Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-IV MARTINIE


Detaliu pentru invitatia numarul 146971
Autoritate contractanta
SCOALA CU CLASELE I-VIII SUGAG
Cod de identificare fiscala: 12899106
Adresa: Sebes, str. Calarasi, nr. 80, judet Alba, Sebes
Telefon: 0746621699
Fax: 0258746105
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-IV MARTINIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI - PROIECTARE SI EXECUTIEConform caietului de sarcini, se vor executa urmatoarele lucrari :1. proiectare si inginerie2. inlocuire tamplarie3. lucrari de imprejmuire4. amenajare alei pietonale5. lucrari de inlocuire sarpanta si invelitoare6. montaj pardoseli7. instalatii electrice8. instalatii termomecanice in CT9. instalatii termice interioare10. instalatii sanitare interioare11. lucrari de reparatii exterioare12. lucrari de reparatii interioare
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 03.06.2008 14:05
Data limita de depunere a ofertelor: 16.06.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Scoala cu clasele I-VIII Sugagloc. Sugag, com. Sugag, nr. 230, judetul Alba, cod. 517775SECRETARIAT
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.06.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu clasele I-VIII Sugagloc. Sugag, com. Sugag, nr. 230, judetul AlbaSALA PROFESORALA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. pe propria rasp. F12A-Decl priv neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OUG nr.34/2006, FORM. 12B-Certif. constat. emis de ORC cu max 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original.-Fisa de inf. gen. Form. 2B-Lista principale lucrari in ultimii 3 ani FORM. 12D-min. 1 contract finalizat similar in val. de cel putin 200.000 lei, cu scrisoarea de rec.-Declaratie care contine inf. privind numarul mediu in ultimele 12 luni al pers. angajat, asigurarea cu pers. de sp., nr. si pregatirea cadrelor de conducere, impreuna cu CV-urile semnate de candidati Form. 9A CV: sef de lucrari, diriginte de santier etc .-Form. 2B completat de catre contractant si de toti subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% la indeplinirea contractului si:
Contra cost (100 lei), de la Secretariatul Scolii cu cls. I-VIII Sugag, dl. Cutean Florin sau d-na Nicoara Ileana
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer