Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SEDIU COMISARIATULUI JUDETEAN ARAD


Detaliu pentru invitatia numarul 332859
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMISARIATUL REGIONAL TIMIS - GARDA NATIONALA DE MEDIU
Numar invitatie: 332859/01.08.2012
Denumire contract: REABILITARE SEDIU COMISARIATULUI JUDETEAN ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMISARIATUL REGIONAL TIMIS - GARDA NATIONALA DE MEDIUCod fiscal: 16492112, Adresa: Timisoara, B-dul 16 Decembrie 1989, nr.2, , Timisoara, Telefon: 0256/219892, , Fax: 0256/239587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Timis, loc. Timisoara, str. Carei, nr 9 D, Timisoara, Romania, cod postal: 300646, telefon: +40 256219892, fax: +40 356427920, persoana de contact: Sandu Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Jud Timis, loc. Timisoara, str. Carei, nr 9 D, Timisoara, Romania, cod postal: 300646, telefon: +40 256219892, fax: +40 356427920, persoana de contact: Sandu Mihai
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SEDIU COMISARIATULUI JUDETEAN ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECUTA LUCRARI DE COMBATERE A IGRASIEI, LA SUBSOL, REFACEREA INSTALATIEI SANITARE, TERMICE, ELECTRICE
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3065 lei. Constituirea garantiei de participare va avea in vedere prevederile art 86 alin(1) din HG nr. 925/2006 si art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din H.G. nr. 925/ 2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire al ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare va fi constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara prin virament bancar in contul de garantie al Comisariatului Regional Timis deschis la Trezoreria Timisoara: RO82TREZ6215005 XXX 004944, sau orce alt instrument de garantare emis in conditiile legale va fi prezentata in original, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orce oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului , fara T.V.A. (2, 5 % in cazul IMM) Modul de constituire conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cazul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Declaratia de eligibilitatecertificatul de participare cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevayute la art. 69(1)din OUG 34/2006Comisar Regional-Silviu MEGANContabilitate- Corina UNGUREANUJuridic-Costea FLAVIA. Persoane juridice /fizice straine Cerinta nr.1 Documente edificatoare/echivalente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care -Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane Certificatul constatator eliberat de Oficiu Registru Comertului in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maxim 30 de zile inainte de depunerea ofertelor)din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN.Persoane juridice/fizice staine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil/extras de bilant pe ultimulan, insotit de anexele explicative, precum si orice alte documente edificatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 Experienta similara Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect a fost executarea de lucrari similare .Cerinta nr. 3 Declaratia pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele de care raspunde operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
66.67
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a lucrarilor
66.67
Descriere: Factorul F2 -Durata de executie a lucrarilor, punctajul se acorda: pentru durata de executie minima a lucrarilor-40 puncte.Durata de executie minima a lucrarilor va fi considerata cea mai mica durata de realizare a lucrarilor prezentata in oferte. Pentru durata de executie mai mare decat durata minima ofertata, se acordata punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata de executie minima / durata (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;durata (n) = durata de executie a ofertei n;punctaj maxim = 40, punctajul acordat pentru durata de executie minima, durata de executie minima = cea mai scurta durata.Durata de realizare a lucrarilor se va exprima in zile.Pentru un termen de executie mai mic de 50 zile oferta va fi declarata neconforma
3. Perioada de garantie acordata lucrarii
33.33
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie[ G maxim garantie] = punctajul maxim-20 puncte. Pentru alta perioada, se acorda punctajul astfel: Pgarantie= (G garantie(n)/ G maxim garantie) x punctajul maxim.Pgarantie=punctaj perioada de garantie acordata lucrarii. Perioada de garantie va fi acordata in luniPentru o perioada de garantie mai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada mai mare de 60 de luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, POSTA , FAX , MIJLOACE ELECTRONICE, PRIN ORCE COMBINATIE A CELOR PREZENTATE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer