Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si dotare camin cultural Borosesti


Detaliu pentru invitatia numarul 357062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comunei Scinteia (Consiliul Local al Comunei Scinteia)
Numar invitatie: 357062/22.01.2014
Denumire contract: Reabilitare si dotare camin cultural Borosesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Scinteia (Consiliul Local al Comunei Scinteia)Cod fiscal: 4540313, Adresa: satul Scinteia, comuna Scinteia, judetul Iasi, Scanteia, Telefon: 0232/229260, 229399, Fax: 0232/229260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: satul Scinteia, comuna Scinteia, judetul Iasi, Scanteia, Romania, cod postal: 707425, telefon: +40 0232229260, fax: +40 0232229260, persoana de contact: Florin Ilasoaia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: satul Scinteia, comuna Scinteia, judetul Iasi, Scanteia, Romania, cod postal: 707425, telefon: +40 0232229260, fax: +40 0232229260, persoana de contact: Florin Ilasoaia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si dotare camin cultural Borosesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumire procedura : Reabilitare si dotare camin cultural BorosestiValoare estimata totala este de 652.074 lei fara TVA din care 289.479 lei fara TVA neeligibili defalcata astfel: -Executie: 645.045 lei fara TVA din care 289.479 lei fara TVA neeligibili-Diverse si neprevazute 7.029 lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului, Reabilitare si dotare camin cultural Borosesti este de 7.029 lei fara TVA (1.10% procent calculat cf HG 28/2008), suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 652, 074 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 lei. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO40TREZ4065006XXX000453 trezoreria IASI , CUI 4540313 Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din val contractului fara TVA. Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Observatie: Operatorii economici care inregistreaza debite la bugetul de stat si /sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura, cf.art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5)Certificat cazier fiscal al societatii6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 - formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Sacaleanu Fanica, Atasiei Viorel, Ilasoaia Florin, Ifteme Sorin, Rusu Ovidiu, Alexa Constantin, Aneculaesei Constantin, Astefanei Mihai, Baciu Costel, Curcudel Lia Darabana Mihai, Ichim Vasile, Iftime Mihai, Miron Petrica, Netca Liviu Daniel, Radeanu Mihaita, Sacaleanu Silvica7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;8) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - formularul 6In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor solicitate.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, informatiile surprinse la nivelul acestuia trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pentru ultimii trei ani (2011, 2012, 2013)trebuie sa fie de minim 1.200.000 lei Se vor prezenta doc care pot proba informatiile prezentate (bilantul contabil/ balanta, etc). Nota: bilanturile contabile sau celelalte doc care probeaza inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.Calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat fie de BNR. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra deafaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumire si adresa acestora precum si data transmiteriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Ofertantul va face dovada faptului ca a executat in ultimii cinci ani cel putin uncontract care sa aiba ca obiect executia de de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, de o valoare de minim 600.000 lei fara TVA.Cerinta se considera ca fiind indeplinita si prin prezentarea a maxim doua contracte care insumate sa aiba o valoarea cel putin egala cu 600.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezentacertificate/documente emise sau contracte semnate decatre clientul beneficiar indiferent daca acesta este o aut contract sau societate privata (ex pv receptie partiala sau finala, recomandari, facturi, contracte etc.)Termenul se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal
asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului se va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii. b)Oferta trebuie sa fie semnata
intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit
ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
10
Descriere: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie al lucrarii ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritateacontractanta, respectiv nu este mai mare de 10luni si nici mai mic de8luni.Ofertarea unui termen de executie mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (10 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de executie mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 8 luni).
Perioada de garantie acordata lucrarii
25
Descriere: Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (24 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 60 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer