Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI AMENAJARE LABORATOARE ?CENTRU INTEGRAT DE STUDII IN STIINTA MEDIULUI PENTRU REGIUNEA DE DEZVOLTARE NORD-EST? - CORPURILE A,B,C


Detaliu pentru invitatia numarul 328010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 328010/25.05.2012
Denumire contract: REABILITARE SI AMENAJARE LABORATOARE?CENTRU INTEGRAT DE STUDII IN STIINTA MEDIULUI PENTRU REGIUNEA DE DEZVOLTARE NORD-EST? - CORPURILE A, B, C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201141, fax: +40 232201144, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Senatului a Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI AMENAJARE LABORATOARE?CENTRU INTEGRAT DE STUDII IN STIINTA MEDIULUI PENTRU REGIUNEA DE DEZVOLTARE NORD-EST? - CORPURILE A, B, C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare: - Proiect tehnic, detalii de executie, specificatii tehnice;
- Planul de securitate si sanatate conform HG 300/2006Executia lucrarilor ( in cantitatile si specificatiile ce rezulta din proiectul tehnic si detaliile de executie)Achizitionarea, instalareasi punere in functiune a echipamentului tehnologicSe va executa proiectarea lucrarilor conform HG 28/2008, Ordinul 863/2008 si Legea 10/1995 in forma si continut
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 740, 014 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare lot 1 :17.600 lei; lot 2 16.400 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, care prevede situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o bancade preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) ; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr. 19 din Sectiunea Formularesi Modele) (in original); sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 90 din HG 925/2006 ; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG nr. 34/ 2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr.34/2006-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-Indeplinirea obligatiilor bugetare in luna anterioara celei de depunere a ofertelor: certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului localcertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, .Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilitAutoritatea contractanta va solicita ofertantului sau ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraa. Media cifrei de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferentLucrari de instalatii pentru cladiri pe ultimii 3 (trei) anitrebuie sa fie de cel putin de 880000 RON/an pentru lot 1 si 860000 RON/an pentru lot 2b. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 25% (220000 lei -lot 1, 215000 lei- lot 2), pentru o perioada de 8 luni, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu instalatiilein cadrul proiectului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PENTRU LOTUL 11.Declaratia privindlista principalelorexecutii de lucrariin ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelorOfertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizat cu succes min 1 lucrare similara, in valoare de 800.000 RON FARA TVA2. Declaratia privindlista principalelorservicii de proiectare in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelorOfertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizat cu succes min 1 un contract de servicii de proiectare in valoare de 80000 RON FARA TVA, PENTRU LOTUL 21.Declaratia privindlista principalelorfurnizari cu obiect similar in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelorOfertantul trebuie sa demonstreze ca a finalizat cu succes min 1 contract cu obiect similar, in valoare de 860.000 RON FARA TVA, 2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani3.Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului.Centralizator al calificarilor solicitateA. Pentru activitatea de proiectareSef echipa proiectare, inginer instalatii, cu experienta generala de minim 3 ani in domeniu activitatii de proiectareArhitect - Sef proiect cu experienta pentru lucrari spatii curate (spitale, laboratoare de chimie/biologie), membru OARProiectanti specialitate ? structura, instalatii electrice/sanitare/termice/gaze (una sau mai multe persoane care trebuie sa cumuleze toate specializarile) ? minim 2 ani vechime in specialitate, 2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;3.Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului.Centralizator al calificarilor solicitateB. Pentru activitatea de executie lucrari: Coordonator de proiect (cu studii/experienta in management) ? minim 5 ani vechime in coordonarea proiectelorSef punct de lucru, cu experienta in lucrari de constructii civile si industriale ? minim 2 anivechime ca sef punct de lucruResponsabil tehnic cu executia ? atestat MLPAT (constructii, instalatii, echipamente, etc.)Responsabil C.Q. ?minim 2 ani vechime in domeniu CQSpecialist autorizat ? instalatii electrice ? atestat IIA+IIB ? min 2 ani vechime de la atestareSpecialist autorizat ? instalatii gaze ? atestat sudor ? min 2 ani vechime de la atestare, 4.Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la echipamentele specifice serviciilor de proiectare, lucrarilor de constructii montaj (minim trusa electrician si multimetru, masina de gaurit rotopercutoare, trusa de sudura oxigaz, sursa de sudura cu invertor pentru sudura, clupe de filetat sau masina de debitat si filetat tevi, masina sudat polipropilena, truse de scule pentru instalatii, chei, Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta.In cazul asociatiilor, Formularul 8 trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei. ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de derulare a contractului, 5. Informatii privind atestarile pentru ofertantATESTAREANREtip ?B?- proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kVAUTORIZARE ISCIR conf.PT C6-2010 1. sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent (si pentru lucrari si pentru proiectare2. sistem de management al mediului conform standardului SR-EN ? 14001:2005 sau echivalent (si pentru lucrari si pentru proiectare)Se va prezenta o copie ?conform cu orginalul? dupa certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: conform detalii factori de evaluare document anexat
caracteristici tehnice privind nivelul calitativ, functional, eficienta, termene de executie
100
Descriere: conform detalii factori de evaluare document anexat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201139, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer