Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si amenajare locuinte sociale ? imobil str. Nufarului nr. 10, Mun. Piatra Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 356812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 356812/09.01.2014
Denumire contract: Reabilitare si amenajare locuinte sociale ? imobil str. Nufarului nr. 10, Mun. Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, corp nou, sala de consiliu, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si amenajare locuinte sociale ? imobil str. Nufarului nr. 10, Mun. Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru reabilitarea cladirii si a instalatiilor aferente, sunt necesare urmatoarele categorii de lucrari : - reabilitare finisaje? 763.641, 43 lei fara TVA ;
- reabilitare instalatii sanitare? 140.125, 22 lei fara TVA ;
- reabilitare instalatii termice?101.032, 61lei fara TVA ;
- reabilitare instalatii electrice ? 172.622, 32lei fara TVA ;
- diverse si neprevazute-0, 00 lei fara TVATotal general- 1.177.421, 58lei fara TVA ;
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 177, 421.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de12.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Modul de constituire a garantiei pentru participarea conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, sau virament bancar (ordin de plata vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt;Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) ) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului - 5 % din pretul contractului, fara TVA, pentru perioada de minim 24 luni. Antreprenorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ?sau prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr 6 va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;2. Art.180 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 7 .Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art.181.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .3.1 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local ? formular nr. 8.3.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele fiscale solicitate la punctele 3.1. si 3.2, sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .Note :1) in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.2) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3) Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4) Este suficient prezentarea certificatelor fiscale doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ; formular nr. 9Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform prevederilorOrdinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar -Gheorghe Stefan, Viceprimari: Adrian Grigoras si Aurelia Simionica, Administrator Public: Bogdan Valentin Puscasu, Director Economic - Dorina Staicu. Consilieri locali: Andrita Valeriu, Anton Monica Elena, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Cazacu Ion, Chitic Dragos ? Victor, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ilisei Petrica ? Viorel, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Tonco Ghiocel, Varlan Georgeta Luminita.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- formular nr. 10 (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati; ? Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniulde activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limitade depunere a ofertelor.Note: 1) Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? formularul nr. 11.1In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective ? formularul nr. 11.2, Cifra de afaceri medie anuala globala pentru ultimii 3 ani( 2011, 2012 si 2013 ) sa fie de minim 2.000.000 lei.In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile, ca urmare a infiintarii operatorului economic sau inceperii activitatii comerciale de o perioada mai mica de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2011, 2012 sau 2013, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective. Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii 346/2004. Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucraridin ultimii 5 ani ? formularul nr. 12.1In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective- formularul nr. 14.3, Experienta similara pentru executia lucrariiPentru demonstrarea experientei similare se va prezenta cel putin unul , maxim 4 contracte care sa contina lucrari similare ( finisaje, lucrari de instalatii sanitare, lucrari de instalatii termice si instalatii electrice ) in valoare cumulata de cel putin 1.000.000 lei fara T.V.A.Pentru experienta (e )similara (e)) nominalizata (e)) se vor prezentacertificari de buna executie care sa confirme executia lucrarilor respective . Respectivele certificate indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit, , conform cu art 188, alin. 3, lit. a) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.12.3., Personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului ? declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formular nr. 13.1, listacu persoanele responsabile pentru executia lucrarilor? formularul nr. 13.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :1. Responsabil tehnic cu executia (RTE) conform art. 23, lit. c din Legea 10/1995, cu certificare recunoscuta la nivel national sau international (una sau mai multe persoane). Autorizarea va acoperi urmatoarele : constructii civile si industriale, instalatii interioare, exterioare ( canal, electrice) ;
- Certificat de Atestare RTE cu certificare recunoscuta la nivel national sau international si Legitimatie valabile la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate - in original.2. Responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ; se va prezenta decizia de numire si declaratia de disponibilitate - in original.3.Inginer instalatii electrice ? se va prezenta autorizare ANRE pentru lucrarile electrice, declaratie de disponibilitate - in original.In cazul unei asocieri, formularele 13.1 si 13.2vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propusde catre fiecare membru al asocierii in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitiapentru care este propus., Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/lesubcontracteze; si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinteleprivind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica sieconomicofinanciara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale Informatii privind standarde de asigurarea calitatiiOperatorul economic/ofertantul sa aiba implementat standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertei, Informatii privind masurile de protectie a mediuluiOperatorul economic/ofertantul sa aiba implementat standardul demanagement de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, valabil la data limita de depunere a oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2014 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer