovada caa executat unul sau maxim doua contr. simil. in val. cumulata de minim 200.000 lei fara TVA.Ofert. va prezenta pt. dovedirea exp. simil.urmat.: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau documentele constatatoare eliberate de A.C. la finalizarea contractelor de lucrari; din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate inconformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si doc. aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final., Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari., Cerinta nr.4Ofertantul dispune de personal pentru a asigura executarea contractului conform graficului de executie, propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare si cu resursele financiare proprii.Ofertantul prezinta CV in original, contracte demunca/colaborare sau angajament de participare conform art. 188 lit. c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati, si documente privind calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte etc.) Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001:2001 sau echivalent privind managementul calitatii in domeniul constructiilor, Cerinta nr.2Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001:2008 sau echivalent, care atesta respectareastandardelor de protectia mediului in domeniul constructiilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe SEAP, adica site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer