Achizitie publica - Reabilitare si Amenajare sediu din strada Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, Bloc nr. 5, sector 6, Bucuresti- Proiectare si Executie
Detaliu pentru invitatia numarul 357159
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357159/27.01.2014
Denumire contract: Reabilitare si Amenajare sediudin strada Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, Bloc nr. 5, sector 6, Bucuresti- Proiectare si Executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213872370 / +40 213871178, Fax: +40 213199676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213872370 / +40 213871178, fax: +40 213199676, persoana de contact: D-na Valeria POTLOG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Tronson II, etaj IV, camera 654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si Amenajare sediudin strada Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, Bloc nr. 5, sector 6, Bucuresti- Proiectare si Executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: II.1.5.1) Valoarea estimata a contractului este de :4.248.410 leifara TVA, din care 394.830 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazute, reprezentand un procent de 9, 30%.II.1.5.2) Lucrarile pentru proiectarea si executia reabilitarii si amenajarii sediului din strada Alexandru Ivasiuc, nr. 34-40, sector 6, Bucuresti, includ: a)Activitati de proiectare ce constau in elaborarea tuturor documentelor necesare ( cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de construire. Valoarea estimata a activitatii de proiectare este de 73.200 lei (fara TVA), reprezentand un procent de 1, 73% din valoarea estimata a contract ;b)Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiei de construire;c)Lucrari de constructii si instalatii;Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de Sarcini : Documentatiade Avizare a Lucrarilor de Interventie (D.A.L.I.) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 248, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 40.000 lei.In conformitate cu prevederile art. 278'1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului 7985 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, acesta va respecta prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Trezorerie Bucuresti.Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare acesteia. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o Declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o Declaratie pe proprie raspundere in acest sens.Garantia de buna executie se constituie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate (privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr. 1)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completare Formular nr. 2) Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz);3.Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta? in conformitate cu Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 3)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz);4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertanti (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006). Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Gelu ? Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Deaconu, secretar general, Directia Generala Juridica: Toma Costreie, director general, Luiza Magdalena Geambasu, director general adjunct, Directia Generala de Buget si Contabilitate: Narcisa Stefania Bradeanu, director general, Paul Soviani, director general adjunct, Lacrimioara Golban, sef birou, Anamaria Danalache, consilier superior, Florina Lucretia Pasca, sef serviciu, Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne: Gheorghe Gachi, director general, Elena Giorgiana Voiculescu, director general adjunct, Teodor Stan, sef serviciu, Cristina Costea, sef serviciu, Anica Lincu, sef birou, Valeria Potlog, expert asistent, Doina Codreanu, consilier superior.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 5);6. Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta si Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie, devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, privind criteriile de calificare si selectie. Informatii privind persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform cu originalul".Informatii privind persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 6.000.000 lei, fara T.V.A. Pentru calculul echivalentei mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va aplica cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Demonstrarea situatiei economico-financiara se realizeaza dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante conform art. 185, alin. 1 litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Documente relevante conform art. 185, alin. 1 litera ?c? din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? pentru demonstrarea situatiei economico-financiare - Bilanturi contabile pentru anii2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Pentru anul 2013 vor fi admise si alte documente in ustinerea cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, daca este cazul.Se va completa si prezenta Formularul 7A, din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si subcontractanti si specializarea acestora ; acordurile de subcontractare, daca este cazul, si/sau Acord de asociere, daca este cazul- Formularul 7B. Ofertantul va prezenta un Acord de asociere preliminar, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. In cazul Asocierii, un partener trebuie sa fie nominalizat ca lider, iar aceasta nominalizare sa fie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor individuali. Fiecare nominalizare de reprezentare va fi confirmata prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura, din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asocierii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., Experienta similara: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Prezentarea Formularului nr 8 impreuna cu Anexa aferenta- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a executat, in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, fie contracte de prestare servicii de proiectare si executie lucrari, similare, prin cumularea valorica a contractelor derulate distinct, fie prin cumularea mai multor contracte de lucrari, in valoare egala sau mai mare decat 3.500.000 lei, fara TVA, urmand a fi precizate in conformitate cu valorile estimate aferente fiecarei etape.Pentru calculul echivalentei in alta moneda decat lei, se va tine cont de cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR.Aceasta va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca acestea au fost executate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele solicitate se vor prezenta in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Se va completa si prezenta Formularul 9 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie privind personalul angajat si personalul de conducere.Si vor prezenta: - documente privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propusea fi angajate in cadrul contractului de lucrari si prezentare de CV ? uri pentru cadrele de conducere si persoanele responsabile cu proiectarea si pentru persoanele responsabile cu executia;
- copie a Certificatului de atestare conform prevederilor Legii 10/1995, pentru specialistul atestat ?Responsabil tehnic cu executia? (RTE) in domeniul constructiilor civile, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.-copie a actului de abilitare (diploma, certificat, atestat, etc.), conform Legii 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, a persoanei fizice sau juridice cu responsabilitati in domeniul securitatii si sanatatii in munca, valabile la data limita de depunere a ofertelor (copii certificate de ofertant) sidecizie de numire a responsabilului cu asigurarea calitatii., Angajament ferm al tertului sustinatortehnic si profesional (daca este cazul).In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006. Certificat ISO 9001 (pentru executia de lucrari de constructii civile). Se vor prezenta certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008, la ofertant sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Certificat ISO 14001. Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului managementului de mediu, ISO 14001/2004, la ofertant sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 13:30