Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI ASFALTARE ? STRADA PREOT STEFAN CARLAN?, COMUNA SMIRDAN, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 325581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SMIRDAN (PRIMARIA)-JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 325581/03.05.2012
Denumire contract: REABILITARE SI ASFALTARE ? STRADA PREOT STEFAN CARLAN?, COMUNA SMIRDAN, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SMIRDAN (PRIMARIA)-JUDETUL TULCEACod fiscal: 4793898, Adresa: comuna Smirdan, judetul Tulcea, Smardan, Telefon: 0240571848, Fax: 0240571848
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Smirdan, judetul Tulcea, Smirdan, Romania, cod postal: 827205, telefon: +40 240571848, fax: +40 240571848, persoana de contact: Constanda Serifon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Smirdan, Comuna Smirdan, str. Preot Stefan Carlan, nr. 109, judetul Tulcea, cod postal: 827205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI ASFALTARE ? STRADA PREOT STEFAN CARLAN?, COMUNA SMIRDAN, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Strada Preot Stefan Carlan solicitata a fi reabilitata asigura legatura in linie dreapta intre Gara fluviala si capatul de est a comunei, uzina de apa, si a fost folosita ca ruta alternativa a DN22. Strada corespunde clasei tehnice IV, strada principala in mediu rural, si are lungimea de 1260m, latimea carosabilului de 5, 50m, iar imbracaminte bituminoasa.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 097, 629 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 20.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 10.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trezoreria Orasului Macin.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., printr-un instrument de garantare emis de o soc.Bancara sau o soc.de asigurari, anexa la contract.GBE se poate constitui si prin retineri successive din facturile partiale, caz in care contractantul va deschide un cont la disp.AC, la o banca agreata de parti.Contractantul va deschide la TrezMacin un cont de disponibil distinct la dispozitia AC in care se va depune 0, 5% din pretul contractului.AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in DA.AC va instiinta contractantul despre vars efectuat, si despre destinatia lui.Din contul deschis la TrezMacin pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trez Macin, cat si de TrezMacin la solicitarea scrisa a AC in fav careia este constituita GBE, in sit de la art.91.Contul este purtator de dobanda in fav contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 din Sectiunea IVNote: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 din Sectiunea IVPersoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea IVOfertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 BIS din Sectiunea IVCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 BIS din Sectiunea IVOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Marculescu Vasile Petrica, Danila Ionel, Stroe Ana, Mandra Elizabeth-Camelia. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate sa se regaseasca codul CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate pentru anul in curs.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, falimentsau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul V.1 si V.2 referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.b.I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.b.II) Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 2.000.000 lei (AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Se va avea in vedere, cursul BNR al lunii decembrie pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: ? 31 decembrie 2009 ? 1 Euro = 4, 228800 lei;? 31 decembrie 2010 ? 1 Euro = 4.284800 lei;? 30 decembrie 2011 ? 1 Euro = 4, 319700 lei.Cifra de afaceri solicitata este cea globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, un contract similar, a carui valoare sa fie egala cu minim 1.000.000 lei.Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Op.ec., impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuiesa dispuna de: 1. statie producere mixturi asfaltice - minim o statie producere mixturi asfaltice. 2.statie betoane - minim o statie de betoane. 3.Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere/colaborare de laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate(minim laborator de gradul II pentru beton)autorizat ISC sau de un organism similar in cazul persoanelor juridice straine pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate.Ofertantulsadispunade minim utilajele: excavator? 1buc, compresor?1buc, buldozer 1buc , autogreder? 1buc, compactor cu rulouri netede?1buc, maiuri mecanice si/sau manuale? 1buc, autobasculanta ? 1 buc.Se accepta decl din care sa rezulte ca op. ec. dispune de utilajele necesare derularii contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Ofertantii trebuie sa dispuna de: un responsabil contract, un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul drumurilor;un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ) cu decizie de numire in aceasta functie, 2Ingineri/subingineri - specialitatea cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent;un inginer/subinginer specializarea cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent; un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor cu experienta in cel putin un contract de executie lucrari pe pozitie similara;Un Coordonator SSM - (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca) - se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006.Numar minim de personal, din surse proprii, pentru indeplinirea contractului: 30 muncitori calificati constructii si 10Muncitori necalificati. ISO 14001 sau echivalent, ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel: - pentru cel mai scazut preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat 50 puncte; - pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueaza pret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depuse pret(n)= pretul ofertei care se evalueaza
Punctaj tehnic
50
Descriere: Pct tehn se va stabili astfel: Pt=P1+P2, Unde: Pt-total pct tehn;P1-Per.garantiei oferita lucrarii;P2?Termen de executie.1.Pct ptr ?Per garantiei oferita lucrarii?, se acorda astfel: a)ptr per de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni, caz in care oferta va fi decl neconf si nu mai mult de 48 de luni, caz in care oferta nu va fi pct suplimentar urmand ca pct sa fie acordat proportional), se acorda pct max alocat fact de evaluare (25pct); b) ptr alta per de garantie, se acorda pct astfel: Pn = (per n/per max ) x pct max alocat.2.Pct ptr ?Termen de executie? se acorda astfel: a.ptr cea mai scurta perioada se acorda ( dar nu mai putin de 4 luni, caz in care oferta nu va fi pct supl urmand ca pct. sa fie acordat proportional si nu mai mult de 7 luni, caz in care oferta va fi decl. neconf)pct max alocat(25 puncte);b.ptr o perioada mai lunga decat cea prevazuta la lit.a) se acorda pct astfel: P(n)= (termen min/termen (n)) x pct max alocat.Perioadele se exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia completa de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 20:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer