Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Scoala Generala nr. 2 cu clasele I-IV Pecica, judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 354045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA GIMNAZIALA NR. 2PECICA
Numar invitatie: 354045/24.09.2013
Denumire contract: Reabilitare Scoala Generala nr. 2 cu clasele I-IV Pecica, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GIMNAZIALA NR. 2PECICACod fiscal: 29058272, Adresa: STR.2, NR.176, Pecica, Telefon: +40 257468088, Fax: +40 257468088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.2, NR.176, Pecica, Romania, cod postal: 317235, telefon: +40 257468088, fax: +40 257468088, persoana de contact: Bede Eszter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Gimnaziala nr. 2 Pecica, str. 2, nr. 176, Orasul Pecica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Scoala Generala nr. 2 cu clasele I-IV Pecica, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire, reabilitarea Scolii Generale Nr. 2 cu clasele I-IV din Pecica. Lucrarile de reabilitare a scolii vizeaza executarea urmatoarelor categorii de lucrari: - lucrari de rezistenta;
- lucrari de arhitectura;
- instalatii sanitare;
- instalatii termice;
- instalatii electrice;
- de racord la canalul menajer.Lucrarile de reabilitare a Scolii Generale Nr. 2 Pecica vor fi realizate in intervalul 2013-2014, dupa cum urmeaza: Valoarea achizitiei: 977.441, 48 lei fara TVA, din care: a) Constructii: 947.868 lei fara TVAb) Cheltuieli diverse si neprevazute: 3, 12 % din valoarea precizata la pct. a). respectiv, 29.573, 48 lei fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 3, 12 % (cu raportare la valoarea ofertata) va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 977, 441.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 18.957, 36 lei; pt. garantia de particip. constituita in alta valuta se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de particip.; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii de banca emitenta si a oricaror prevederi legale incidente in materia instrumentelor de garantare/plata.Perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va depune in contul RO68TREZ02124650271XXXXX ? deschis la Trezoreria Arad.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006, suma de 4.727, 86 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, in maximum 3 zile de la semnarea acestuia, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societatede asigurari, care devine anexa la contract, cu aplicarea prevederilor art. 90 alin (1) din HG 925/2006, sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Modalitatea de constitutire se va stabili de comun accord.Se va restitui: 70% din valoarea garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-vb.de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Bede Eszter - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Ponta Diana Flavia - Membru al Comisiei de evaluare3. Mester Elisabeta - Membru al Comisiei de evaluare4. Stoicovici Anita-Maria ? Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Zaban Aniko ? Membru supleant al Comisiei de evaluare8. Antal Petru ? Primar al Orasului Pecica9. Consilieri locali: Bagut Ciprian Nicolae, Kocsik Emeric, Chifor Vasile, Danicsko Marinela, Dediu Simona, Demeter Nicolae, Farago Cosmin-Stefan, Mocanu Lucian, Goldea Daniel, Pete Eugenia-Aurelia, Popa Doru, Puta Sabin-Dorin, Blidar Valer-Ioan, Stanoiov Miodrag, Toth Ghe. Csaba, Vartaci Dimitrie, Zagoni-Szabo Andrei.Mod de dovedire1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1.) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.895.736 leiOfertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente care sunt la dispozitia ofertantului in scopul sustinerii cerintei de calificare., 2. In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similari in valoare de minim 940.000 lei, fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrareain pragul valoric minim impus., 2.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantii particianti la procedura vor trebui sa prezinte documente in copie care sa ateste detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau orice alte forme de punere la dispozitie) pentru cel putin urmatoarele echipamente: - 1 statie de preparare betoane de ciment;
- 1 buldoexcavator;
- 2 autobasculante;
- 1 autobetoniera;
- 1 compactor static autoprop;
- 1 vibrator universal cu motor termic sau electric- 1000 mp schela metalica- 4 betoniere cu cadere liberaactionata electric, 3.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): , a) 1 manager proiect ? care sa faca dovada ca a participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similar dar nu identice celor care fac obiectul procedurii si sa detina experienta ca manager/coordinator/director de proiect.
Se vor depune: Diploma studiisuperioare; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de implicare a contractului de achizitie publica., b) 1 inginer constructor - specializarea constructii civile, care fie sa prezinte experienta specifica de minim 3 ani fie sa faca dovada ca a fost implicat intr-un proiect similar.
Se vor depune: Diploma studii tehnice superioare in domeniu (specializarea constructii civile); Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de implicare a contractului de achizitie publica., c) 1 inginer instalatii in constructii cu experienta specifica in aceasta functie de minim 3 ani.
Se vor depune: Diploma studii tehnice superioare; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de implicare a contractului de achizitie publica., d) 1 RTE in dom. constr. civile, se vor depune: Atestatul (cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, actualizata) si legitimatia de ?RTE" valabila la data limita de depunere a ofertelor; Decl. de disponib., e) 1 responsabil tehnic cu calitateaSe vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de implicare a contractului de achizitie publica., f) 1 inginer sau subinginer instalatii electrice, atestat ANRE, vor prezenta: atestat ANRE si legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica., g) 1 coordonator SSM cu experienta in domeniu, cu atestare in domeniu/contract cu o societate autorizata corespunzatoare in domeniul SSM; (Atestatul/certificatul SSM in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor; CV; Decl. de disponib.)Mentiune: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.2. Experienta de minim 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse in CV-ul prezentate., 4) In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 5. Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prev. art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a impune indeplinirea unor crierii de calificare pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontr. declarati se iau in consid. pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?.Capac. tehnica si prof. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. DA. Anterior semnarii contr., op. decl. castigator i se va sol. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dp. contr. si trad. leg. in lb. rom., 6. Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea. Certificate care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii - in copie. Valabilitatea certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea., Certificate care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii - in copie. Valabilitatea certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acestava primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer