Achizitie publica - ?Reabilitare Scoala Generala nr. 2 ? Instalatii interioare de incalzire + centrala termica; demontare teracote si refacere finisaje interioare, dezafectare instalatie de gaze naturale si realizare instalatie de gaze naturale in centrala termica; demontare
Detaliu pentru invitatia numarul 332023
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332023/19.07.2012
Denumire contract: ?Reabilitare Scoala Generala nr. 2 ? Instalatii interioare de incalzire + centrala termica; demontare teracote si refacere finisaje interioare, dezafectare instalatie de gaze naturale si realizare instalatie de gaze naturale in centrala termica; demontare grup social exterior, refacere zona exterioara; amenajare grupuri sociale interioare, instalatii sanitare si retele exterioare aferente grupurilor sociale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala cu clasele I-VIII Nr.2 SebesCod fiscal: 12839740, Adresa: Str.Libertatii Nr.1, Sebes, Telefon: 0258731922, Fax: 0258731922
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Libertatii Nr.1, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731922, fax: +40 258731922, persoana de contact: Secretariat/registratura scolii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu cls. I-VIII nr. 2 Sebes, Str.Libertatii Nr.1, Sebes, Romania, cod postal: 515800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare Scoala Generala nr. 2 ? Instalatii interioare de incalzire + centrala termica; demontare teracote si refacere finisaje interioare, dezafectare instalatie de gaze naturale si realizare instalatie de gaze naturale in centrala termica; demontare grup social exterior, refacere zona exterioara; amenajare grupuri sociale interioare, instalatii sanitare si retele exterioare aferente grupurilor sociale?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari ? Instalatii interioare de incalzire in cladirea scolii si montare centrala termica in camera existenta; amenajare grupuri sociale (sanitare) interioare, in sali existente, pentru elevi fete/baieti, instalatii sanitare si retele exterioare aferente grupurilor sociale (sanitare); demontare teracote in sali de clasa si refacere finisaje interioare afectate de demontare; dezafectarea instalatiei de gaze naturale aferente teracotelor si realizare instalatiei de gaze naturale pentru centrala termica; demolare grup social (sanitar) exterior (cladire andosata scolii) si refacerea zonei afectate de demolare, cu amenajare zona verde. Lucrarile se vor executa in conformitate cu prevederile Proiectului tehnic nr. 56/2011 (subproiectul tehnic nr. 46/2011 si subproiectul tehnic nr. 47/2011 fac parte integranta din Proiectul tehnic nr. 56/2011), a caietelor de sarcini si a detaliilor de executiecare fac parte integranta din prezenta documentatie de atribuire si autorizate de Autoritatea Contractanta conform prevederilor legale
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 639, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12786 lei.Per.de valab. a gar. de part. va fi cel putin egala cu per. de valab. a of.(60 de zile incepand cu term. lim. de primire a ofertelor).Garantia de participare se va constitui in contul RO60TREZ0055004XXX000029 deschis la Trezoria Sebes, jud. Alba, titular Scoala cu cls. I-VIII nr. 2 Sebes, CIF 12839740.Modalitatile de constituire a gar. de part. sunt cele prevazute la art. 86, alin. (1) din HGnr. 925/2006.Gar. de part. trebuie sa fie irevocabila si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantia de participare vor anexa scrisorii de gar. de particip. si?Declaratia privind incadrarea Intreprinderii in categ. IMM??cf. L. 346/2004.Aut. contr. are dreptul de a retine gar. de particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in per. de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contr.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in cf. cu prev. art. 278^1 alin.(1)lit.b) din OUG, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de particip.in raport cu val. estimata a contr. suma de 4419, 30 lei.Gar. de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 si ale art. 278^1, alin. (2) din OUG 34/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute in prezentul capitol.
Garantie de buna executie
10% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna exec. a contr. se constit cf. art.90 alin.3 din HG 925/2006. Asfel contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Per.de valab. a gar. de buna executie va fi de la data constit. sumei initiale si pana la dataincheieriiproc. verbal de rec. fin. a investitiei care face obiectul contr. mai susmentionat. Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, autoritatea contractanta vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta gar. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl.elig.-neincadr.in art.180 pt. ofertant/asociat, tert sustinator(daca e cazul) - Formular nr. 12. Decl.neincadr.in art.181 pt. ofertant/asociat, tert sustinator(daca e cazul) ? Formular nr. 2 (daca e cazul - Formular nr. 2B)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ord. nr. 314/2010 - Formular nr. 23 Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii.4. Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, la data intocmirii prezentei, sunt: Director ? Meghea Adriama Viorica;Director adjunct ? Drasovean Mihaela;Contabil sef ? Pavel Maria;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Feneser Gheorghe, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.Modelul formularelor solicitate poate fi descarcat din sectiunea VIII-Formulare Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca este autorizata sa desfasoare activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta Bonitate/acces la resurse: Ofertantul va face dovadaca are acces sau disponibil de resurse financiare pentru demararea si executarea lucrarilor pentru o perioada de 2 luni, in suma de minimum 400000 lei (sau echivalent in euro la un curs de schimb de 4, 4 lei/euro)-extrase de cont, documente emise de bancile finantatoare pentru imprumuturi sau linii de credit
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formular 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii), B)Experianta similara- Form. 5E ? ?Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta exp. sim.? care sa cuprinda maxim 2 contr. de exec. de lucrari in dom. sim. cu ob. contr.- Form. 5L ? Exp. sim.?.Pt. contr. nominaliz. in Form. 5E se vor prezenta oblig. copii dupa contr., acte adit.(daca e cazul), doc. de rec. sau orice alte doc. justif. care sa confirme datele prezentate, sau copii de pe parti relevante ale contr.NOTA: -Daca se depune oferta: a.individ. atunci cerinta. va fi indepl. de ofertant.b. in asociere, atunci cer. va fi indepl. prin cumul de asociere., C) Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune de: 1. Instalator cu autorizatie ANRE grad II D (sau echivalent) pentru executia si exploatarea sistemelor de distributie a gazelor naturale, precum si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand presiunea de lucru mai mica sau egala cu 6 bar;2. un Responsabil tehnic cu executia (RTE ) autorizat in domeniul instalatii si constuctii3. un responsabil cu asigurarea calitatii (CQ).Prezentarea Formularului 6 ?Declaratie privind efectivele medii anuale alepersonalului angajatsi a cadrelor de conducerein ultimii 3 ani?si Anexa 1 la F6 ?Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si prezentarea de CV, copie dupa diploma, certificat/autorizatie si declaratie de disponibilitate., D) Informatii privind echipamentele tehnice ? Formular 13 ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se poate dispune operatorul economic pentru realizarea obiectivului?Lista minimaa tipurilor de utilaje, conform necesitatilor proiectului este : - Echipamente pentru executarea excavatiilor -conform necesitatilor proiectului- Utilaje de contructii-conform necesitatilor proiectului- Scule si utilaje de instalatii- Mijloace de transport ? conform necesitatilor proiectului, E)Informatii privind subcontractarea Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente. Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:20