Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 147840 | 147978 | 1482 | 149060 | 1495 | 1498 | 149831 | 15 000 | 15 000 buc | 15 februarie +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI CONSOLIDARE COLEGIUL NATIONAL ION C. BRATIANU


Detaliu pentru invitatia numarul 336527
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COLEGIUL NATIONAL "ION C BRATIANU"PITESTI
Numar invitatie: 336527/02.10.2012
Denumire contract: REABILITARE SI CONSOLIDARE COLEGIUL NATIONAL ION C. BRATIANU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL NATIONAL "ION C BRATIANU"PITESTICod fiscal: 4317908, Adresa: PITESTI, STR.ARMAND CALINESCU.NR.14, JUDETUL ARGES, Pitesti, Telefon: +40 0248213569, Fax: +40 0248213569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PITESTI, STR.ARMAND CALINESCU.NR.14, JUDETUL ARGES, Pitesti, Romania, cod postal: 110047, telefon: +4 0248213569, fax: +4 0248213569, persoana de contact: ELENA ANDREI-SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PITESTI, STR.ARMAND CALINESCU.NR.14, JUDETUL ARGES, Pitesti, Romania, cod postal: 110047, telefon: +4 0248213569, fax: +4 0248213569, persoana de contact: ELENA ANDREI-SECRETARIAT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI CONSOLIDARE COLEGIUL NATIONAL ION C. BRATIANU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitaresi Consolidare Colegiul National Ion C Bratianu
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 449, 618 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 80000 lei;valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: OP cont RO78TREZ0465006XXX004920 trez Pitesti;C.F.4317908 ;virament bancare;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari original.In cazul in care un op economic depunde contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, autoritatea va retine suma de 8245 lei conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006.In acest caz contractantul deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil, suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl privind eligibilitatea-Formular 12A;decl privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular 12B;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010;decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;persoane cu functii de decizie: Vlad Elena-Director, Dinulescu Ilie-director adjunct, Minca Dumitra-Contabil Sef;Andrei Elena -contabil , certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilorr fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificat Constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competenteMedia cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010, 2011 a ofertantului sau a grupului de ofertanti sa fiede cel putin12800000 lei, Sustinere capacitate economica si financiara Capacitatea economica si financiara a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de o terta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente intre acesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica(conform Formular 15a)in sensul art 186 din OUG34/2006 ca va pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resursele financiare invocate.Sustinatorul financiar nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 din OUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; -Se vor prezenta unul sau maxim doua contracte de executie lucrari similare cu o valoare minim cumulata de 6449618 lei exclusiv TVA. Pentru aceste contracte se vor prezenta: copie sau cel putin parti relevante din contract care sa cuprinda durata, valoarea, locul executiei, garantii, semnaturile;copie cu mentiunea conform cu originalul dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finale;certificate constatatoare privind indeplinirea contractelor in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea conform cu originalul, decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDe asemenea vor fi prezentate documente privind laboratoarele utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor in scopul obtinerii de certificate pentru calitatea materialelor care vor fi puse in opera., decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista personalului responsabil cheie minim solicitat care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului pentru lucrari specifice caietului de sarcini.-1 sef de santier atestat MCPN in domeneul E(executie lucari)-se va prezenta copie certificat atestare-1 responsabil RTE atestat MLPAT si MCPN;
-1 responsabil CQ autorizat pentru consolidari constructii inclusiv monumenteSe vor anexa acte care sa ateste pregatirea profesionala (CV, diplome, atestate, legitimatii vizate la zi, dispozitii);, Sustinere tehnica si/sau profesionala Capacitatea tehnica si/sau profesioanala a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de o terta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente intre acesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica in sensul art 190 alin 2 din OUG34/2006 ca va pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resursele tehnice si profesionale invocate.Sustinatorul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 din OUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006 documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, documente de certificare a mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer