Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare scoala generala, sat Valea Popii si scoala sat Draghici, comuna Mihaesti jud. Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 351518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)
Numar invitatie: 351518/01.08.2013
Denumire contract: Reabilitare scoala generala, sat Valea Popii si scoala sat Draghici, comuna Mihaesti jud. Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)Cod fiscal: 4122540, Adresa: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Telefon: 560002, Fax: 560005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MIHAESTI, JUDETUL ARGES, Mihaesti, Romania, cod postal: 0417, telefon: +40 0248560002, fax: +40 0248560005, persoana de contact: GHEORGHE MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MIHAESTI, JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare scoala generala, sat Valea Popii si scoala sat Draghici, comuna Mihaesti jud. Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie ?Reabilitare scoala generala, sat Valea Popii si scoala sat Draghici, comuna Mihaesti jud. Arges? in conditii optime de calitate si durata a executiei, pe tot parcursul executiei lucrarilor de la data emiterii de catre beneficiar a ordinului de incepere pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini si anume lucrari de rezistenta, lucrari de arhitectura, lucrari de amenajari interioare si exterioare, lucrari de instalatii electrice, instalatii termice, instalatii sanitare.Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 4, 7469% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute (2465558 lei fara TVA).Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 117037 lei fara TVA (4, 7469% din 2465558).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 465, 558 - 2, 582, 595 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare: 36900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;2)ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art.87 alineatul 1din HG.nr.925/2006 act. si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada cu Ordin de plata ca s-a constituit garantie de participare in contul : RO15TREZ0475006XXX002403 deschis la Trezoreria Campulung, beneficiar: primaria comunei Mihaesti, cod fiscal 4122540Data la care se face echivalenta leu/valuta este 01.07.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ( in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta(completare Formular nr.4A)Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiCazier fiscal al operatorului economicNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.1) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Matei Gheorghe ?primar;Istrate Catalin ? viceprimar;Baroana Zefina ? secretar;Crimpita Alina ? contabil;Consilieri locali: AndreiIon; Bucura Ion; Ceausu Gheorghe; Ceausu Vasile; Fianu Cristinel; Iana Ion; Iorgulescu Ion; Istrate Catalin; Nedelcu Mihai Daniel; Olaru Dragos; Pana Vasile; Stoian Gheorghe; Tuta Constantin; Vutan Elena; VutanIon; Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 4.931.116 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006.Se solicita urmatoarele documente: Bilanturile contabile anuale pe ultimii trei ani vizate/inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;Se va completa Formularul nr. 7 Declaratie pivind cifra de afaceri globala, acest formular cuprinzand informatii despre operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.Informatii privind cashflow pe perioada de executieinsotit de declaratii bancare, extrase de cont, linii de credit la care are acces ofertantul. In acest sens se vor prezenta: declaratie bancara sau documente bancare similare in original privind resursele de care beneficiaza ofertantul pentru executia lucrarii, Cashflowul va fi demonstrat pentru minim 4 luni de derulare a contractului pentru suma de 986223, 2 lei, suma la care ofertantul trebuie sa aiba acces la momentul semnarii contractului, din resursele sale proprii, independent de contractul de finantare.Formula dupa care s-a calculat cash-flow-ul: 2465558 = valoarea estimate a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute) / 10 luni = perioada de derulare a contractului * 4 luni = perioada solicitata de autoritatea contractanta = 986223, 2 lei RON.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in proprietate, leasing sau inchiriere utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de transport disponibilizate pentru indeplinirea contractului conform extrasului de utilaje atasat documentatiei economice. Se accepta si angajamente de punere la dispozitie a utilajelor., Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv., 1. Experienta similaraDeclaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel mult trei contracte de lucrari in valoare cumulata de cel putin 2.465.558 lei fara TVA de reabilitare/modernizare/constructii cladiri, constand in cel putin urmatoarele: lucrari de rezistenta, lucrari de arhitectura, lucrari de amenajari interioare/exterioare, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii termice, lucrari de instalatii sanitare.Ofertantii trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, descrierea detaliata a tuturor lucrarilor executate si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8Aal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta lucrarilor mentionate ca experienta similara si de a solicita detalii suplimentare de la ofertanti, beneficiarii lucrarilor sau finantatorii lucrarilor., . Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani b. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).e.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Ofertant ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune , din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorii specialisti : - sef santier inginer constructii cu experienta similara in domeniu;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor civile si industriale sau constructiilor hidrotehnice;
- responsabil tehnic (inginer) atestat in domeniul instalatiilor in constructii;
- reprezentat tehnic (inginer) in domeniul instalatiilor electrice si automatizarilor, atestat ANRE;
- coordonator protectia muncii atestat si autorizat de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale;Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor, atestarilor sau a altor documente prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Raspunderea asociatilor este solitara.In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun, iar in cazulsubcontractantilor acestia vor raspunde in functie de partea din contract pe care operatorul economici-a subcontractat-o. Informatii privind asigurarea calitatii. - ISO 9001:2008Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Informatii privind asigurarea protectiei mediului.- ISO 14001:2005Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent incopie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (POR)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer