Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reabilitare si asfaltare 1,823 km strazi in interiorul comunei Mirsani?


Detaliu pentru invitatia numarul 325329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MIRSANI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 325329/27.04.2012
Denumire contract: , ,Reabilitare si asfaltare 1, 823 kmstrazi in interiorul comunei Mirsani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRSANI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4711448, Adresa: com. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Telefon: +40 0251336106, Fax: +40 0251336106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Romania, cod postal: 207380, telefon: +40 0251336106, fax: +40 0251336106, persoana de contact: Radut Marin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MIRSANICOMUNA MIRSANI, JUDETUL DOLJSTRADA PRINCIPALA NR.241COD POSTAL 207380
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitare si asfaltare 1, 823 kmstrazi in interiorul comunei Mirsani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL , ,Reabilitare si asfaltare 1, 823 kmstrazi (STRADA CIUNEI 946m, STRADA VALEA POSTEI 877m) in interiorul comunei Mirsani?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 331, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare potrivit prevederilor art.278^1 din OUG.nr.34/2006 va fi de 5111.25 Lei-formular PPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA)constituita prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 ?formular A-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform ?formular B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: - Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul";
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul";Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular C.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-formular C1.-Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formular B1.Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ghencioiu Constantin - primar, Marinica Mihai - viceprimar, Dina Ion -secretar, Radut Marin- compartiment achizitii publice Persoane juridice / fizice romane-Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economicPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globaledinultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 2600000 lei., Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor de drumuri in valoare de minim 1321255 lei , fara TVA .Acest proces verbal va insotit si de o recomandare / document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor.Pentru partea de servicii de proiectare va fiprezentat si uncontract in valoare de cel putin10000 lei insotit de un proces-verbal ., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: repartizor mixturi asfaltice - 1 buc.;compactor mixt 1 buc., autogreder - 1 buc vibrocompactor cu rulouri netede - 1 buc.;statie de preparat mixturi asfalticeTotodata trebuie sa faca dovada dotare proprie/ inchiriere/ sau alte forme de punere la dispozitie a unui laborator de gradul II autorizat pentru incercari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada existentei in echipa de lucru a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ; Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens . Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare asociat cu o declaratie de disponibilitate. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii.Se va prezenta certificatul sau echivalentul acestuia care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri., Standarde de asigurare a mediuluiSe va prezenta certificatul sau echivalentul acestuia care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI MIRSANI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer