Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL ? COSNICIU DE SUS? , COMUNA IP, JUDETUL SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 342134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ip (Consiliul Local )
Numar invitatie: 342134/29.01.2013
Denumire contract: ?REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL ? COSNICIU DE SUS? , COMUNA IP, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ip (Consiliul Local )Cod fiscal: 4291697, Adresa: loc. Ip, nr. 93, com. Ip, Salaj, Romamia, Ip, Telefon: 0260-671719, Fax: 0260-671503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL ? COSNICIU DE SUS? , COMUNA IP, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL ? COSNICIU DE SUS? , COMUNA IP, JUDETUL SALAJValoarea fara TVA este de 226.144 lei din care cheltuieli diverse si neprevazute 2.341 lei
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 144 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este: 4.450 lei sau 2.225 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei si estede120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare la licitatie se va face conform art. 86 alin (1). (2), (3) din HG nr. 925/2006. Autoritatea contractanta: Comuna Ip, judetul Salaj, Cont RO91TREZ5635006XXX001441 deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, cod fiscal 4291697.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, conform OUG 27/2006 si a Legii 346/2004 au dreptul de a constituii garantia de participare in cuantum redus cu 50%.- Formular 13Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.Garantia de participare se poate pierde si in cazurile prevazute la art.278^1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 2.238, 03 lei.Conform art. 33. alin (3) din HG 925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.Data la care se va face echivalenta leu/euro pentru garantia de participare va fi a treia zi de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA, constituita conform art. art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificata de HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. ? Formular17
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formular 2.2. Declaratie, completata in conformitate cu Formular 3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, Formular 4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform Formular 5 .Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Primar ? Markus Laszlo;, Viceprimar ? Hopide Liviu, Csiki Elemer, Mihut Vasile, Borzasi Maria, Chiorean Maria ? membrii comisiei de evaluare. Salanki Sandor, Orban Attila, Nagy Mihai, Kovacs Alexandru, Kiss Miklos, Csepei Juliana, Szigyarto Mihai, Ola Liviu Mircea, Tamas Mircea, Hopide Liviu, Valicsek Ioan, Strava Petru, Balog Olimpia Stela?membrii consiliului local.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 6Se poate utiliza Formular 14 in conformitete cu prevederile art.11 din HG 925/2006. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 (trei) ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand asociatii/subcontractantii, inclusiv partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, 1. Se solicita lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani, in care se prezinta date despre contract: denumire, beneficiar (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor). Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind capacitatea tehnica. Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de protectia mediului conform conditiilor din standardul ISO 14001:2005 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent. Certificare ISO 14001 sau echivalent, Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul deasigurare a calitatii ISO 9001:2000 (2008) sau echivalent, in domeniu constructii civile sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniu constructii civile valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer