Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE SEDIUL PRIMARIEI, BULEVARDUL VICTORIEI, NR. 1-3, SIBIU?


Detaliu pentru invitatia numarul 341318
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 341318/21.12.2012
Denumire contract: ?REABILITARE SEDIUL PRIMARIEI, BULEVARDUL VICTORIEI, NR. 1-3, SIBIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269/208880, fax: +40 269/208813, persoana de contact: Cristina Bica . Ofertele se depun la Registratura institutiei, cam.11.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, etaj 2, camera 203-sala de presa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE SEDIUL PRIMARIEI, BULEVARDUL VICTORIEI, NR. 1-3, SIBIU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: refaceri fatada;hidroizolatie;zugraveli, tencuieli, zidarii;tamplarie;confectii metalice si tinichigerie;invelitoare;instalatii sanitare;
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 812, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 12.200 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie. In acest caz, garantia de buna executie va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil Popa;Director Directia Tehnica -Cristina Bica;Director Economic ? Viorica Bandescu;p. Sef Serviciu Juridic ? Claudia Iordanescu;Serviciu Investitii ? Monica DancuServiciu Buget-Contabilitate ? Elena BuhoiConsilieri locali: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana, Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor, Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut Karl, Mezei Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie Ioan Tamaian Ioan, Voinea CarmenCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Se va prezenta certificatul eliberat de Consiliul Local, unde societatea are sediul social.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.c. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata. a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data depunerii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 (vizat de DGFP)Informatii generale. Se va completa Formularul 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Se va prezenta Formularul 4C., Operatorul trebuie sa fi executat contract(e)care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 174.000 (euro exclusiv TVA)sau de minim 800.000 lei (fara TVA).Se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprez experienta similara., Pt contractele reprezentand experienta similara in ultimii 5 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON- pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON- pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON- pentru anul 2007:1 euro = 3, 3373 RONCei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Resurse tehnice ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta Formularul 7C.Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Resurse umane: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Se va prezenta Formularul 8C., Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) - personalul cheie si personalul auxiliarPentru personalul cheie ofertantul va prezenta, in plus: -copii dupa diplomele de absolvire/certificate de atestare/autorizatii si orice alte documnete care atesta calificarea solicitata de autoritatea contractanta., Daca pers nominalizate ca personal cheie, respectiv pers auxiliar sunt angajate in cadrul societatii ofertante se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante; Declaratia va fi insotita de un extras din REVISAL care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate;Daca pers nominalizate ca ca personal cheie, respectiv pers auxiliar sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: -copii dupa contractele de colaborare/ angajamente de participare/declaratii de disponibilitate.Daca pers nominalizate ca personal cheie, respectiv pers auxiliar sunt din partea unei/unor persoane juridice, alta/altele decat ofertantul, aceste persoane juridice pot avea calitatea doar de asociat/ subcontractant/ tert sustinator, pt care veti prezenta dupa caz toate documentele solicitate prin prezenta Fisa de date specific pentru acestia, Resurse umane ? personal cheiePozitie Numar minimSpecialist atestat MCC pentru executie 1Responsabil Tehnic cu Executia 1ResponsabilC.Q 1Inginer constructor1Inginer instalatii1(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) este suficienta prezentarea deciziei de numire.Resurse umane ? personal auxiliarPozitie Numar minimPersonal auxiliar, din care: 14- pentru lucrarile de arhitectura-zugrav 3-vopsitor 3-tamplar3-tinichigiu 3- pentru lucrarile de instalatiiinstalatori2Totodata se va completa si Formularul 13B., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularul 1B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.180 din OUG 34/2006 si formularul 2B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Obligatii contractuale in desfasurare(daca este cazul)Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca este cazul). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind asociatii(daca este cazul)Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. ISO 9001:2001 sau echivalentISO 14001:2005, sau echivalentCertificatele se vor prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Se accepta sisteme de management in curs de certificare cu conditia prezentarii de document(e)justificative in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa se primeasca certificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer