Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SEDIU ADMINISTRATIV (FOST CAP)


Detaliu pentru invitatia numarul 188943
Autoritate contractanta
COMUNA SEIMENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI SEIMENI)
Cod de identificare fiscala: 4514861
Adresa: COMUNA SEIMENI, JUDETUL CONSTANTA, Seimeni
Telefon: 0241238185
Fax: 0241238185
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REABILITARE SEDIU ADMINISTRATIV (FOST CAP)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: reabilitare sediu administrativ, montare centrala termica
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.12.2008 16:12
Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 96, comuna Seimeni, judetul Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Seimeni, str. Principala nr. 96, comuna Seimeni, judetul Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a candidatului: se solicitat declaratie de eligibilitate , declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181, certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat constatator de Reg. comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente2. Capacitatea economico - financiara: bilant contabil, documente care dovesedc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din pdv profesional3. capacitatea tehnica: lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, fisa experienta similara, decalaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, declaratie referitoare la efectivele medii anulae ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, informatii privind masurile de protecia mediului, inofrmatii privind subcontractantii
contra sumei de 50 lei, care se vor depune numerar la casieria instituriei, de luni pana vineri intre orele 8 - 16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer