Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 335822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vulturu
Numar invitatie: 335822/20.09.2012
Denumire contract: REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.10.2012 17:45)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VulturuCod fiscal: 4298059, Adresa: Vulturu, Vulturu, Telefon: +40 0237240108, Fax: +40 0237240440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VULTURU, SAT VULTURU, JUDETUL VRANCEA, Vulturu, Romania, cod postal: 627455, telefon: +40 0237240108, fax: +40 0237240440, persoana de contact: Nicusor Pacuraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vulturu, comuna Vulturu, jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract servicii de executie pentru realizarea obiectivului de investitii: ?REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA?prin proceduraCERERE DE OFERTE
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 833, 889 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 5.000 leiPerioada de valabilitatea garantiei de participare este: de 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: -virament bancar in contulRO77TREZ 769124510220XXXXXdeschis la Trezoreria Focsani, Beneficiar: Comuna Vulturu, judetul Vrancea, cod fiscal .4298059;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009?Garantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta vadepune toate documentele care atesta calitatea de IMM, prevazute de Legea nr.346/2004. Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor precizate in prezentul document referitoare la cifra de afaceri, garantie de participare si garantie de buna executie.Neprezentarea declaratiei pe propria raspundere in conformitate cu Anexa 1 la Legea 346/2004, atrage dupa sine imposibilitatea beneficierii de prevederile mentionate mai sus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ( in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (document original/copie legalizata/copie conform cu originalul);4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (document original /copie legalizata/copie conform cu originalul);Certificatele mentionate la punctele 3. si 4. trebuie sa oglindeasca situatia obligatiilor ofertantului in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu restante catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, vor fi excluse din prezenta procedura.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 2010 - Formular 12D;7.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12E.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : -Primar Nicusor Pacuraru;
-Viceprimar si responsabil achizitii publice Adi Paul Vlase;
-Contabil Nicuta Apostu;
-Secretar Florin-Corneliu Bejan siconsilieri responsabili cu aprobarea bugetului : Radu Marian;Stoica Costica;IoniTa Stanel;Capata Mihai;Manolache Ion;Craciun Marian;Chirila Ion Ticu;Dumitru Ramona Elena;Timofte Tincuta;Vlase Florin;Stoiculeasa Paul;Atanasiu Valerica;Banciu Lucian;Sandu Neculai.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Cerinte obligatorii: Prezentarea Certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului emis/eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.A.C. poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contr de lucrari.Op ec nerezidenti (straini): vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contr, in conf cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 750.000lei. Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei; 2011- 1 euro= 4, 3197 lei.-Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare - Formular B1-Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani-Formular 12F si anexa.Ofertantul va prezenta: Cerinte minime: unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 390.000 lei fara TVA din caresa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in executarea de lucrari similare de reabilitare cladiri.Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita dedepunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pentru lucrarile prezentate drept experienta similara se vor prezenta : -copie dupa parti relevante contract de lucrari-copie dupa pv de receptie la terminarea lucrarilor/partial, pv de receptiefinala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare beneficiarDocumentele se vor prezenta in copie lizibila "conform cu originalul?., Cerinta 2- Resurse UmaneOfertantul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formular 12I;Ofertantul va asigura si va nominaliza: -Manager de proiect; Resp tehn cu executia in domeniul constructii; Resp cu calitatea in domeniul constructii ;Inginer Constructor;Zidari;Pavatori;Fierari;Dulgheri;Lacatus mecanic;Mecanici utilaje;Fasonator mecanic. Pentru personalul nominalizat mai sus se vor prezenta: - CV?uri;documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre acestia si ofertant;pentru resp teh cu exec atestat pe domeniile specifice constructiilor civile se va prezenta si copia certificatului de atestare valabil la data limita de depunere oferte., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze - Formular 12G Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pp = (Pretul minim/Pretul Ofertei ) X 60;Punctajul se calculeaza prin rotunjire la cifra sutimilor, astfel: daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 0, 1, 2, 3 sau 4 atunci aceasta zecimala ramane neschimbata;daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 5, 6, 7, 8, sau 9 atunci aceasta zecimala se mareste cu o unitate;daca cifra (sutimilor) la care se face rotunjirea este "9", se pune in locul acesteia cifra "0" iar cifra din fata ei (cifra zecimilor) se mareste cu o unitate.
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Factorul de evaluare "durata de executie" se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii este de 2 luni calendaristice. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim precizat, oferta nu va fi punctata suplimentar. Durata maxima de executie a lucrarii este de 6 luni calendaristice. Pentru o durata de executie mai mare de 6 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma. Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; b) pentru o durata de executie diferita de cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat.
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = perioada (n) / perioada ofertei care a luat punctajul maxim x 20 puncte; Perioada minima de garantie este de 24 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mica de 24 luni va fi declarata neconforma, perioada maxima fiind de 60 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mare de 60 luni nu va fi punctata suplimentar. Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 21:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer