Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare scoala cu clasele I-IV Raristea


Detaliu pentru invitatia numarul 45675
Autoritate contractanta
Comuna Ion Corvin
Cod de identificare fiscala: 5515059
Adresa: str. Sf. Andrei, nr. 50, com. Ion Corvin, jud. Constanta, Ion Corvin
Telefon: 0241856200
Fax: 0241856464
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare scoala cu clasele I-IV Raristea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Obiectul contractului de lucrari consta in executia unui foraj pentru put de alimentare cu apa potabila, instalatii hidromecanicela put, construire grup sanitar, conducte alimentare apa si canalizare, drumuri si alei pietonale, instalatie electrica si racorduri exterioare, constructii sobe.
Stare procedura: -
Data publicarii: 30.05.2007 12:39
Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Andrei nr. 50, loc. Ion Corvin, jud. Constanta, cod 907150
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie pe propria raspundere conform Formular 12 A- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale- Se va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat- Declaratie pe propria raspundere conform Formularului 12 B- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente- Fisa de informatii generale- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani- Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani (Formularul 12 F)- Declaratie privind subcontractantii (formularul 12 G)
la sediul Primariei - 300 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer