Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reabilitare si asfaltare 0.360 km strazi in interiorul comunei Mirsani


Detaliu pentru invitatia numarul 353774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIRSANI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 353774/16.09.2013
Denumire contract: , ,Reabilitare si asfaltare 0.360kmstrazi in interiorul comunei Mirsani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRSANI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4711448, Adresa: com. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Telefon: +40 0251336106, Fax: +40 0251336106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Romania, cod postal: 207380, telefon: +40 0251336106, fax: +40 0251336106, persoana de contact: RADUCANU OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI MIRSANIcom. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Romania, cod postal: 207380, telefon: +40 0251336106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitare si asfaltare 0.360kmstrazi in interiorul comunei Mirsani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si asfaltare 0.360 kmstrazi in interiorul comunei MirsaniSTRADA PRIMAVERII 0.360 KMVALOAREA ESTIMATA PROIECTARE ESTE DE 10000 LEI FARA TVAVALOAREA ESTIMATA EXECUTIE ESTE DE 140000 LEI FARA TVANu sunt aplicabile dispoz. art.29 alin(2) ^1/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (OUG 77/2012)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare conform prevederilor art 43 indice 1 din OUG 34/2006, coroborat cu art 85 din HG 925/2006 si art 278 indice 1 din OUG 34/2006 va fi de 3000 lei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie: - prin virament bancar , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-formular P, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - Lichiditati depuse la casieria Primariei MIRSANI, judetul Dolj Conform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuireIn cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 1500 lei , calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei adica 30 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/valuta va fi calculata la data de 28.08.2013 curs BNR.
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie este 10% din valoarea contractului, fara TVA. si se constituie conf. art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 ?formular A-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform ?formular B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: - Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul";
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul";Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna inoferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular C.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-formular C1.-Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formular B1.Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ghencioiu Constantin - primar, RADUCANU OVIDIU - viceprimar, Dina Ion-secretar, ANGHEL CONSTANTA-CONTABIL, MACAVEI IULICA-CONSILIER, TURLEA CONSTANTIN-CONSILIER, DIACONU DORUCATALIN-CONSILIER, RADUCANU ION-CONSILIER. Persoane juridice / fizice romane-Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economicPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si inoriginal sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim300000 lei.Se va completa formularul D din sectiunea formulare.PENTRU CALCULUL ECHIVALENTEI SE VA APLICA CURSUL MEDIUANUAL LEI/VALUTA COMUNICAT DE CATRE BNR PENTRU FIECAREAN IN PARTE, Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor la31.12.2012.Se va prezenta o copie conform cu originalul a unuia dintre acestedocumente vizate sau inregistrate de organe competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -se va prezenta lista principalelor lucrari similare(PROIECTARE SI EXECUTIE) executate in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte caa executat cel putin 1 contract de lucrari a carui valoare a fost de min.150000 lei fara TVA, lista ce va fi insotita de certificari de buna executiecare indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor siprecizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.SE POATE PREZENTA SI DISTINCT LISTA DE SERVICII SIMILARE PE ULTIMII 3 ANI (PROIECTARE) DIN CARE SA REZULTE CEL PUTIN UN CONTRACT DE SERVICII A CARUI VALOAREA A FOST DE MIN. 10000 LEI FARA TVA, RESPECTIV lista principalelor lucrari similare (EXECUTIE) executate in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte caa executat cel putin 1 contract de lucrari a carui valoare a fost de min.140000 lei fara TVASe va prezenta Formularul E din sectiunea formulare. Echivalenta in valutase va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre BancaNationala a Romaniei http: //www.bnr.ro, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: repartizor mixturiasfaltice - 1 buc.;compactor mixt 1 buc., autogreder - 1 buc vibrocompactorcu rulouri netede - 1 buc.;.Se va completa formularul L din sectiunea formulare., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si acadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada existentei in echipa de lucru a unui inginerspecializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) indomeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatiiCQ; Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantultrebuie sa prezinte , atestatele profesionale in acestsens si/sau legitimatia. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati aioperatorului economic se va depune un angajament de participare asociatcu o declaratie de disponibilitate. Pentru CQ este suficient prezentareadeciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatieiin vigoare.Se va completa formularul J din sectiunea formulare Se vor depune unangajament de participare asociat cu o declaratie de disponibilitate pentrupersonale care nu sunt angajate ale ofertantului, copii conforme cu originaluldupa diplome, atestate, persoanelor desemnate in cadrul echipei de lucru ., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontractezeSe solicita completarea formularului M din sectiunea Formulare, insotita deacordul / acordurile de subcontractare -daca este cazul.-formular N. Standarde de asigurare a calitatii.Se va prezenta certificatul sau echivalentul acestuia care atestaImplementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specificde lucrari de drumuri.Se va prezenta certificatul in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul"., Standarde de asigurare a mediuluiSe va prezenta certificatul sau echivalentul acestuia care atestaImplementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specificde lucrari de drumuri.Se va prezenta certificatul in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer