Achizitie publica - REABILITARE SCOALA GENERALA ?MIHAIL CAMPEANU? COMUNA BATOS, SAT DEDRAD, NR. 46, jud. Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 351476
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351476/30.07.2013
Denumire contract: REABILITARE SCOALA GENERALA ?MIHAIL CAMPEANU? COMUNA BATOS, SAT DEDRAD, NR. 46, jud. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BatosCod fiscal: 5181030, Adresa: com. Batos, nr. 302, Batos, Telefon: 0265-544212, Fax: 0265-544212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Batos, nr. 302, Batos, Romania, cod postal: 547085, telefon: +40 265544212, fax: +40 265544212, persoana de contact: Dumitru Cotoi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Batos, sala de sedinte, com. Batos, nr. 302, Batos, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SCOALA GENERALA ?MIHAIL CAMPEANU? COMUNA BATOS, SAT DEDRAD, NR. 46, jud. Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema: ?REABILITARE SCOALA GENERALA ?MIHAIL CAMPEANU? COMUNA BATOS, SAT DEDRAD, NR. 46, jud. Mures?.Valoarea estimata totala 1.110.753, 20 lei fara TVA, este defalcata astfel: - cheltuieli pentru investitia de baza: 1.096.120 lei (fara TVA);
- Cheltuieli diverse si neprevazute: 14.633, 20 lei (fara TVA), reprezentand 1, 335% din cheltuielile pentru investitia de baza.Suma de care dispune autoritatea contractanta conform devizului general pt. capitolul de diverse si neprevazute este de 14.633, 20 lei fara TVA, suma ce va fi decontata, in conditiile legii, pe parcursul derularii contractului, daca aceste cheltuieli apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j) din OUG nr.34/2006.Evaluarea ofertelor, respectiv a propunerilor financiare prezentate de ofertan?i prin prisma incadrarii in prevederile art. 202 sau in prevederile art. 36 alin. 1 lit. e sau e1 din HG nr. 925/2006, se va realiza prin luarea in considerare a propunerilor financiare totale ce cuprind inclusiv valoarea ce rezulta din aplicarea procentului de diverse si neprevazute la propunerea financiara a fiecarui ofertant in parte (fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 110, 753.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 20.000 lei. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO24 TREZ 4775 006X XX00 1189 deschis la Trezoreria Reghin; Codul Fiscal al Autoritatii Contractante Comuna Batos: 5181030Per.de valab: 90 zile calend. de la termenul limita de depunere.a ofertelor. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca Autoritatea. contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelorprevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.12A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.12B;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa formularul nr.40;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr.44.Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Cotoi Dumitru - Primar, Gliga Ioan -Viceprimar , Macarie Marcela-Secretar, Lepadat Loredana-Contabil, Consilieri locali: Andone Alexandru , Balogh Vilmos, Cinca Gheorghe, Cimpean Marius, Cimpean Vasile, Nagy Sandor, Szasz Iosif, Sulea Ilie, Tamasan Emil, Todea Dorin, Todea Maria, Muntean Laura -inspector.7.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 12C.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2.100.000 Lei.Pentru sustinerea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ofertantii vor prezenta Bilanturile contabile sau orice alte documente justificative, care se vor prezenta in copie certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat maxim 2 contracte de lucrari care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse din prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.096.120 lei fara TVA. Se considera lucrari similare: lucrari de constructi de reabilitare, amenajare si modernizare cladiri.Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Declaratia privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a unui inginer specializarea constructii civile, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ;Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile si diplomele de studii, pentru RTE trebuie sa prezinte doar atestatul emis de MDRT valabil la data limita de depunere a ofertelor, iar pt. responsabilul cu controlul calitatii CQ se va prezenta doar decizia interna de numire in acest sens.Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economicse va depune o declaratie de disponibilitate/angajamentde participare la executia lucrarii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari civile., Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 cu specific de lucrari civilePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P., la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 23:39