Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si consolidare Colegiul National Ion C. Bratianu


Detaliu pentru invitatia numarul 352644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COLEGIUL NATIONAL "ION C BRATIANU"PITESTI
Numar invitatie: 352644/14.08.2013
Denumire contract: Reabilitare si consolidare Colegiul National Ion C. Bratianu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL NATIONAL "ION C BRATIANU"PITESTICod fiscal: 4317908, Adresa: PITESTI, STR.ARMAND CALINESCU.NR.14, JUDETUL ARGES, Pitesti, Telefon: +40 0348401544, Fax: +40 0348401544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Colegiul National Ion C Bratianu Pitesti, STR.ARMAND CALINESCU.NR.14, JUDETUL ARGES, Romania, cod postal: 110047, telefon: +40 348439846, fax: +40 348439846, persoana de contact: Ilie Dinulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Colegiul National Ion C Bratianu Pitesti, str. Armand Calinescu nr.14, judetul Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si consolidare Colegiul National Ion C. Bratianu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si consolidare Colegiul National Ion C. Bratianu conform Caietului de sarcini si Proiectului tehnic.Valoarea estimata a contractului de lucrari avand ca obiect Reabilitare si consolidare Colegiul National Ion C. Bratianu a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie, respectiv: DenumireValoare( lei, fara TVA)1. Constructii si instalatii6.242.217, 892. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 52.446, 003. Utilaje fara montaj si echipamente de transport3851, 004. Dotari 169.902, 284. Organizarea de santier124.844, 365. Diverse si neprevazute624.221, 79 reprezentand un procent de 9, 46757 % din valoarea estimata a contractului, conform devizului general aprobat si a bugetului aprobat.Total 7.217.483, 32
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 217, 483.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 125.000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Colegiul National Ion C. Bratianu, cod fiscal 4317908, cont RO78TREZ0465006XXX004920 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe). Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Incazuldepuneriiuneicontestatii, autoritateacontractantavaretinedingarantiadeparticiparesumade 8219, 32 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9, 5% din val. totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exececutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular 12B- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta (Completare si prezentare Formular 3- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Completare si prezentare Formular 12C - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr. 6A).- Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Vlad Elena ? Director; Dinulescu Ilie - Director adjunct; Raducu Serenela ? Profesor; Mogos Andeea ? Profesor; Irimia Ioana ? Profesor; Jianu Maria ? Profesor; Ionescu Bogdan ? Profesor; Enache Ionut ? Profesor; Asandei Gigi ? Profesor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.2.Certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile.Ca document se solicita certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de ignifugare, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Acte normative care impun obligatia prezentarii certificatului de atestare/autorizatiei: Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor, Ordinul MAI nr. 87/2010 privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.3.Atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Se solicita aceasta cerinta conform Ordinului ANRE nr. 23/2013 , care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare, executare si verificare a instalatiilorse realizeaza de catre operatori conomici atestati si/sau electricieni autorizati de catre ANR in domeniul Energiei Electrice. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane cu tensiune de 0, 4 atestatul solicitat este de tip B, potrivit art. 12 lit. d) al aceluiasi Ordin ANRE nr. 23/2013.4.Autorizatie tip EDI pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de gaz, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Se solicita aceasta cerinta conform art.2, alin.(2) din Anexa 2 a Ordinului ANRE nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, care prevede ca Obiectivele/sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energie . Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, autorizatia solicitata este de tip EDI potrivit Ordinului ANRE nr. 89/2009.5.Autorizatie ISCIR pentru instalare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 500 kW conform normativ PTA1-2010 , in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza instalarea si punerea in functiune a cazanelor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Actele normative in baza carora se solicita aceasta cerinta sunt: Ordinul MECMA nr.1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 " Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", PT C2-2010 "Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi" si PT C11-2010 "Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor", Ordinul2154/2009 ME pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente", Legea nr.64 din 21 martie 2008 (*republicata*) privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani financiari, de minim13.000.000, 00 leiCompletare si prezentare Formularul 6B - INFORMATII GENERALE; Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012); Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele mentionate anterior vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala, fiind indeplinita prin cumul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art. 16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., 2. Tertsustinatorfinanciar(1) Se vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 A, Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 5a.