Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SEDIUL INSPECTORATULUI SCOLAR AL JUDETULUI IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 335140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI IALOMITA
Numar invitatie: 335140/10.09.2012
Denumire contract: REABILITARE SEDIUL INSPECTORATULUI SCOLAR AL JUDETULUIIALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI IALOMITACod fiscal: 4365182, Adresa: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Telefon: 0243-236382, Fax: 0243-236383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, telefon: +40 243231825, fax: +40 243231825, persoana de contact: Maurer Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, telefon: +40 243231825, fax: +40 243231825,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SEDIUL INSPECTORATULUI SCOLAR AL JUDETULUIIALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare la sediul Inspectoratului Scolar al Judetului Ialomita: parchetare, finisaje interioare, inlocuire tamplarie, inlocuire gresie.
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 772.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.500 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; Se va utiliza modelul indicat in capitolul de Formulare ?(FORMULAR NR.2); scrisoarea de garantie bancara de participare se va prezenta in original;saub)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original .sauc)ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ;d)in numerar, la casieria Autoritatii Contractante;Cont autoritate contractanta: RO33TREZ3915005XXX000104, deschis la Trezoreria mun. Slobozia .Cod fiscal autoritate contractanta :4365182 .Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr.27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10 %, din val. contractului fara TVA.?Constituirea acesteia se poate face astfel: (1)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. FORMULARUL 3sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.92 din hg 925/2006-Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr.27/2006, acesta poate depune garantia de buna executie in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -1.Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, -formularul 4;
-2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 :1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, -formularul 5-3. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, -4. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.-5.Certificat de participare cu oferta independenta-formularul 6;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, -6.Conflictul de interese-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (Evitarea conflictului de interese ??Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, -formularul 7;Persoanele care detin functii de executie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Otilia ? Inspector Scolar General ? Reprezentant legalPopa Lucia ? Inspector Scolar General AdjunctSerban Stanca ? Contabil SefMaurer Camelia-expert achizitiiTopala Vasilica-economist-7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -formularul 8NOTA: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". -1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original sau copie conforma cu originalul.Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.-2.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinireacontractului solicitat -original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu riginalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, ladata de 31.12.2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat deorganele competente sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (in copie lizibila conforma cu originalul) .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate si receptionate in ultmii 5 ani. 2. Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Prezentarea a cel putin un contract de executie de lucrari prin care sa confirme executia de lucrari similare prezentei achizitii. Contractul sa fie insotit de proces-verbal de receptie la terminarea lucrarii.. Documentele pot fi prezentate in original/copii lizibile conf. cu originalul.3. Decl.privind utilajele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. 4. Decl. care contine inf. privind nr. mediu de lucratori in ultimii 3 ani, precum si numarul si numele personalului de conducere si executie responsabile cu executia lucrarii.5. Responsabil tehnic cu executia, 6. Responsabil tehnic cu calitatea, 7.Se va prezenta o declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si sanatate si a procedurilor privind siguranta. Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer