Achizitie publica - REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 338206
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338206/24.10.2012
Denumire contract: REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VulturuCod fiscal: 4298059, Adresa: Vulturu, Vulturu, Telefon: +40 0237240108, Fax: +40 0237240440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii: ? REABILITARE SI COMPARTIMENTARE CAMIN VULTURU, COMUNA VULTURU, JUDETUL VRANCEA ?
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 833, 889 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15000 lei. Se vor accepta urmatoarele forme de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari respectand cuantumul, forma si perioada de valabilitate (120 zile de la data limita de depunere a ofertelor);
-ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita de depunere a ofertelor - Numar cont autoritate contractanta RO38TREZ6915006XXX003674 deschis la Trezoreria Focsani, CUI Comuna Vulturu: 4298059. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada garantiei de participare se va depune in original la sediul Autoritatii Contractante pana la data limita de depunere a ofertelor prin scrisoare de inaintare inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea (fara T.V.A.) a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006, completata si modificata): -Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu discpozitiile art.90 alin(3) din HG 925/2006, completata si modificata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (document original/copie legalizata/copie conform cu originalul);4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (document original /copie legalizata/copie conform cu originalul);Certificatele mentionate la punctele 3. si 4. trebuie sa oglindeasca faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 2010 - Formular 12D;7.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12E.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : -Primar Nicusor Pacuraru;
-Viceprimar si responsabil achizitii publice Adi Paul Vlase;
-Contabil Nicuta Apostu;
-Secretar Florin-Corneliu Bejan siconsilieri responsabili cu aprobarea bugetului : Radu Marian;Stoica Costica;IoniTa Stanel;Capata Mihai;Manolache Ion;Craciun Marian;Chirila Ion Ticu;Dumitru Ramona Elena;Timofte Tincuta;Vlase Florin;Stoiculeasa Paul;Atanasiu Valerica;Banciu Lucian;Sandu Neculai.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Cerinte obligatorii: Prezentarea Certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului emis/eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.A.C. poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contr de lucrari.Op ec nerezidenti (straini): vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contr, in conf cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra de afaceri medie in domeniul executiei de lucrari pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.600.000 lei. Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei; 2011- 1 euro= 4, 3197 lei.-Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare - Formular B1;
-Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze - Formular 12G., Cerinta 1O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani-Formular 12F si anexa.Ofertantul va prezenta: Cerinte minime: unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 833.889 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in executarea de lucrari similare de reabilitare cladiri.Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prinraportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pentru lucrarile (contractele) ce indeplinesc cerinta privind"unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 833.889 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in executarea de lucrari similare de reabilitare cladiri" se vor prezenta certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2- Resurse UmaneOfertantul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formular 12I;Ofertantul va asigura si va nominaliza: - Manager Proiect - Inginer ? studii de specialitate tehnice cu atestat manager proiect;
-un RTE (responsabil tehnic cu executia)-Inginer /subinginer ? studii specialitate in lucrari de constructii;
-un CQ (responsabil cu controlul calitatii)-Inginer ? studii de specialitate tehnice cu decizie interna;
-un Coordonator SSM-Studii superioare cu atestat in domeniu.Pentru personalul nominalizat mai sus se vorprezenta: - CV?uri;documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre acestia si ofertant. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintreoferte se acorda 60 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pp = (Pretulminim/Pretul Ofertei ) X 60;Punctajul se calculeaza prin rotunjire la cifra sutimilor, astfel: daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 0, 1, 2, 3 sau 4 atunci aceasta zecimala ramane neschimbata;daca dupa zecimala aflata pe locul sutimilor se afla una din cifrele 5, 6, 7, 8, sau 9 atunci aceasta zecimala se mareste cu o unitate;daca cifra (sutimilor) la care se face rotunjirea este "9", se pune in locul acesteia cifra "0" iar cifra din fata ei (cifra zecimilor) se mareste cu o unitate.
Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: Factorul de evaluare "Durata de executie a lucrarii" se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii este de 2 luni calendaristice. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim precizat, oferta nu va fi punctata suplimentar. Durata maxima de executie a lucrarii este de 6 luni calendaristice. Pentru o durata de executie mai mare de 6 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma. Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; b) pentru o durata de executie diferita de cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat.
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Factorul de evaluare "Perioada de garantie acordata lucrarii" se exprima in luni calendaristice. a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = perioada (n) / perioada ofertei care a luat punctajul maxim x 20 puncte; Perioada minima de garantie este de 24 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mica de 24 luni va fi declarata neconforma, perioada maxima fiind de 60 luni, oferta care propune o garantie de buna executie mai mare de 60 luni nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 16:10