Achizitie publica - ,,Reabilitare Sediul Universitatii din Galati , str. Domneasca , nr. 47??
Detaliu pentru invitatia numarul 339412
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339412/14.11.2012
Denumire contract: , ,Reabilitare Sediul Universitatii din Galati , str. Domneasca , nr. 47??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: +40 236419177, Fax: +40 236419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47., Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236419177, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Dunarea de Jos , str. Domneasca , nr. 47 , Galati , Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitare Sediul Universitatii din Galati , str. Domneasca , nr. 47??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Reabilitare Sediul Universitatii din Galati , str. Domneasca , nr. 47??: Servicii de proiectare arhitecturala , Lucrari de instalare usi , ferestre si elemente conexe .
II.1.6) CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 604, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12096 RON;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 19) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2.ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4200 lei +0.1%din ceea ce depaseste 420001 lei , in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin.(1), lit.b) din OUG nr. 34/2006Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formularInformatii despre membrii Consiliului de AdministratieNr.crt. Numele si prenumele Functia1.Prof.dr.ing. BIRSAN Iulian Gabriel Rector Presedinte Consiliu de Administratie2.Prof.dr. GATA AncaProrector3.Prof.dr.ing. LUNGU Adrian Prorector4.Prof.dr.ing. MUNTEANU Toader Prorector5.Prof.dr.ing. NICOLAU Anca Prorector6.Conf.dr. TUTUNARU Dana Prorector7.Prof.dr.ing. FETECAU Catalin Decan/Mecanica8.Prof.dr.ing. DOMNISORU Leonard Decan/Arhitectura Navala9.Conf.dr.ing. PECHEANU Emilia Decan/Automatica, Calculatoare, Inginerie Electrica si Electronica10.Prof.dr.ing. BORDEI Marian Decan/Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu11.Prof.dr.ing. ALEXE Petru Decan/Stiinta si Ingineria Alimentelor12.Conf.dr.ing. Simionescu Cristian SilviuDecan/Inginerie din Braila13.Prof.dr. NECHITA Aurel Decan/Medicina si Farmacie14.Conf.dr. CRINGANU Jenica Decan/Stiinte si Mediu15.Prof.dr. Praisler MichaelaDecan/Litere16.Conf.dr. IVLAMPIE Ivan Decan/Istorie, Filosofie si Teologie17.Conf.dr. Lukacs EditDecan/Economie si Administrarea Afacerilor18.Lect.dr. Tudor FlorinDecan/Stiinte Juridice, Sociale si Politice19.Lector .dr. NITA Teodor Decan/Arte20.Conf.dr. Ploesteanu ConstantinDecan/Educatie Fizica si Sport21.Conf.dr.ing. DIACONU Nicolae Decan/Transfrontaliera de Stiinte Umaniste, Economice si Ingineresti22.Ing. HORGHIDAN Romeu Director General Administrativ23.Student COTET Dorin Student /Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu24.Prof.dr.ing. GEORGESCU Lucian Presedinte Senat Invitat permanentInformatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Cezar Bichescu - DIRECTOR GENERAL INVESTITII SI RESURSE UMANEInformatii despre persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Andras Gyorgy Kiraly ? Secretar de Stat la M.E.C.T.S.Mihai Paunica ? Director General Directtia Generala Economic, Finante, Resurse Umane la M.E.C.T.S.Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing Marcel Danaila -Sef Serviciu AchizitiiEc. Doina Berigic- Contabil sefBogdan Bratoveanu ? JuristOanea Mirela? Ad-tor. PatrimoniuIng. Padureanu Stefania- Sef serviciu TehnicIng. Chirita Constantin? Ad-tor. PatrimoniuIng. Paraschiv Catuta? Ad-tor. PatrimoniuModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de lucrari pentru categoria de lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Modalitate de indeplinire : Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor prez.certificari de buna executie ptr. cele mai importante lucrari care indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Se va preciza daca lucrarile au fost efect.in conf.cu normele profes.din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se va atasa recomandare/doc.constatator/ lucrari receptionate partial insotite de PV de receptie partiala /lucrari receptionate insotite de PV la terminarea lucrarilor/lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala ptr. cea mai importanta lucrare similara, din care sa rezulte indeplin. si finalizarea a cel putin un contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim 564516 lei fara TVA.Documentele se vor prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze .Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Nota : In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheiereacontractului de achizitie publica prezentarea contractelor legalizate intre viitorul contractant si subcontractanti nominalizatiin oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnicresponsabil cu executia lucrarii.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul ).Se vor atasa copiidupa Certificatul de Atestare pentru responsabilul cu executia lucrarii si pentru verificatorul de proiecte eliberat de Ministerul Culturii si Cultelor ? conform Legii 422/2001 si Norma metodologica din 26 august 2010 (Norma metodologica din 2010) publicata in Monitorul Oficial 634 din 9 septembrie 2010 (Norma metodologica din 2010 ) privind atestarea specialistilor , expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice. Se va atasa CV-ul semnatpentru responsabilultehnic cu executia si pentru verificatorul de proiecte . Cerinta nr. 1Standardele de asigurare a calitatiiSe precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii.- ISO 9001/2008 sau echivalentSe vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/vor primi certificarea .In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiSe precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului .- ISO 14001/2005 sau echivalentSe vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/vor primi certificarea .In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul maxim acordat la acest criteriu este de 50 puncte .Punctajul se acorda astfel : a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului (50 puncte) ;b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel : Punctajul A pentru oferta n=(pret minim/pret oferta n )x50, 0 ; Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii din propunerea financiara , exclusiv TVA .
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR (in zile)
30
Descriere: Punctajul maxim acordat la acest criteriu este 30 puncte . Durata minima de executie :30 de zile de la data intrarii in vigoare a contractului , sub care oferta nu va fi punctata suplimentar.Durata maxima de executie 55 de zile de la data intrarii in vigoare a contractului , peste care oferta va fi declarataneconforma. Punctajul se acorda astfel : a)pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat criteriului (30 de puncte);b)pentru alta durata decat cea prevazuta la litera a)punctajul se acorda astfel : Punctajul B pentru oferta n=(durata de executie minima/durata de executie oferta n )x30, 0
TERMENUL PENTRU PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARII (in luni)
20
Descriere: Punctajul maxim acordat este de 20 puncte .Perioada minima de garantie este de 36 de luni , sub care oferta va fi declarata neconforma .Perioada maxima de garantie este de 60 de luni , peste care oferta nu va fi punctata suplimentar . Punctajul se acorda astfel : a)pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocat 20, 0 puncte ; b)pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel : Punctajul C pentru oferta n=(durata de garantie oferta n /durata de garantie maxima)x20, 0 .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 14:45