Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si asfaltare DC 139 Horezu ? Maldaresti, km 0+000 ? 2 + 400 (TRONSON II) si pod la km 0+150 comuna Maldaresti, judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 340932
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MALDARESTI (PRIMARIA COMUNEI MALDARESTI)
Numar invitatie: 340932/13.12.2012
Denumire contract: Reabilitare si asfaltare DC 139 Horezu ? Maldaresti, km 0+000 ? 2 + 400 (TRONSON II) si pod la km 0+150 comuna Maldaresti, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALDARESTI (PRIMARIA COMUNEI MALDARESTI)Cod fiscal: 2541541, Adresa: COMUNA MALDARESTI, JUDETUL VALCEA, Maldaresti, Telefon: 0250860360, Fax: 0250861937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MALDARESTI, JUDETUL VALCEA, Maldaresti, Romania, cod postal: 247370, telefon: +40 0250860360, fax: +40 0250861937, persoana de contact: DRAGU IONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Maldaresti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si asfaltare DC 139 Horezu ? Maldaresti, km 0+000 ? 2 + 400 (TRONSON II) si pod la km 0+150 comuna Maldaresti, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare si asfaltare DC 139 Horezu ? Maldaresti, km 0+000 ? 2 + 400 (TRONSON II) in valoare maxima estimata de 3.070.180 lei si lucrari de construire pod la km 0+150 in valoare maxima estimata de 1.668.740 lei, in comuna Maldaresti, judetul Valcea
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 738, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 94778 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire: Conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Nota: 1. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.2. IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, Cf. cu preved. art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr. 925/2006.Totodata, ofertantul va avea in vedere prevederile HG nr. 1045/20111. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.2. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.3. IMM-urile beneficiaza prevedirele L nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta.2) Certificatului de cazier fiscal al administratorilor si actionarilor.3) Certificatului de cazier judiciar al societatii.4) Declaratii privind calitatea de participant la procedura.5) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este cazul, aceasta declaratieva fi prezentata si de subcontractant sau de tertul sustinator.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: Dragu Ionel? primar; Enescu Dumitru-viceprimar, Popescu Camelia- secretar, Cringus Veronica -contabil si Comisia de evaluare, persoanele care intocmesc documentatia de atribuire si avizeaza actele din cadrul procedurii: Popa Stefan, Neagu Ramona, Mierlus Florea si Mitrache Gabriel.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.20107) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezentadeclaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea numai pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.8) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele9) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;10) Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu.Documentelese vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: loriginal, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: - Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cadrul procesului de evaluare, Autoritatea Contractanta, va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca nivelul cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de min. 4.700.000, 00 lei (exlusiv TVA).Se vor prezenta: -formular Informatii generale-bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati si pentru care exista bilant depus, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada 12 luni in valoare de minim4.700.000 lei.Se vor prezenta: -scrisoare bonitate, -scrisoare de confort bancar, -orice alt document eliberat de banca din care sa reiese indeplinirea cerintei., Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similara- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani minim 1 contract de executie lucrari avand ca obiect Lucrari deasfaltare, in valoare totala de minimum 3.070.180 lei, fara TVA siminim un contract de executie poduri, in valoare totala de minimum 1.668.740 lei fara TVASe va prezenta minim un document cu informatii relevante care sa confirme executia lucrarilor inscrise in fisa de experienta similara, Prezentare Decl. referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op. ec. pt. indeplinirea contractului de lucrariSe va prezenta copii dupa documentelede provenienta pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice solicitate ca nivel minim, iar in cazul laboratorului copie conforma a contractului de prestari seviciiNivel minim: a) pt. executie lucrariOfertantul tb sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculanta - 1 buc;
- Buldoexcavator (cu raport de inspectie): 1 buc.;
- Cilindru compactor terasamente (cu raport de inspectie): 1 buc.;
- Baterie cilindrii compactori asfalt (cu raport de inspectie): 1 buc.;
- Freza asfalt 1 buc- Statie productie asfalt 1buc.- Statie producere betoane 1 buc.- Repartizator mixturi asfaltice 1 buc.- Laborator incercari grad II, pt materialele principale de constructie;, Se va prez. decl. - pers angajat si pers tehnic de sp. resp pt indeplin. contr. Nivel minim: Of. tb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de sp.: -1 Manag. de pr., abs. al unei facult. de CFDP pentru lucrari in domeniu - 1 Sef lucrare ? ing., cu exp. relevanta intr-un pr. similar dus la bun sfarsit-1 Resp. tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate .-1 Resp. cu calit.(CQ) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate (atestat sau decizie de numire)-1 Resp. prot. muncii cu atestat in domeniu-1 Auditor int. pt sist. de manag. al calit.-1 Auditor de mediu.Prezentare: -cv-urile pers. de cond. si de spec. -certif. pt conf. cu orig. urmat. doc.: -Contr. de colab/ ang/ ac da participare cu pers de spec. care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului - diplome privind specializ. pers.- autoriz./certif. de atest. prof. si legitimatii -decizii de numire/disp interna-Decl. de disponib.- Angajamentul ofertantului privind resursele umane Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).In cazul ofertei comune, cerinta referitoare la Certificatul de conformitate ISO trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contractpe care o realizeaza; anexa nr. 2 din ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 80Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract.Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte);b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [(perioada (n) ? 12) / 84-12)] x 20;Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 12 luni va primi ?zero? puncte. Perioada minima de garantie admisibila este de 12 luni, perioada maxima fiind de 84 luni.Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata la acest anunt de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer