Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si Extindere Apa Potabila si Canalizare Menajera, in localitatea Baile Herculane


Detaliu pentru invitatia numarul 319883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 319883/03.02.2012
Denumire contract: Reabilitare si Extindere Apa Potabila si Canalizare Menajera, in localitatea Baile Herculane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU NR. 10, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: PETRE PERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Baile Herculanestr. Mihai Eminescu nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si Extindere Apa Potabila si Canalizare Menajera, in localitatea Baile Herculane
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de serv. de proiect. PT+DE+DDE+CS + document. ptr. avize si autorizatii, consultanta si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor, si executie lucraripentru?Reabilitare si Extindere Apa Potabila si Canal. Menajera
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 603, 746 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 90000 lei si va fi valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor.1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO73TREZ1865004XXX000019 deschis la TREZ Baile Heculane, CF3227920GP va insotii oferta si va fi depusa odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 8.020 lei. Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 1% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Contul de garantie trebuie deschis la trezoreria statului si comunicat autoritatii contractante, in scris pana la semnarea contractului.Termenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12BDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice;
- certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice;Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr. 34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Anexa Y.Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - NICUSOR VASILESCUVICEPRIMAR - LALESCU IONUT ILIUTAARHITECT SEF - MOLDOVAN CRISTIANCONTABIL SEF - TOMESCU STELIANJURIST SI SECRETAR - DUMITRACHE AURELIAACHIZITII - POPESCU CATALININSPECTOR MEDIU - PERT PETRECertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul Anexa X; Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe accepta ofertanti/asociati care indeplinesc cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate de minim 4.600.000 lei., Valoarea resurselor financiare disponibile trebuie sa fie cel putin egala cu 920.000 lei., Sustinerea capacitatii financiareCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica. Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara: proiectare si executie a lucrarilor de constructii pentru alimentare cu apa si sau constructii pentru ape uzatePentru proiectareconform cod CPV minim o lucrare pentru lucrari pentru conducte de alimentare cu apa si o lucrare pentru conducte de canalizare de ape reziduale proiectate in ultimii 3 ani, proiecte ce au fost executate sau sunt in executie.Pentru constructii, conform cod CPV minim o lucrare -lucrari pentru conducte de alimentare cu apa si o lucrare pentru constructii pentru ape reziduale executate in ultimii 5 ani., Dotarile tehnice minim necesare.Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor in termenul ofertat.Dotarea cu utilaje ? Cerinta minima- Buldozer ? 1 buc.- Freza asfalt ? 1 buc.- Incarcator frontal ? 2 buc.- Buldo ? excavator ? 3 buc- Excavator pe senile ? 1 buc- Autobasculante 20 tone ? 10 buc.- Dispozitiv de verificarea capacitatii portante cu deflectometru cu pargie Benkelman- Statie topo totala, In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba urmatorul personal de conducere si respectiv responsabil pentru calitatea, proiectarea si executia lucrarilor.Cerinta minimaOfertantul va face dovada detinerii urmatorului personal de specialitate angajat cu contract de munca sau o alta forma legala: Proiectare-Coordonator de proiect arhitect sau inginer constructor; se va prezenta Diploma de studii Universitare pentru arhitectura sau inginerie, -Proiectant specialitatearetele - inginer; se va prezenta Diploma de studii Universitare de specialitate.Executie-sef de santier;se prezinta copia Diplomei de absolvire a unei Facultati de constructii civile, - finisori mase plastice;
- ingineri specialitatea constructii cu vechime in executie minim 5 ani;
- un inginer specialitatea retele cu documente de atestare valide cu vechime de minim 5 ani.2 responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati MLPTL (MDRT), ,Personalul mediu angajat, Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a-si dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului., Informatii privind subcontractantii si asociereaResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens la depunerea ofertei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare Standardele de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de Constructie.
30
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
Perioada de garantie a lucrarii
2
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
Termen de finalizare a executiei lucrarilor
3
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
Metodologia de executie
15
Descriere: Detalii in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Seap in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer