Achizitie publica - REABILITARE SI ASFALTARE ? STRADA PREOT STEFAN CARLAN?, COMUNA SMIRDAN, JUDETUL TULCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 325581
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325581/03.05.2012
Denumire contract: REABILITARE SI ASFALTARE ? STRADA PREOT STEFAN CARLAN?, COMUNA SMIRDAN, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SMIRDAN (PRIMARIA)-JUDETUL TULCEACod fiscal: 4793898, Adresa: comuna Smirdan, judetul Tulcea, Smardan, Telefon: 0240571848, Fax: 0240571848
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Smirdan, judetul Tulcea, Smirdan, Romania, cod postal: 827205, telefon: +40 240571848, fax: +40 240571848, persoana de contact: Constanda Serifon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Smirdan, Comuna Smirdan, str. Preot Stefan Carlan, nr. 109, judetul Tulcea, cod postal: 827205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI ASFALTARE ? STRADA PREOT STEFAN CARLAN?, COMUNA SMIRDAN, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Strada Preot Stefan Carlan solicitata a fi reabilitata asigura legatura in linie dreapta intre Gara fluviala si capatul de est a comunei, uzina de apa, si a fost folosita ca ruta alternativa a DN22. Strada corespunde clasei tehnice IV, strada principala in mediu rural, si are lungimea de 1260m, latimea carosabilului de 5, 50m, iar imbracaminte bituminoasa.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 097, 629 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 20.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 10.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trezoreria Orasului Macin.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., printr-un instrument de garantare emis de o soc.Bancara sau o soc.de asigurari, anexa la contract.GBE se poate constitui si prin retineri successive din facturile partiale, caz in care contractantul va deschide un cont la disp.AC, la o banca agreata de parti.Contractantul va deschide la TrezMacin un cont de disponibil distinct la dispozitia AC in care se va depune 0, 5% din pretul contractului.AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in DA.AC va instiinta contractantul despre vars efectuat, si despre destinatia lui.Din contul deschis la TrezMacin pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trez Macin, cat si de TrezMacin la solicitarea scrisa a AC in fav careia este constituita GBE, in sit de la art.91.Contul este purtator de dobanda in fav contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 2Persoane fizice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate pentru anul in curs.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, falimentsau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul V.1 si V.2 referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.b.I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.b.II) Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 2.000.000 lei (AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Se va avea in vedere, cursul BNR al lunii decembrie pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: ? 31 decembrie 2009 ? 1 Euro = 4, 228800 lei;? 31 decembrie 2010 ? 1 Euro = 4.284800 lei;? 30 decembrie 2011 ? 1 Euro = 4, 319700 lei.Cifra de afaceri solicitata este cea globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, un contract similar, a carui valoare sa fie egala cu minim 1.000.000 lei.Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Op.ec., impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuiesa dispuna de: 1. statie producere mixturi asfaltice - minim o statie producere mixturi asfaltice. 2.statie betoane - minim o statie de betoane. 3.Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere/colaborare de laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate(minim laborator de gradul II pentru beton)autorizat ISC sau de un organism similar in cazul persoanelor juridice straine pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate.Ofertantulsadispunade minim utilajele: excavator? 1buc, compresor?1buc, buldozer 1buc , autogreder? 1buc, compactor cu rulouri netede?1buc, maiuri mecanice si/sau manuale? 1buc, autobasculanta ? 1 buc.Se accepta decl din care sa rezulte ca op. ec. dispune de utilajele necesare derularii contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Ofertantii trebuie sa dispuna de: un responsabil contract, un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul drumurilor;un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ) cu decizie de numire in aceasta functie, 2Ingineri/subingineri - specialitatea cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent;un inginer/subinginer specializarea cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent; un Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor cu experienta in cel putin un contract de executie lucrari pe pozitie similara;Un Coordonator SSM - (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca) - se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006.Numar minim de personal, din surse proprii, pentru indeplinirea contractului: 30 muncitori calificati constructii si 10Muncitori necalificati. ISO 14001 sau echivalent, ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel: - pentru cel mai scazut preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat 50 puncte; - pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueaza pret minim=pretul cel mai mic dintre ofertele depuse pret(n)= pretul ofertei care se evalueaza
Punctaj tehnic
50
Descriere: Pct tehn se va stabili astfel: Pt=P1+P2, Unde: Pt-total pct tehn;P1-Per.garantiei oferita lucrarii;P2?Termen de executie.1.Pct ptr ?Per garantiei oferita lucrarii?, se acorda astfel: a)ptr per de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni, caz in care oferta va fi decl neconf si nu mai mult de 48 de luni, caz in care oferta nu va fi pct suplimentar urmand ca pct sa fie acordat proportional), se acorda pct max alocat fact de evaluare (25pct); b) ptr alta per de garantie, se acorda pct astfel: Pn = (per n/per max ) x pct max alocat.2.Pct ptr ?Termen de executie? se acorda astfel: a.ptr cea mai scurta perioada se acorda ( dar nu mai putin de 4 luni, caz in care oferta nu va fi pct supl urmand ca pct. sa fie acordat proportional si nu mai mult de 7 luni, caz in care oferta va fi decl. neconf)pct max alocat(25 puncte);b.ptr o perioada mai lunga decat cea prevazuta la lit.a) se acorda pct astfel: P(n)= (termen min/termen (n)) x pct max alocat.Perioadele se exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia completa de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 20:45