Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Scoala de Arte si Meserii, comuna Turburea, judetul Gorj ? lucrari finantate din fonduri locale


Detaliu pentru invitatia numarul 324186
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Turburea (Consiliul Local Turburea)
Numar invitatie: 324186/17.04.2012
Denumire contract: Reabilitare Scoala de Arte si Meserii, comuna Turburea, judetul Gorj ? lucrari finantate din fonduri locale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Turburea (Consiliul Local Turburea)Cod fiscal: 4898940, Adresa: comunaturburea, Turburea, Telefon: +40 253472192, Fax: +40 253472383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Turburea, Turburea, Romania, cod postal: 217515, telefon: +40 253472192, fax: +40 253472383, persoana de contact: Aurora Mariana Iliuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Turburea, Turburea, Romania, cod postal: 217515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Scoala de Arte si Meserii, comuna Turburea, judetul Gorj ? lucrari finantate din fonduri locale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare Scoala de Arte si Meserii, comuna Turburea, judetul Gorj ? lucrari finantate din fonduri locale
II.1.6) CPV: 45214230-1 - Lucrari de constructii de scoli speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 996.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4800 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului Tg Carbunesti.c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 2409, 96lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Ion Barca - primar, Dragu Ioana - secretar, Iliuta Angela - contabil.Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura(ofertanti/asociati/terti/sustinatori).Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 480000 lei., Resurse financiare pentru executia lucrarii, in cuantum de 290.000 lei pentru o perioada de 3 luni pentru demararea si sustinerea lucrarilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani din care minim o lucrare in valoare de cel putin 240000 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitieiPentru executie minim, dar fara a se limita la: - Statie de betoane autorizata conform legii ? min. 1 buc.- Autobetoniere - min. 1 buc.- Excavator pe pneuri cu motor termic - min. 1 buc.- Compactor static autopropulsat - min. 1 buc.- Autocisterna cu dispozitiv de stropit - min. 1 buc.- Autobasculante - min. 2 buc.- Tractor pe pneuri cu remorca - min. 1 buc.- Laborator de incercari betoane., Informatii privind personalul tehnic de specialitate, RTE si AQ., Angajament privind respctarea normelor de protectia muncii Executantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent pentru lucarari de constructii si pentru fabricarea/producerea de betoane., Executantul trebuie sa aiba certificarea implementarii unui sistem de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent pentru lucarari de constructii si pentru fabricarea/producerea de betoane.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata
5
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
Termen de executie
10
Descriere: Termenul de executie a lucrarilor
Termenul de plata a facturilor
35
Descriere: Termenul de plata a facturilor acceptat de ofertant
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer