Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare scoala Sorin Titel Margina(etapa 2) si Reabilitare scoala si gradinita Breazova


Detaliu pentru invitatia numarul 77876
Autoritate contractanta
COMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)
Cod de identificare fiscala: 2806193
Adresa: LOC. BREAZOVA NR. 50, Breazova
Telefon: 0256/326000
Fax: 0256/326197
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare scoala Sorin Titel Margina(etapa 2) si Reabilitare scoala si gradinita Breazova
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: 1 Lucrari de inlocurie tamplarie existenta, dusumele sali clasa si pardoseli holuri.2. Lucrari de inlocuire tamplarie existenta, dusumele sala clasa si gradinita, pardoseala hol, lucrari de instalatii electrice, reamenajare grupuri sanitare, gletuiri si vopsitorii interioare si exterioare.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.09.2007 18:23
Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2007 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Margina- Registarturastr. Principala nr. 1, judetul timis, cod postal 307260
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform documentatiei de atribuire cerintele minime de calificare trebuie indeplinite pentru fiecare lot sau cumulat.Se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: Declaratie cf. formular 12A si 12B, Certificatefiscale privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale, Certificat de inregistrare fiscala, Certificat constatator ORC, Formular B2, B3, 12C, 12F, 12G, 12H, 12I, C13a, C13C.
Documentatia de atribuirepoate fi obtinuta de la sediul autiortatii contractante, pe baza de solicitare scrisa, contra sumei de 50 lei, cu plata la casierie, intre orele 9- 15.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer