Achizitie publica - Reabilitare si amenajare aripa dreapta pavilion central la Spitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei"Lugoj- Sectia Maternitate (Compartiment Nou- Nascuti si Bloc Nasteri)
Detaliu pentru invitatia numarul 336499
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336499/02.10.2012
Denumire contract: Reabilitare si amenajare aripa dreapta pavilion central la Spitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei"Lugoj- Sectia Maternitate (Compartiment Nou- Nascuti si Bloc Nasteri)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal LugojCod fiscal: 2501652, Adresa: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Telefon: 0256355631, Fax: 0256355631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +4 0256355631, fax: +4 0256355631, persoana de contact: Olimpia Ciulonescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante -Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, jud. Timis Romania, cod postal: 305500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si amenajare aripa dreapta pavilion central la Spitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei"Lugoj- Sectia Maternitate (Compartiment Nou- Nascuti si Bloc Nasteri)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si amenajare aripa dreapta pavilion central la Spitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei"Lugoj- Sectia Maternitate (Compartiment Nou- Nascuti si Bloc Nasteri)- conform caietelor de sarcini atasate in SEAP
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 331, 094 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
26621.88 RON (2 %) din valoarea estimata a contractului, platita in contul RO86TREZ6235041XXX000135- deschis la Trezoreria Lugoj sauin temeiul art.86, al.1 din H.G. 925/2005, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Facilitati I.M.M. - 50 %. Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 271^1 din OUG 34/2006.. Scrisoare de garantie bancara pentru participare - Form E1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului in conditiile prevazute de art. 90 din H.G. 925/2006. Scrisoare de garantie bancara de buna executie -Form E2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea -Formular A12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -Formular A23. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular A34. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular A45. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular A5 Certificat constatator eliberat de ORC in origial sau copie legalizata, din care sa rezulte ca: 1. obiectul de activitate al operatorului ecomomic conform codului CAEN este corespunzator executarii lucrarilor din contractuil de achizitie publica2. nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea LG nr. 86/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Acord de subcontractare3. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora .4.Acord de asociere5.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici6. Declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica7.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani8. Recomandare9. Lista personal propus pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiaraPentru pretul cel mai scazutdintre toate ofertele se acorda punctaj maxim respectiv 70 de puncte. Pentru o alta oferta dmisibila decat pretul cel mai scazut punctajul se acorda astfel: : Punctaj pret oferta N =(cel mai mic pret ofertat /pretul altei oferte)X 70 puncte.
Garantia acordata lucrarii
66.67
Descriere: Punctajul se acorda dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim acordat factorului de evaluare -respectiv 20 de puncte ;b ) pentru o alta perioada de garantie decat cea prevazuta la litera A) se acorda punctaj astfel : Punctaj= termen de garantie ofertat/termen de garantie maxim X 20 de puncte. Perioada propusa trebuie sa fie reala, aplicabila, fundamentata cu piata. Ofertarea unei durate a garantiei mai mica de 2 ani are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, in conf cu art. 36, (2), lit"b din H. G. nr. 925/2006 actualizata. Ofertarea unei durate de garantie mai mare de 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
Termen de executie
33.33
Descriere: Pentru cea mai scurta perioada de executie a lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, dar nu mai mica decat perioada minimala impusa de catre autoritatea contractanta (respectiv 8 luni), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 10 puncte; Pentru o alta perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (min.8 luni, max. 12 luni) punctajul se va acorda astfel: Pn=(Perioada minima/Per n)XPunctajul maxim alocat unde: Pn- punctaj oferta evaluata; Per. min.=perioada de realizare a obiectivului minima ofertata; Per n- perioada de realizare a obiectivului cuprinsa in oferta evaluata. Oferta care prezinta o perioada mai mica de 8 luni nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 12:18