(2) Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, avand ca obiect constructii/reabilitare/modernizare/ consolidare de monumente istorice, in valoare de minim 6.593.000, 00 lei, exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Se vor prezenta maxim doua contracte de execu?ie lucrari cu o valoare minima cumulata de 6.593.000, 00 lei, exclusiv TVA. In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de lucrari executate de ofertant.Se solicita cerintele de experienta similara avand in vedere specificulcladirii care face obiectul reabilitarii, respectiv faptul ca imobilul institutiei de invatamant Colegiul National Ion C. Bratianu este monument istoric al municipiului Pitesti motiv pentru care se impune a se executa, asa cum au fost prevazute de altfel si in proiect, lucrari specifice monumentelor istoriceprecum: lucrari specifice reabilitarii /conservarii componentelor arhitecturale si artistice, lucrari de inlocuire a invelitorii, lucrari de inlocuire a tamplariei exterioare si interioare, lucrari de reparatie a fatadelorDin acest motiv, atingerea parametrilor calitativi prevazuti de legea 10/1995 nu poate fi asigurata decat de catre ofertantii cu experienta similara care au executat, lucrari specifice cladirilor monumente istorice evitandu-se riscul de neindeplinire al contractului.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.Completare si prezentare Formular nr. 12D ? Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani , calculati pana la data limita de depunerea ofertelor.Completare si prezentare Formular nr. 12E.Pentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta documente care sa cuprinda urmatoarele informatii: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pe fiecare an in parte. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana., 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului se accepta si un angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va prezenta o echipa de personal, formata din: -1 sef santier: inginer constructor, specializarea constructii civile;
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent ;
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala, in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare sau echivalent;, -1 responsabil cu controlul de calitate (RTQ).Pentru responsabilii tehnici cu executia (RTE) cerinta se considera indeplinita si in situatia in care se nominalizeaza un singur responsabil tehnic cu executia cu conditia ca acesta sa fie atestat in ambele domenii solicitate.Specialisti in domeniul protejarii monumentelor istoric: - 1 specialist, atestat cu specializarea E-executie lucrari, domeniul atestat 5 ?inginerie instalatii, in conformitate cu Ordinul 2495/2010, si cu prezentarea in copie a documentului de atestare, - 1 specialist, atestat cu specializarea E - executie lucrari, domeniul atestat 1 ? restaurare arhitectura, in conformitate cu Ordinul 2495/2010, si cu prezentarea in copie a documentului de atestare;
- 1 specialist, atestat cu specializarea E, subdomeniul i conservare / restaurare / decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica in conformitate cu Ordinul 2495/2010, si cu prezentarea in copie a documentului de atestare.Pentru seful de santier, responsabilul cu controlul de calitate (RTQ), specialistul, atestat cu specializarea E-executie lucrari, domeniul atestat 5 ?inginerie instalatii, specialistul, atestat cu specializarea E - executie lucrari, domeniul atestat 1 ? restaurare arhitectura, si pentru specialistul, atestat cu specializarea E, subdomeniul i conservare / restaurare / decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica se vor prezenta (dupa caz): CV-in original; declaratie de disponibilitate-in original; diplome studii superioare/medii, atestate, legitimatii, autorizatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Pentru responsabilul cu controlul de calitate (RTQ)- se accepta si decizia de numire din partea operatorului economic.Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) autorizat domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, si pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarie comunala, se vor prezenta declaratia de disponibilitate-in original si atestatul(atestatelele), valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor -in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Completare si prezentare: Formular nr.12I, CV-urile personalului de conducere prezentate in original, semnate si datate conform Formular nr.12J-1; Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formular nr.12J).In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.In cazul unei asocieri, formularul 12I si formularul 12J vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., 4. Informatii privind subcontractantii. Completarea si prezentarea Formularului nr. 12G si a Formularului nr. 6A., 5. Informatii privind asociatiiCompletarea si prezentarea Formularului nr. 12K si a Formularului nr. 6A.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna: - capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.- situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, 6. Tertsustinator tehnic si profesionalIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A, Formular nr. 5b, Formularul nr. 5c si Formularul nr. 5d. Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata de catre executant
30
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer