Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SEDIU CONSILIU LOCAL MOTRU SI PRIMARIA MOTRU


Detaliu pentru invitatia numarul 334007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MOTRU
Numar invitatie: 334007/21.08.2012
Denumire contract: REABILITARE SEDIU CONSILIU LOCAL MOTRU SI PRIMARIA MOTRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MOTRUCod fiscal: 5455844, Adresa: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Motru, Telefon: 0253-410560, Fax: 0253-410560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Garii, Nr.1, jud. Gorj, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253410007, fax: +40 0253410007, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Consiliului Local Motru, etaj 2, bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SEDIU CONSILIU LOCAL MOTRU SI PRIMARIA MOTRU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in executia unor lucrari de reabilitarea exteriorului sediului Consiliului Local Motru si Primariei Municipiului Motru. Cuprinde lucrari de hidroizolatii, anvelopare termica, tencuieli, zugraveli.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 589 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 leiPer de valab a gar de part: 60 zile incepand cu data lim stab pt depun ofertelor.Gar de part se va constitui in lei in urmatoarele forme: - instr de garant emis de o soc bancara sau o soc de asig in fav autor contr - original, cf form 10 din Cap III ? Formulare;
- OP in contul de garantii al aut contr ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO 44 TREZ 3385 006X XX00 0329 - TREZORERIA MOTRU, PRIMARIA MOTRU, C.F. 5455844Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada const gar de part, vor fi respinse.Ofertantii care se incadr in categ IMM cf legii 346/2004 au dreptul sa constituie ca si garan de part jum din suma de 3000 lei, resp 1500 lei. In acest caz dovada const gar de part va fi insotita de o decl pe propria rasp privind apartenenta la categ IMM-urilor intocmita cf form 11 din Cap III ? formulare.In cazul in care ofertantul este o asoc intre mai multi op ec, gar de part poate fi const in cuantum de 50% din suma solicitata doar in cazul in care fiecare asoc se incadr in categ IMM-urilor. In acest caz dovada constit gar de part va fi insotita de decl pe proprie raspundere a fiecarui asoc.Aut contr are dreptul de a retine gar de part atunci cand ofertantul se afla in oricare din urm situatii: -isi retrage oferta in per de valab a acesteia;
-oferta sa fiind declarata castigatoare, nu constituie gar de buna exec in per de valab a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;
-oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze contr de achizitie publica in per de valab a ofertei;
-CNSC respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, aplicandu-se in acest caz prev art. 278-1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrariGarantia de buna executie se va constitui prinurmatoarele : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform formularului 12din Capitolul III, sau- prin retineri succesive din plata facturilor partiale intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare ale OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69-1 din ordonantaPrezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: ing. HANU DORIN ? primar; ec. DOBRICA TUDOR ? viceprimar; Anghelescu Ion, Chitulescu Niculina, Coltatu ? Neghina Constantin, Cojocaru Ion, Gheorghescu Florentin Nicu, Iovan Sorin Ioan, Mihaila Virgil, Mihartescu Mircea, Miscodan Florin Constantin, Marsu Vasile, Petrescu Ilie, Petrisor Florentina Eugenia, Popa Mihaita, Radoslav Daniel, Rosca Nelu, Ruset Nicolae, Sbenghea Laurentiu, Vintilescu Elena - consilieri locali, ec. PERISOREANU MIRCEA ? sef serviciu Contabilitate; jr. STROESCU GINA ? sefbirou Achizitii Publice, Minciuna C-tin, Mariutu Luminita, Brujan Claudiu, Olteanu Sabina, Codita-Sirbu Elvis, Jianu Maria ? membrii comisiei de evaluare. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta cu o vechime de maxim 30 de zile fata de data depunerii ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, Cerinta nr. 2Situatia financiara aferenta ultimilor 3 ani financiari incheiati: 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara: minim 180.000leiExperienta similara: Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani au finalizat cel putin un contract de lucrari similar avand ca obiect lucrari de reparatii , reabilitare, constructii cladiri rezidentiale sau nerezidentiale, in valoare de cel putin 180000 mii lei fara TVA.Prin formula "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaData la care se face echivalarea leu/euro pentru experienta similara: Cursul leu ? euro valabil la data incheierii contractului prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 3Dotare cu personal.Ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin: - un responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de constructii civile si industriale;
- personal de executie cu urmatoarele calificari: * zidari;*zugravi;* tinichigii;, Cerinta nr. 4Declaratie privind, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului de lucrari. Utilaje minim solicitate: schele., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii/subcontractantii Cerinta nr. 1Certificarea calitatii: Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent) ., Cerinta nr. 2Cerinte privind protectia mediulu: Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management de mediu (ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer