Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SCOLI 3 SI 4 GALICEA MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 321080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GALICEA MARE
Numar invitatie: 321080/29.02.2012
Denumire contract: REABILITARE SCOLI 3 SI 4 GALICEA MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GALICEA MARECod fiscal: 5046785, Adresa: Loc.Galicea Mare, Judetul Dolj, Romania, Galicea Mare, Telefon: 0251/316004, Fax: 0251/316004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Galicea Mare, Judetul Dolj, Romania, Galicea Mare, Romania, cod postal: 207270, telefon: +40 0251316004, fax: +40 0251316004, persoana de contact: Amalia Carmen Draghici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Galicea Mare, Strada Calafatului nr.17, Comuna Galicea Mare, judetul Dolj,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SCOLI 3 SI 4 GALICEA MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari de interventie si extindere a corpurilor de scoala 3 si 4
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 814, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare 16.000, 00 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita depunerii ofertelor3.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata: a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii ;b) Ordin de plata in cont RO40TREZ2925004XXX000540, cod fiscal 5046785 deschis la Trezoreria Bailesti,
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din valoarea contractului de executie a lucrarilor(excl.TVA)b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 1) - Instrument de garantare emis in conditiile legii;
-2) Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;4. Declaratie privind neincadrareaintr-o situatie de conflict de interese;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catana Florel si Ciovica Octavian. Persoanele care aproba/semneaza documenteemise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Draghici Amalia Carmen, Dobre Luciana Tatiana, Firu Angela Ionela; 5. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor locale , alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.; 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant contabil;2. Informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3(trei) ani calendaristici (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cu 1.600.000 lei (excl.TVA) pentru constructor sau echivalent in euro ?cursul de schimb fiind cel afisat de catre Banca Nationala Romana pentru anul respectiv: - 2009:1 euro=4, 2373 lei2010:1 euro=4, 2099 lei - 2011:1 euro=4, 3233 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare in domeniul proiectarii si executiei de lucrari de constructii . ofertantul va prezenta cel putin un contract sau maxim 2 si procesele verbale de receptie aferente contractelor pentru lucrarile executate cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat: 800 000 lei (excl.TVA) din care: executie lucrari-750 000 lei(excl.TVA) si proiectare-50 00 lei(excl.TVA), respectiv 183 772, 86 Euro(1Euro = 4, 3532lei la data de 09.01.2012; 2.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor: Sef de proiect, arhitect OAR si Sef santier- inginer CCIA , responsabil tehnic cu executia-sanitare, electrice, termice; 5.Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii, certificarea sistemului propriu de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ? ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata la invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer